تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
انواع کیوسک و استند لمسی در تهران
  • hamidreza98
  • 1402/02/14
  • 4 نظر

انواع کیوسک و استند لمسی در تهران

استند یا کیوسک های لمسی، از طراحی فناوری کامپیوتر است که به افراد امکان می دهد از طریق تعامل لمسی با صفحه نمایش اطلاعات را دریافت و وظایف خاصی را انجام دهند. این دستگاه ها از طریق نرم افزار و رابط کاربری گرافیکی (GUI) با کاربران ارتباط برقرار می کنند و می توانند در مکان های عمومی مانند فروشگاه ها، بانک ها، فرودگاه ها، مراکز خرید و موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرند.

در سال های گذشته کیوسک های لمسی و استندهای لمسی را تنها می توانستید در مکان های خاصی چون هتل و فرودگاه ها مشاهده کنید و کمتر کسی از این دستگاه برای محیط کاری خود استفاده می کرد این در حالی است که امروزه کیوسک لمسی در تهران و دیگر شهرها را می توانید در برخی از فروشگاه ها نیز مشاهده نمایید.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در خصوص انواع کیوسک لمسی و استند لمسی در تهران با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم و همچنین شما را با نحوه اجاره و خرید استند لمسی در تهران آشنا نماییم و عوامل تاثیر گذار در قیمت استند لمسی را به شما دوستان عزیز معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

اطلاعاتی در خصوص کیوسک و استند لمسی

در حالت کلی کیوسک های لمسی به عنوان ابزاری کارآمد برای بهبود تجربه مشتریان شناخته می شوند. آنها می توانند زمان صف انتظار را کاهش دهند، به مشتریان امکان دهند تا به طور مستقل اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند و فرآیندهای مختلف را سریعتر و آسانتر انجام دهند.

به طور کلی، کیوسک های لمسی از فناوری های مدرنی استفاده می کنند تا تعامل بین افراد و سیستم های کامپیوتری را ساده تر و موثرتر کنند. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از دستگاه های هوشمند، کیوسک های لمسی به عنوان یک راه حل پرطرفدار برای ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات بهتر در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.کیوسک های لمسی در بسیاری از بیزینس ها و صنایع قابل استفاده هستند، اما میزان استفاده و کاربرد آنها بستگی به نوع فعالیت و نیازهای هر بیزینس دارد.

مزیت اصلی استفاده از کیوسک های لمسی، ارائه خدمات به مشتریان به صورت خودکار و بدون نیاز به نیروی انسانی است. این دستگاه ها می توانند وظایف مختلفی را انجام دهند، از جمله اینکه کیوسک های لمسی می توانند به مشتریان اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات شما را ارائه دهند. این اطلاعات می تواند شامل ویژگی ها، قیمت ها، موجودی، راهنمای استفاده و سایر جزئیات مربوط به محصولات یا خدمات شما باشد. همچنین کیوسک های لمسی می توانند به مشتریان امکان خرید محصولات و خدمات را بدون نیاز به نیروی انسانی فراهم کنند. این دستگاه ها می توانند سبد خرید مجازی ایجاد کنند، اطلاعات مربوط به قیمت ها و روش های پرداخت را نمایش دهند و امکان پرداخت را از طریق کارت اعتباری یا سایر روش های الکترونیکی فراهم کنند.

اطلاعاتی در خصوص کیوسک و استند لمسی

برخی از استندها و کیوسک های لمسی قابلیت اتصال به وای فای دارند و این امکان را برای شما به وجود می آورند که از راه دور نیز بتوانید آن ها را مدیریت کنید، اندازه های مختلفی که این دستگاه ها دارند این اجازه را به شما می دهد که بسیاری از مشاغل می توانند آن را در اندازه های مورد نیاز خود تهیه کنند.

کیوسک های لمسی می توانند به مشتریان امکان ثبت نام در سیستم شما را بدهند و برای ورود به سامانه شما استفاده شوند. این ویژگی برای بسیاری از سازمان ها و کسب و کارها، از جمله هتل ها، بیمارستان ها و مراکز آموزشی، بسیار مفید است.

از دیگر مزیت‌های کیوسک های لمسی این است که می توانند به مشتریان کمک کنند تا به راهنمایی و جستجو برای موارد خاصی نیاز داشته باشند. به عنوان مثال، در یک فروشگاه، کیوسک های لمسی می توانند به مشتریان کمک کنند تا محصول مورد نظر خود را پیدا کنند، مسیرهای دقیق راهنمایی شوند، یا اطلاعاتی درباره موجودی و قیمت ها را جستجو کنند.

به طور کلی، کیوسک های لمسی در اغلب بیزینس ها که نیاز به ارائه اطلاعات به مشتریان، انجام تراکنش‌های مالی، راهنمایی و رسیدگی به سوالات مشتریان و یا بهبود تجربه کاربری دارد، قابل استفاده هستند. باتوجه به مزیت‌های بسیار زیاد این دستگاه‌ها به نظر می‌آید کیوسک‌های لمسی انتخاب بسیار مناسبی برای ارتقا و پیشرفت انواع کسب‌وکار ها خواهد بود.

همان طور که اشاره کردیم موارد استفاده از این دستگاه ها محدود نیست و شما می توانید برای مشاغل مختلفی از جمله رستوران، فروشگاه های پوشاک، داروخانه و یا دیگر فروشگاه هایی که از خدمات سفارش و پرداخت استفاده می کنند بدون هیچ گونه محدودیتی استفاده نمایید و دیگر نیازی به ویتر رستوران جهت دریافت سفارش و صندوق داری نیست که این امر می تواند هزینه شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

استفاده از استند لمسی در تهران و کیوسک می تواند شما را از روش های سنتی که دردسرهای بسیاری را برای شما به دنبال داشت خلاص کند و تمامی عملیات مربوطه زیر نظر شما انجام می شود.

کاربردهای کیوسک لمسی و استند لمسی در تهران

با توجه به قابلیت های مختلفی که استند و کیوسک لمسی دارند شما دوستان عزیز می توانید از این دستگاه ها در موارد مختلفی استفاده نمایید، ما در ادامه به مهم ترین کاربردهای استند لمسی در تهران می پردازیم و در ارتباط با هر کدام از آن ها توضیحات مختصری را به شما کارابران عزیز ارائه می دهیم.

کاربردهای کیوسک لمسی در تهران

راهنمای دیجیتال

در بسیاری از ادرات که روزانه تعداد مراجعه کنندگان بالایی دارد، برای رعایت حال مشتری و سهولت کار کارکنان ادارات می توان از کیوسک های لمسی به عنوای راهنمای مراجعه کنندگان استفاده کرد.

در مواردی که از کیوسک لمسی به عنوان راهنمای دیجیتال استفاده می کنند، این دستگاه از یک پایگاه داده از اشخاص حاضر در مجموعه و بخش های مختلفی تشکیل شده است و کاربر تنها کافی است با مراجعه به کیوسک اتاق مورد نظر خود را پیدا کرده و بدون هیچ گونه دردسری برای خود وقت ملاقات یا نوبت بگیرد.

کیوسک لمسی پرداخت

از رایج ترین کیوسک های موجود برای پرداخت وجه است و می توان از آن برای سالن های غذاخوری و رستوران ها استفاده کرد و کاربر می تواند در آن واحد، منو رستوران را مشاهده کرده و با توجه به آن غذای مورد نظر را سفارش داده و هزینه آن را پرداخت نماید.

استفاده از کیوسک لمسی برای افرادی که تمایل ندارند صندوق دار استخدام کنند بسیار مناسب است و فرد می تواند به تمامی مراحل سفارش و پرداخت مشتریان دسترسی پیدا کند.

کیوسک و استند لمسی حرارتی

از کیوسک های حرارتی برای محیط هایی که تمایل دارند هوای محیط خود را عاری از هر گونه آلودگی و ویروس ببیند مناسب است، این کیوسک کمک می کند که افراد قبل از ورود به ساختمان از لحاظ سلامت و نظافت مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت مشاده هر گونه تب یا آلودگی به بیماری های واگیر دار به سرعت واکنش نشان می دهد و از ورود آن ها به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

کیوسک و استند لمسی حرارتی

کیوسک های امنیتی و مدیریت مراجعان

برای محیط هایی که نیاز به نوبت دهی دارند مناسب است و یا این که کسب و کار شما امنیت بالایی را می طلبد می توانید از این دستگاه ها استفاده نمایید، این کیوسک از مراجعه کنندگان مدارک شناسایی معتبر می خواهد که به آن ها اجازه ورود به ساختمان را بدهد.

کیوسک و استند لمسی سلامتی

اگر به بیمارستان و یا مراکز سلامت مراجعه کرده باشید به احتمال بسیار این کیوسک ها را از نزدیک دیده اید. کیوسک سلامت نوعی کامیپوتر یکپارچه است که با توجه به اطلاعات دریافت شده از مراجعه کنندگان وضعیت سلامت آن ها مورد بررسی قرار می دهد، لازم به ذکر است داده های دریافتی ممکن است از ترازو و یا نشانگر قد افراد دریافت شده و یا این که مراجعه کننده خود اطلاعات مورد نظر را واردنماید.

بیشتر بدانید : نرم ‌افزار نوبت‌ دهی بیمارستان در کیوسک های لمسی

از کیوسک لمسی سلامت علاوه بر مراکز درمانی می توان در ادارات و مراکزی که سلامت مراجعه کنندگان و کارکنان اهمیت بالایی دارد استفاده کرد و اطلاعات کاملی را در ارتباط با وضعیت سلامت آن ها به دست بیاورید.

استند لمسی سلامتی

کیوسک و استد لمسی سلف سرویس رستوران

 از رایج ترین مدل های کیوسک و استند لمسی در تهران است که در بسیاری از رستوران ها استفاده می شود و مشتری می تواند از کیوسک لمسی سلف سرویس از میان منو غذایی، غذای مورد نظر خود را سفارش دهد و هزینه آن را بدون مراجعه به صندوق پرداخت نماید، توجه داشته باشید که استفاده از استند لمسی در تهران که برای رستوان ها انتخاب می شود می تواند بازدهی مثبت رستوران تاثیر گذار باشد.

وب کیوسک و دستگاه نوبت دهی در تهران

وب کیوسک نوبت دهی به مجموعه ای از قطعات سخت افزاری و نرم افزاری می گویند که مطابق با نیاز مشتری طراحی می شود و با توجه به نیاز مرکز جهت انجام اموری چون سفارش گیری، نوبت دهی، پرداخت وجه با کمک دستگاه کارتخوان یا اسکن اطلاعات مشتریان تولید می شود.

وب کیوسک و دستگاه نوبت دهی در تهران

این کیوسک ها در دو مدل دیواری و استاده طراحی شده است که بدنه بسیار محکم و فلزی دارد که مقاومت آن را در برابر ضربه افزایش می دهد و با توجه به رنگ های مختلفی برای آن طراحی شده است مشتریان با سلیقه های مختلف می توانند از آن استفاده کنند.

مواد استفاده از کیوسک لمسی و استند لمسی در تهران می تواند متفاوت باشد و از آن جهت انجام تبلیغات، امور اداری و اطلاع رسانی مراجعه کنندگان استفاده کرد.

مزایای استفاده از استند لمسی در تهران

مزایای استفاده از کیوسک لمسی و استند لمسی در تهران

از بارزترین مزایای استفاده از کیوسک لمسی و استند لمسی در تهران می توان به اتومات کردن عملیات کسب و کارها اشاره کرد که سبب شده است انجام امور مربوطه با دقت و سرعت بیشتری انجام شود و همین امر موجب بازدهی بالای کسب و کارها می شود، از دیگر مزایای استفاده از استند لمسی در تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در برخی مواقع مشتری از این که فروشنده بر روی اعمال آن ها نظارت داشته باشد معذب می شود و می تواند در راندمان فروش تاثیر منفی بگذارد این در حالی است که استفاده از کیوسک های لمسی این اجازه را به افراد می دهند که بدون دخالت و نظارت فروشنده خرید خود را انجام دهند که همین امر می تواند منجر به افزایش فروش شود.

همان طور که در سطرهای بالا اشاره کردیم کیوسک های لمسی و استند لمسی در تهران قابلیت شخصی سازی دارند و فرد می تواند اطلاعات دقیقی در ارتباط با برند و محصولات مورد نظر در این دستگاه ها ثبت کند و مراجعه کننده می تواند در ارتباط با محصول مورد نظر بدون آن که از فروشنده وقتی را تلف کند اطلاعات لازم را درباره محصول به دست بیاورد که همین امر به برند سازی محصولات شما کمک می کند.

قیمت استند لمسی در تهران

قیمت استند لمسی در تهران

با توجه به نوسانات اخیر بازار نمی توان برای این دستگاه ها قیمت ثابتی را در نظر گرفت اما عواملی هستند که می توانند بر قیمت استند لمسی در تهران تاثیر بگذارند که ما در ادامه به برخی از این عوامل اشاره خواهیم کرد:

کیوسک های لمسی در اندازه های 15 اینچ به بالا تولید شده اند که هر چه ابعاد آن ها بزرگ تر باشد به طبع قیمت آن ها نیز افزایش پیدا می کند.

کیوسک هایی که در محیط های بیرون از ساختمان طراحی شده اند با توجه به این که قدرت نمایشگر بالاتر و درجه نوری بیشتری دارند می توانند هزینه بیشتری را برای شما در بر داشته باشد ( کیوسک های امنیتی و استندهای لمسی امنیتی از جمله کیوسک های گران قیمت می باشند).

کیفیت نمایشگر و رزولوشن کیوسک لمسی و استند لمسی در تهران می تواند در افزایش و یا کاهش قیمت این دستگاه تاثیر گذار باشد.

اجاره و خرید استند و کیوسک لمسی در تهران

اجاره و خرید استند لمسی در تهران

شما کاربران عزیز که قصد اجاره و خرید استند لمسی در تهران را دارید می توانید با شماره هایی که در انتهای مقاله درج شده ‏است ارتباط برقرار نمایید و اطلاعات لازم را در ارتباط با شرایط خرید این دستگاه از کارشناسان ما دریافت کنید.‏

سخن پایانی

استند لمسی در تهران از جمله دستگاه های بسیار کاربردی در بسیاری از مراکز است که می تواند سرعت کار شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و بر راندمان کاری شما تاثیر مثبت بگذارد.
 

مقاله مرتبطصفر تا صد میز هوشمند لمسی در کسب و کار

 

پیام بگذارید

تمام قسمتهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی هستند