تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
مزایای استفاده از استند لمسی در فروشگاه پوشاک
  • hamidreza98
  • 1402/02/04
  • 1 نظر

مزایای استفاده از استند لمسی در فروشگاه پوشاک

استند لمسی یک دستگاه نمایشگر است که از تکنولوژی لمس چند لمسی (multi-touch) استفاده می‌کند. این دستگاه شامل یک صفحه نمایش لمسی است که به صورت عمودی یا افقی قرار داده می‌شود و به کمک آن مشتریان می‌توانند با استفاده از انگشتان خود به صورت مستقیم با محتوا و عناصر رابط کاربری تعامل کنند.

استند لمسی از تکنولوژی مختلفی برای تشخیص لمس استفاده می‌کند، از جمله می‌توان به تکنولوژی خازنی، اپتیکی، مادون قرمز فشاری اشاره کرد. با استفاده از این دستگاه، کاربران می‌توانند با لمس، کشیدن، بزرگنمایی و کوچک‌نمایی نمودارها، تصاویر و محتوا را کنترل کنند.

استند لمسی در فروشگاه‌ها برای نمایش محصولات، ارائه اطلاعات، فراهم کردن تجربه خرید تعاملی و افزایش راحتی و سرعت خرید استفاده می‌شود. همچنین، در برخی موارد، استند لمسی می‌تواند امکانات دیگری مانند پرداخت الکترونیکی، ثبت سفارش و دریافت پیشنهادات و تخفیفات را نیز فراهم کند.

به طور کلی، استند لمسی با ترکیب قابلیت‌های تعاملی و جذابیت بصری، به کاربران امکان می‌دهد به صورت مستقیم با محتوا و عناصر رابط کاربری در تجربه خرید و تعامل با محصولات در فروشگاه‌ها در ارتباط باشند.‌ در ادامه به بررسی کامل استند لمسی می‌پردازیم و درنهایت مزایای استفاده از آن در فروشگاه پوشاک را بیان می‌کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

استند لمسی فروشگاهی از جمله محصولات جدید هوشمندی هستند که برای این شما این امکان را فراهم می کند که بدون کوچکترین دردسری در اینترنت محصولات متنوعی را مشاهده کنید این کار چندان سخت نیست و شما کافی است که صفحه استند را لمس کنید.

از دیگر نکات مهمی که در ارتباط با استند لمسی فروشگاهی باید به آن توجه داشته باشید این است که شرایطی را به وجود بیاورید که مشتری بتواند با کمک آن از ویژگی محصولات اطلاع پیدا کند و همان طور که در جریان هستید یک فروشگاه نمی تواند تمامی محصولات خود را در معرض دید افراد قرار دهد از این رو برای آن که بتواند محصولات خود را به مشتریان معرفی کند به یک فرآیند جدید جهت معرفی کالا و خدمات نیاز دارد و استفاده از استند لمسی فروشگاهی این شرایط را برای شما فراهم می کند.

استند لمسی چیست

استند لمسی چیست؟

استند لمسی که امروزه با نام استند تاچ معرفی و شناخته می‌شود نوعی نمایشگر با ابعاد ۲۴ تا ۶۵ اینچ است که از آن به‌عنوان نوعی ابزار ارتباطی عالی میان مراجعه‌کنندگان استفاده می‌شود. البته از این نوع استند به‌عنوان میز لمسی همه‌کاره نیز استفاده می‌شود. این دستگاه تنها در چند ثانیه می‌تواند اطلاعات مختلف را به‌شکل دیجیتالی به نمایش درآورد. فروشگاه پوشاک یکی از بهترین مکان‌های استفاده از استند لمسی است.

همانطور که گفتیم استند لمسی یا استند تاچ نوعی میز کار هوشمند و جذاب است که با صفحه نمایشگر لمسی خود امکان تعامل فعال و سریع‌ را برای افراد فرآهم می‌آورد. این نوع دستگاه به سادگی به اینترنت متصل می‌شود و علاوه بر سرگرمی و کامل‌ترشدن فضای دکوراسیون موجب رونق کسب‌وکارهای مختلف ازجمله صنعت پوشاک می‌شود. این گروه از استندها از سیستم عامل‌های مختلف ازجمله ویندوز و اندروید پشتیبانی می‌کنند. به همین خاطر می‌توان از آن جهت نمایش اپلیکیشن‌های اختصاصی‌ سازمان‌های تجاری، محتواهای تصویری، ویدئویی و غیره بهره گرفت.

استند لمسی فروشگاهی همان طور که از نام آن مشخص است بیشترین کاربرد را برای فروشگاه و دیگر اماکنی که قصد معرفی محصولات خود را دارند دارد و به طور کلی می توان گفت این محصول سازه ای است که شامل یک صفحه نمایش لمسی در قسمت های جلویی است و قسمت های اندرویدی آن در بخش های داخلی دستگاه قرار دارد که این امر شرایطی را برای کاربر فراهم می کند که بتواند اطلاعات مورد نیاز خود را با لمس این تجهیزات به دست بیاورد.

لازم به ذکر است این استند به گونه ای طراحی شده است که این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید با کمک آن به تمامی اطلاعات و محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید همچنین شما با کمک این دستگاه می توانید بلیط یا هرچیز دیگری را به فروش برسانید و یا این که از خدمات آنلاین آن استفاده کنید و یا این که این خدمات را برای مشتریان انجام دهید.

نمونه های جدیدی از استند لمسی فروشگاهی وجود دارد که می توان آن را به وای فای متصل کرد و با کمک نرم افزارهای مخصوصی می توان آن را از راه دور کنترل کرد و برای مدیرانی که تمایل دارند به محیط خود در همه حال دسترسی داشته باشند گزینه ای مناسب و ایده آل به حساب می آید.

از مهم ترین نکاتی که بهتر است در ارتباط با استند لمسی فروشگاهی به آن توجه داشته باشید این است که استندهای لمسی اندازه های مختلفی دارند و شما می تواند با توجه به نیاز خود آن ها را خریداری نمایید.

برای آشنایی با انواع استند تبلیغاتی و فروشگاهی می توانید مقاله انواع استند ایستاده تبلیغاتی و مزایای استفاده از آن را مطالعه نمایید

مدل های مختلف استند لمسی فروشگاهی

با توجه به مزایا و امکانات بسیاری که استند لمسی دارد مدل های مختلفی از آن تولید و به بازار عرضه شده است که عمده تفاوت آن ها در قابلیت هایی است که این تجهیزات دارند و از جمله معتبر ترین این استندهای لمسی فروشگاهی که طرفداران بسیاری را از آن خود کرده است می توان به استند لمسی فروشگاهی ساینا اشاره کرد که می توان با کمک آن پرداخت های آنلاین را انجام دهید و با توجه به سیستم عامل اندرویدی که دارد می توان از آن در مراکز پر تردد و سینماها نیز استفاده کرد و نهایت بهره را برد و لازم است که بدانید این محصول مجهز به سیستم خنک کننده قوی است و شما با خرید آن با مشکلاتی چون کندی و هنگی مواجه نخواهید شد.

ویژگی‌های استند لمسی

استند لمسی یا کیوسک لمسی با سیستم عامل ویندوز و اندروید خود تمام نیازها را دربرمی‌گیرد. البته با اتصال فلش مموری، پرینتر، بارکدخوان، دستگاه کارت‌خوان و غیره قابلیت‌های این نوع استند را افزایش داد. یکی‌دیگر از ویژگی‌های استند لمسی وجود کامپیوترهای صنعتی بدون فن در آن‌ها است. لازم به ذکر است که این امر موجب می‌شود که بتوان بصورت مداوم و بدون نیاز به خاموش‌کردن سیستم برای مدت‌های طولانی از آن استفاده کرد. البته شما می‌توانید هنگام نیاز مشخصات فنی استند لمسی نظیر؛ رم، هارد و غیره را شخصی‌سازی کردخو به این ترتیب سیستم را تا حد بسیار زیادی ارتقا داد.

ویژگی های کیوسک ایستاده فروشگاهی

بطورکلی مهم‌ترین و اصلی‌ترین امکانات و ویژگی‌های استند لمسی عبارت است از:

  • مجهز به یک صفحه نمایش لمسی و یک ال سی‌دی تاچ
  • دارای اندازه‌های مختلف از ۲۴ اینچ تا ۶۵ اینچ. البته استندهای لمسی ساینا بطورمعمول در دو اندازه‌ی محبوب و پرطرفدار ۳۲ اینچ و ۵۰ اینچ تولید و عرضه می‌شوند.
  • دارای سیستم عامل ویندوغو اندروید
  • دارای بلندگو و اسپیکر
  • قابلیت اجرای تمامی نرم‌افزارهای تحت سیستم عامل ویندوز و اندروید
  • قابلیت ارتقا سخت‌افزار
  • دارای هارد و حافظه داخلی با هدف ذخیره‌سازی اطلاعات
  • و غیره

لازم است که بدانید استند لمسی فروشگاهی با توجه به امکاناتی که دارد نظر و رضایت افراد بسیاری را به خود جذب کرده است و بهتر است قبل از آن که خریدی انجام دهید با قابلیت های استند لمسی فروشگاهی اطلاعات لازم را به دست بیاورید، استندهای لمسی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی و یک ال سی دی تاچ است که ابعاد آن از 24 الی 65 اینچ متفاوت است و شما کاربران عزیز می توانید با توجه به نیاز و هزینه ای که برای خرید این تجهیزات در نظر گرفته اید خرید خود را انجام دهید.

استندهای لمسی با توجه به این که مجهز به سیستم های کامپیوتری از امکانات و توانایی های ویژه ای برخوردار هستند که از مهم ترین آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان ارتقاء سخت افزار
  2. می توان آن را به وای فای متصل کرد و از امکانات آن نهایت بهره را برد.
  3.  قابلیت نمایش تصاویر با کمک وای فای را دارد.
  4. دارای پورت های یواس بی 3 و یو اس بی 2

کاربرد استند فروشگاهی

کاربردهای استندهای لمسی

در حال حاضر می‌توان از استندهای لمسی در مکان‌های مختلف ازجمله فروشگاه‌ها، ادارات، اصناف، مراکز خرید، مراکز درمانی نظیر؛ بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها، فروشگاه‌های مبلمان و دکوراسیون داخلی، نمایشگاه اتومبیل، هتل‌ها و مراکز گردشگری، بانک‌ها، فروشگاه لوازم خانگی، شرکت‌های ساختمانی و معماری، اتاق جلسات و کنفرانس‌ها، فرش فروشی‌ها، هایپرکالاها، مهندسان و طراحان، شرکت‌های نرم‌افزاری و استارت آپ‌ها و غیره بستگی دارد. بطورکلی می‌توان گفت از استندهای لمسی می‌توان در تمام مجموعه‌هایی بهره گرفت که به مشتریان کالا و خدمات ارائه می‌دهند. البته جالب است بدانید که این نوع استند را می‌توان در مراکز آموزشی نیز به‌عنوان برد هوشمند یا تلویزیون لمسی بکار گرفت.‌

استفاده از استندهای لمسی در فروشگاه لباس می‌تواند تجربه خرید مشتریان را بهبود بخشیده و به فروشگاه کمک کند تا بهترین خدمات را ارائه دهد. در زیر چند کاربرد اصلی استند لمسی در فروشگاه لباس را بررسی می‌کنیم:

  1. نمایش محصولات: استندهای لمسی می‌توانند به عنوان نمایشگرهای تعاملی برای نمایش محصولات لباس استفاده شوند. مشتریان می‌توانند صفحه نمایش لمسی را لمس کرده و به طور مستقیم اطلاعات در مورد محصولات، قیمت، سایزها، رنگ‌ها و سایر جزئیات مربوطه را مشاهده کنند.
  2. جستجوی محصولات: با استفاده از استندهای لمسی، مشتریان می‌توانند به راحتی محصولات مورد نظر خود را جستجو کنند. آن‌ها می‌توانند پارامترهایی مانند نوع لباس، سایز، رنگ و قیمت را انتخاب کرده و نتایج را لحظاتی بعد دریافت کنند.
  3. ارائه پیشنهادات مورد علاقه: با توجه به تاریخچه خرید مشتریان و الگوریتم‌های هوشمند، استندهای لمسی می‌توانند پیشنهادات محصولات مشابه یا مرتبط با محصولی که مشتری در حال مشاهده آن است، ارائه دهند. این امکان به مشتریان کمک می‌کند تا محصولاتی که به آن‌ها علاقه دارند را بیشتر بشناسند و احتمال خرید بیشتری داشته باشند.
  4. اطلاعات و مشخصات فنی: استندهای لمسی می‌توانند به مشتریان اطلاعات فنی و مشخصات فنی محصولات را در اختیار بگذارند. برای مثال، می‌توانند توضیحاتی درباره جنس لباس، نحوه نگهداری، راهنمای انتخاب سایز و سایر جزئیات را نمایش دهند.
  5. سفارش آنلاین: استندهای لمسی می‌توانند به مشتریان امکان سفارش آنلاین محصولات را فراهم کنند. مشتریان می‌توانند محصولات را از طریق استند لمسی انتخاب کرده و سپس آن‌ها را به سبد خرید خود اضافه کنند و در نهایت فرآیند خرید را تکمیل کنند.
     

کاربردهای استند لمسی در فروشگاه لباس

مزایای استفاده از استند لمسی در فروشگاه پوشاک

همانطور که گفتیم استفاده از استند لمسی موجب رونق کسب‌وکارهای مختلف می‌شود. فروشگاه‌های پوشاک یکی از بهترین کسب‌وکارهای این حوزه هستند که استفاده از استند لمسی مزایای مختلفی برای آن‌ها به همراه دارد. در ادامه به معرفی و بررسی مهم‌ترین و اصلی‌ترین این مزایا می‌پردازیم.

افزایش فروش

جالب است بدانید که بسیاری از مشتریان هنگام مواجه با فروشنده هنگام خرید معذب می‌شوند و دیگر به خرید ادامه نمی‌دهند. به کمک استند لمسی مشتریان می‌توانند محصولات موردنظر خود را بطورکامل بررسی کنند و درنهایت خرید خود را انجام دهند که این امر می‌تواند موجب افزایش فروش شود.

فرصت بازاریابی

استندهای لمسی با عملکرد دقیق و منعطف خود موجب آگاهی افراد از برند و محصولات یک کسب‌وکار می‌شوند و درنهایت فرصتی مناسب‌ برای بازاریابی فراهم آورد.

کاهش هزینه‌های نیروی انسانی

استفاده از استند لمسی می‌تواند یک جایگزین جدید و پیشرفته برای بخش راهنما فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، موسسات و حتی شرکت‌ها باشد که این امر می‌تواند هزینه‌های نیروی انسانی را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

کاهش هزینه نیرو انسانی با کیوسک لمسی

رضایت بیش‌تر مشتری

مطابق با آمارهایی به دست آمده بسیاری از افراد استفاده از استندهای لمسی را بهره‌گیری از روش‌های سنتی ترجیح می‌دهند. بطورکلی می‌توان گفت مشتریان با نظارت کامل بر روی فرآیند خرید و پرداخت خود به یک رضایت نسبی دست می‌یابند. 

بازگردانی سریع سرمایه

یکی‌دیگر از مزایای استفاده از استندهای لمسی در فروشگاه‌های پوشاک بازگردانی سریع سرمایه اولیه است. این گروه از استندها درآمد افراد را به سرعت افزایش می‌دهند و به این ترتیب موجب بازگشت سرمایه اولیه افراد به آن‌ها می‌شود. 

انجام سریع به‌روزرسانی‌های ارتباطی

به کمک استندهای لمسی صاحبان فروشگاه‌ها می‌توانند اطلاعات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌روز کنند و به این ترتیب کانال ارتباطی میان خود و مشتریان را بهبود بخشند.

انجام سریع بروزرسانی ارتباطی با استند فروشگاهی

ارتقا حریم خصوصی و امنیت مصرف‌کننده

همانطور که می‌دانید در حال حاضر حریم خصوصی و امنیت برای مصرف‌کنندگان اهمیت بسیار زیادی دارد. استندهای لمسی موجب می‌شوند که مشتریان خرید خود را بدون دخالت دیگران انجام دهند که این امر موجب احساس امنیت در افراد می‌شود. البته به کمک استندهای لمسی مشتریان در رابطه با برند یا شرکت موردنظر نیز احساس اعتماد به دست می‌آورند.

تعمیر و نگهداری بسیار کم

کیوسک‌های لمسی برخلاف دیگر دستگاه‌های مشابه در بازار نیاز به کم‌ترین تعمیر و نگهداری دارند و پس از قرارگیری در سرتاسر ساختمان موردنظر به سادگی و سرعت کار خود را شروع می‌کنند. این دستگاه‌ها بدون توجه لازم کار خود را شروع می‌کنند و به آن ادامه می‌دهند. جالب است بدانید که مشکلات و ایرادات ایجاد شده در کیوسک‌های لمسی به سرعت و بدون نیاز به داشتن علم و تجربه کافی نیز حل و رفع می‌شوند. به همین جهت نیاز به متخصص و پرداخت هزینه‌های گزاف جهت تعمیر آن‌ها نمی‌باشد.

شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای ما در فروشگاه های پوشاک به صفحه نمونه کارها مراجعه نمایید

نکات مهم در استفاده از استند فروشگاهی

نکات مهم در استفاده از استند لمسی

 استفاده از استندهای لمسی در فروشگاه لباس می‌تواند در تجربه خرید مشتریان بهبود قابل توجهی ایجاد کند و فروشگاه را به یک محل جذاب و مدرن تبدیل کند. با این حال، برای استفاده موثر از استندهای لمسی در فروشگاه لباس، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. طراحی کاربرپسند: استندهای لمسی باید طوری طراحی شده باشند که مشتریان به راحتی بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. رابط کاربری باید ساده و مفهومی باشد و دسترسی به اطلاعات مورد نیاز را آسان کند. همچنین، اندازه و قرارگیری استندها در فروشگاه نیز باید متناسب با فضای موجود باشد.
  2. نمایش محتوا و تصاویر با کیفیت: استندهای لمسی باید توانایی نمایش تصاویر با کیفیت و محتوای جذاب را داشته باشند. این امر به مشتریان کمک می‌کند تا جزئیات محصولات را به خوبی مشاهده کنند و تصمیم به خرید را بهتر بگیرند.
  3. اطلاعات به روز: مطمئن شوید که استندهای لمسی دارای اطلاعات به روز و دقیق در مورد
  4. محصولات، قیمت‌ها، موجودی و سایر اطلاعات مربوطه هستند. این امر اعتماد مشتریان را به فروشگاه و محصولات افزایش می‌دهد.
  5. ارتباط با سیستم فروشگاه: استندهای لمسی باید به سیستم فروشگاه متصل شده و قادر به روزرسانی موجودی محصولات و پردازش سفارشات باشند. این امکان به مشتریان اجازه می‌دهد تا محصولات را سفارش دهند و در صورت نیاز به کمک کارکنان فروشگاه دریافت کنند.
     

تفاوت استند و میز لمسی

در نگاه اول بسیاری از افراد استند لمسی و میز لمسی را با یکدیگر یکی می‌گیرند اما این نکته را در نظر داشته باشید که این دو محصول با یکدیگر کاملاً متفاوت هستند. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین تفاوت‌ها میان این دو محصول لمسی مکان قرارگیری و چگونگی استفاده است. این نکته را در نظر داشته باشید که استندهای لمسی بطورمعمول بصورت ایستاده مورد استفاده قرار می‌گیرند. درنتیجه این امر از این گروه استندها در مکان‌های عمومی ازجمله لابی مراکز تجاری استفاده می‌شود. البته شایان ذکر است که مراکز تجاری تنها مکان استفاده از استندهای لمسی نیستند و شما می‌توانید در هتل‌ها، بانک‌ها، سالن‌های زیبایی، سینماها، ترمینال‌های مسافربری، فروشگاه‌های لباس و غیره نیز از آن‌ها بهره گیرید.

نکات مهم جهت خرید کیوسک لمسی

نکات مهم جهت خرید استند لمسی

هنگام خرید استند لمسی باید نکات مختلفی را در نظر داشت که بطورکلی مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

شکل ظاهری و ابعاد استند موردنظر

استندهای لمسی بطورمعمول به سه شکل عمودی، مورب و میز تولید و عرضه می‌شوند که مدل عمودی آن‌ها نسبت به بقیه محبوبیت بیش‌تری در میان افراد دارد. چراکه این گروه از استندها دید بسیار بهتری به افراد می‌بخشد. هنگام انتخاب و خرید استند لمسی حتماً فضای قرارگیری آن را در نظر بگیرید تا به این ترتیب جلوه‌ای زیبا و مشتری‌پسند به محیط موردنظر ببخشد.

بررسی سخت‌افزار و سیستم عامل 

یکی‌دیگر از نکات مهم جهت خرید استند لمسی، توجه به سخت‌افزار و سیستم عامل آن است. همانطور که گفتیم استندهای موجود در بازار از دو سیستم عامل اندروید و ویندوز پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید بر اساس رابط کاربری خود مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب نمایید.

فناوری در لمس استندها

بطورکلی در تهیه و تولید استندهای لمسی از دو فناوری استفاده می‌شود که رایج‌ترین آن‌ها IR است. به کمک این نوع فناوری شما می‌توانید با هر جنس خارجی ازجمله قلم و دستکش صفحه استند را لمس نمایید.

قیمت استندهای لمسی

بطورکلی می‌توان گفت استندهای لمسی قیمت ثابت و یکسانی ندارند. این قیمت به پارامترهای مختلفی وابسته است که از مهم‌ترین و اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به اندازه، مدل، قطعات بکار رفته، ویژگی‌ها، امکانات، نوع نمایشگر و غیره اشاره کرد.

با توجه به نوسانات اخیر بازار و متغیر بودن قیمت ارز نمی توان برای استند لمسی فرو.شگاهی قیمت ثابتی را عنوان کرد اما بهتر است که بدانید عواملی وجود دارند که می توانند به صورت مستقیم در بهای تمام شده این تجهیزات تاثیر گذار باشند که از مهم ترین این عوامل می توان به مشخصات فنی استند اشاره کرد همچنین کاربری و کاربردی که این تجهیزات دارند نیز می تواند به صورت مستقیم در بهای تمام شده این تجهیزات تاثیر داشته باشد.

لازم به ذکر است استندهای لمسی که اندازه آن ها از 15 اینچ بزرگ تر است بیشترین کاربرد را برای فروشگاه ها دارند و هرچه اندازه استندها بیشتر باشد به طبع هزینه ای که بابت خرید آن پرداخت می کنید نیز بیشتر است.

استند لمسی که اندازه های بزرگی دارند بیشترین کاربرد را برای پخش محتوا و سرگرمی های مختلف برای کاربران دارد و برای این کار بهتر است از نرم افزارهای مخصوص و متناسب با کیوسک استفاده کنید.

از دیگر فاکتورهایی که می تواند در افزایش قیمت استند لمسی فروشگاهی تاثیر گذار باشد می توان به کیفیت بدنه استند اشاره کرد که بسیاری از افراد در زمان خرید به این مورد توجه چندانی ندارند و بهتر است که بدانید کیفیت بدنه استند می تواند در دوام و طول عمر آن تاثیر بسیار بالایی داشته باشد.

کیفیت تصویر تلویزیون هوشمند استند لمسی از دیگر نکاتی است که می تواند افزایش قیمت استند لمسی فروشگاهی را به همراه داشته باشد.

کامپیوتر به کار رفته در استند لمسی فروشگاهی از دیگر فاکتورهایی است که می تواند در بالا رفتن قیمت استند تاثیر داشته باشد.

برند سازنده کیوسک لمسی، حافظه داخلی، نوع حافظه استند لمسی و وزن دستگاه نیز می توانند در افزایش قیمت این تجهیزات نقش مهمی داشته باشند.

شما کاربران عزیز می توانید جهت خرید استند لمسی فروشگاهی با شماره هایی که در انتهای مقاله درج شده است ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم را در ارتباط با این تجهیزات به دست بیاورید. 

جمع‌بندی

در مطالب فوق به معرفی و بررسی مزایای استفاده از استند لمسی در فروشگاه‌های پوشاک پرداختیم. همانطور که گفتیم استند لمسی یا استند تاچ نوعی میز کار هوشمند و جذاب است که با صفحه نمایشگر لمسی خود امکان تعامل فعال و سریع‌ را برای افراد فرآهم می‌آورد. این نوع دستگاه به سادگی به اینترنت متصل می‌شود و علاوه بر سرگرمی و کامل‌ترشدن فضای دکوراسیون موجب رونق کسب‌وکارهای مختلف ازجمله صنعت پوشاک می‌شود. این گروه از استندها از سیستم عامل‌های مختلف ازجمله ویندوز و اندروید پشتیبانی می‌کنند. به همین خاطر می‌توان از آن جهت نمایش اپلیکیشن‌های اختصاصی‌ سازمان‌های تجاری، محتواهای تصویری، ویدئویی و غیره بهره گرفت.

استفاده از استندهای لمسی در فروشگاه‌های مختلف ازجمله فروشگاه‌های پوشاک مزایای مختلفی به همراه دارد که از مهم‌ترین و اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به افزایش فروش، فرصت بازاریابی، کاهش هزینه‌های نیروی انسانی، رضایت بیش‌تر مشتری و غیره اشاره کرد. هنگام خرید استند لمسی حتماً به بهترین و معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده مراجعه نمایید تا به این ترتیب در دام محصولات تقلبی قرار نگیرید و بازدهی خوب و بالایی برای شما به همراه داشته باشد. کارشناسان ما در دیتک سیستم پیش از خرید اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با انواع کیوسک لمسی به شما ارائه می‌دهند تا به این ترتیب خرید خوبی انجام دهید. البته شما می‌توانید محصول موردنظر خود را بصورت اینترنتی خریداری نمایید و آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل خود دریافت کنید.

مقاله پیشنهادی:  صفر تا صد میز هوشمند لمسی در کسب و کار

پیام بگذارید

تمام قسمتهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی هستند