تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
تفاوت استند دیجیتال تبلیغاتی با استند دیجیتال لمسی
  • hamidreza98
  • 1403/01/08
  • 0 نظر

تفاوت استند دیجیتال تبلیغاتی با استند دیجیتال لمسی

این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی، تجهیزات بسیاری تولید و به بازار عرضه شده اند که هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و می توانند به شکل موثری در تبلیغات و آسان شدن کارها تاثیر بسیاری داشته باشد.

از تجهیزات مهمی که نقش موثری را در تبلیغات ایفا می کنند می توان به استند دیجیتال تبلیغاتی و استند دیجیتال لمسی اشاره کرد که هر کدام از آن ها تفاوت هایی با هم دارند که لازم است قبل از هرگونه خریدی اطلاعات خود را در ارتباط با آن ها افزایش دهید.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با تفاوت استند دیجیتال تبلیغاتی با استند دیجیتال لمسی با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم که شناخت بهتری از این تجهیزات به دست بیاورید و با علم بیشتری خرید خود را انجام دهید. با ما همراه باشید.

اطلاعاتی در ارتباط با استند دیجیتال 

اطلاعاتی در ارتباط با استند دیجیتال

همان طور که در مقاله های پیشین در ارتباط با استند دیجیتال نگارش کردیم، استند دیجیتال نوعی نمایشگر ال سی دی است که می توان با کمک آن محتوای تبلیغاتی و چند رسانه ای را انجام داد و با توجه به ساختاری که دارند بیشترین استفاده و کاربرد را برای فضاهای عمومی دارند، از جمله موارد استفاده از استند دیجیتال می توان به مراکز خرید، فرودگاه، رستوران، ایستگاه قطار و غیره اشاره کرد که با توجه به شکل ظاهری خود توانسته است توجه بسیاری از عابران را به خود جلب نماید.

لازم به ذکر است که استند دیجیتال را در طرح ها و اندازه های مختلفی تولید و به بازار عرضه می کنند.

با توجه به استقبال بیشماری که از این تجهیزات دیجیتال شده است آن را در دو مدل استند دیجیتال تبلیغاتی و استند دیجیتال لمسی دسته بندی کرده اند که در ادامه اطلاعات بیشتری را در ارتباط با هر کدام از آن ها با شما کاربران عزیز در میان خواهیم گذاشت.

استند دیجیتال تبلیغاتی

استند دیجیتال تبلیغاتی

این نوع استند، نوعی کیوسک لمسی است که در ابعاد و سایزهای مختلفی طراحی شده است و بر روی یک پایه متصل شده است و با کمک آن می توانید برند خود را به دیگران معرفی نمایید و پیام های تبلیغاتی خود را در معرض دید عموم قرار دهید.

از بارزترین ویژگی این محصول می توان به تبلیغ کسب و کار و برند اشاره کرد و با توجه به ساختار و شکل ظاهری که دارد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و نیازی به منابع سیستم جهت پردازش اطلاعات ندارد.

استند دیجیتال لمسی

استند دیجیتال لمسی

نوعی استند تبلیغاتی هوشمند است که با توجه به صفحه تاچی که برای آن تعبیه شده است می توان با مخاطبان خود به شکل موثرتری ارتباط برقرار کرد، این محصول بیشترین کارایی را در فروشگاه، رستوران، بانک، فرودگاه، سینما و دیگر مراکز عمومی دارد و با توجه به خدمات متنوعی که دارد توانسته است به شکل موثری نیاز کاربران را برآورده نماید.

استند دیجیتال لمسی فول اچ دی یا همان 4K در ابعاد مختلفی از جمله 32، 42 و 49 اینچ استفاده می شود که دارای قابلیت های مختلفی از جمله چاپگر بلیط، کارتخوان مغناطیسی و غیره است.

تفاوت استند دیجیتال تبلیغاتی با استند دیجیتال لمسی

تفاوت استند دیجیتال تبلیغاتی با استند دیجیتال لمسی

حال که با دو مدل استند دیجیتال آشنا شدید لازم است که شناختی از تفاوت های این دو محصول داشته باشید. ما در ادامه شما را با برخی از تفاوت های استند دیجیتال تبلیغاتی با استند دیجیتال لمسی آشنا خواهیم کرد.

استند دیجیتال تبلیغاتی و استند دیجیتال لمسی شاید از نظر شکل ظاهری با همدیگر شباهت هایی داشته باشند اما از نظر عملکرد با همدیگر تفاوت هایی دارند و از اصلی ترین تفاوت این دو محصول که سبب تمایز آن ها با همدیگر شده است می توان به کارایی آن ها اشاره کرد.

استند دیجتال تبلیغاتی بیشتر جنبه تبلیغات و ارائه اطلاعات طراحی شده است  و می توان از آن به عنوان یک استند نمایش دهنده استفاده کرد که صفحه نمایش غیر لمسی دارد این در حالی است که استند دیجیتال لمسی علاوه بر انجام تبلیغات می توان از آن در امور مختلف دیگری استفاده کرد و از بارزترین ویژگی آن می توان به صفحه لمسی این محصول اشاره کرد.

صفحه نمایش

 در استندهای تبلیغاتی غیر لمسی است که در استندهای لمسی کاملا برعکس است.

سخت افزار

در استندهای تبلیغاتی عملکرد دستگاه تنها نمایش اطلاعات است و از این رو برای آن از قطعات سخت افزاری قدرتمندی استفاده نشده است این در حالی است که در استندهای لمسی با توجه به کارایی بالایی که در امور مختلف دارند از سخت افزارهای قدرتمندی در آن به کار رفته است.

سیستم عامل

سیستم عاملی که برای هر دو استند استفاده شده است یکسان است و معمولا در تمامی استندها از سیستم عامل های اندروید و ویندوز استفاده شده است.

کاربرد

استند دیجیتال تبلیغاتی، بیشترین کارایی را برای نمایش اطلاعات دارد این در حالی است که استند لمسی کارایی متنوعی داشته و در مراکز مختلفی از آن می توان استفاده کرد.

مزایای استفاده از استند دیجیتال تبلیغاتی و استند دیجیتال لمسی

مزایای استفاده از استند دیجیتال تبلیغاتی و استند دیجیتال لمسی

جلب توجه 

استندهای دیجیتالی با توجه به شکل ظاهری که دارند و نمایش تصاویر و پخش ویدیوهای رنگی و متحرک می توانند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند.

انعطاف پذیری بالا

با استفاده از این محصول می توانید محتوای تبلیغاتی خود را به ساده ترین شکل ممکن تغییر دهید.

صرفه جویی در هزینه

استفاده از این تجهیزات می تواندهزینه های تبلغیاتی شما را در بلند مدت به شکل قابل توجهی کاهش دهند.

تاثیر گذاری بیشتر بر روی مخاطب

با توجه به تبلیغات جذاب و چشمگیری که دارد می تواند پیام های تبلیغاتی را به شکل موثرتری به کاربران منتقل نماید .

سخن پایانی

این روزها افراد برای تبلیغات کسب و کار خود از روش های مختلفی استفاده می کنند و هر کدام به دنبال راهکاری هستند که بتوانند به بهترین شکل ممکن رضایت کاربران را به خود جلب کنند و در قبال تبلیغات هزینه کمتری را پرداخت کنند.

استفاده از استندهای دیجیتال با توجه به ساختاری که دارند می توانند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کنند.

پیام بگذارید

تمام قسمتهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی هستند