تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
میز خدمات الکترونیک و راهنمای طبقات

میز خدمات الکترونیک و راهنمای طبقات

معرفی نرم افزار میز خدمات الکترونیک و راهنمای طبقات

میز خدمات الکترونیک و راهنمای طبقات یکی از کاربردی ترین نرم افزار هایی است که توسط شرکت نرم افزاری دیتک سیستم ارائه شده و قابلیت های متفاوتی در اختیار کاربران قرار می دهد. از مهمترین امکاناتی که به واسطه این نرم افزار می توان کسب کرد، ارائه بهترین خدمات به مشتریان در محیط های شلوغ و پرتردد است که به نوعی منجر به ایجاد نظم در محیط نیز خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کلی درباره عملکرد میز خدمات الکترونیک و راهنمای طبقات و مزایای استفاده از آن بپردازیم.

میز خدمات الکترونیک و راهنمای طبقات چیست؟

در سال های اخیر پیشرفت تکنولوژی سبب شده تا افراد تمایل زیادی به داشتن رفاه و آسایش بیشتر نیز داشته باشند؛ ورود تجهیزات پیشرفته با قابلیت های متنوع و متفاوت علاوه بر رفع نیاز انسان ها، به کاهش هزینه های راه اندازی کسب و کار نیز کمک می کند. میز خدمات الکترونیک و راهنمای طبقات یکی از تجهیزات حرفه ای در زمینه ارائه خدمات به مشتریان است که به دلیل داشتن سرعت و دقت بسیار بالا، نیاز محیط کاری به نیروی کار انسانی را به حداقل می رساند.

در تعریف کلی ویژگی های این تکنولوژی می توان به قابلیت طبقه بندی خدمات و ارائه بخش راهنمایی مشتریان اشاره کرد که به نوعی می توان آن را نقطه عطف شروع هر کسب و کار معرفی نمود. این تجهیزات کاربردی در بخش های عمومی مورد استقبال فراوان قرار گرفته و دلیل آن نیز قابلیت چارت بندی و سازماندهی بیشتر به عملکرد هر سازمان است.

میز خدمات الکترونیک و راهنمای طبقات

چه مراکزی از میز خدمات الکترونیک استفاده می کنند؟

امروزه مراکز پر تردد مانند بیمارستان ها، ساختمان های تجاری، محیط های تفریحی، مراکز گردشگری و غیره که نیاز به ارائه خدمات طبقه بندی شده دارند، از انواع میز خدمات الکترونیک و راهنمای طبقات استفاده می کنند.

استفاده از میز خدمات الکترونیک در کیوسک های لمسی چه مزایایی دارد؟

بدون شک استفاده از تکنولوژی های پیشرفته مزایای زیادی برای صاحبان کسب و کار به همراه دارد؛ در این میان بکارگیری میز خدمات الکترونیک نیز از این قائله مستثنا نیست و با بکارگیری آن می توانید از مزایای زیر بهره مند شد:

  1. نمایش دقیق جزئیات راهنمای طبقات
  2. امکان نمایش چارت سازمانی را فراهم می نماید.
  3. راهنمای طبقات را با جزئیات دقیق و کامل نمایش می دهد.
  4. قابلیت معرفی سازمان یا شرکت در بخش درباره ما وجود دارد.
  5. یک پنل به عنوان بخش نظرسنجی، انتقاد و پیشنهاد مشتریان را ارائه می دهد.
  6. یک بخش برای نمایش تارنما، وب سایت و دیگر آدرس ها سازمانی موجود است.

نحوه استفاده از کیوسک میز خدمات الکترونیک و راهنمای طبقات

شاید برای شما نیز این مشکل پیش آمده باشد که در محیط های شلوغ و سازمان های بزرگ به دنبال یک بخش یا اتاق خاص هستید اما ازدحام جمعیت اجازه پیدا کردن را به شما نمی دهد. راهنمای طبقات یکی از تجهیزات کاربردی و مفید است که امکان مسیریابی درست و ساده را برای شما فراهم می نماید؛ درواقع با کمک این تجهیزات می توانید به سادگی مسیر مورد نظر خود را یافته و آن را به راحتی دنبال کنید.

استفاده از کیوسک میز خدمات الکترونیک و راهنمای طبقات

در گذشته برای مسیریابی در محیط های شلوغ مانند دانشگاه، بیمارستان، فرودگاه و غیره از نقشه گذاری های سنتی استفاده می شد که امروزه کاربرد چندانی ندارند؛ این در حالی است که با کمک کیوسک لمسی امکان مسیریابی دقیق برای افراد فراهم است. البته نصب و راه اندازی این تجهیزات مزایای دیگری نیز به همراه دارد که شامل موارد زیر هستند:

نمایش ساده محیط

بدون شک داشتن محیط ساده کاربری که به افراد این اجازه را می دهد تا به ساده ترین شکل ممکن مسیر مورد نظر خود را پیدا کنند از مهم ترین دلایل محبوبیت آن به شمار می آید. مراکز بزرگ که لاین های متفاوت برای ارائه خدمات یا فروش محصولات دارند سردرگمی های زیادی به همراه خواهند داشت.

بازدید کنندگان برای یافتن محل مورد نظر خود باید مدام در حال پرسش باشند که این اتفاق تا حدودی خسته کننده خواهد بود. ساده سازی محیط های پیچیده توسط کیوسک های لمسی امکان تعامل و مسیریابی را به بهترین شکل ممکن فراهم نموده که این باعث آرامش خاطر مراجعه کنندگان نیز هست.

افزایش تجارب کاربری

دنیای پیشرفته همیشه هیجانات زیادی به همراه دارد و افراد می توانند از تکنولوژی های پیشرفته به نفع خود استفاده کنند. میز خدمات الکترونیک و راهنمای طبقات بر اساس جدید ترین آپدیت های جهانی طراحی و تولید شده که به واسطه آن می توان از رابط کاربری قوی، فضای بصری جذاب و محیط کاربر پسند لذت برد. این تجارب بازخورد های مثبت زیادی به همراه خواهد داشت که باعث افزایش سطح رضایتمندی کاربران نیز خواهد شد.

عملکرد عالی و بهره وری بالا

از دیگر مزایای استفاده از کیوسک های مسیریابی می توان به افزایش سطح بهروی و تعامل بهتر اشاره کرد. در واقع این تجهیزات در محیط های شلوغ و پرتردد نقش مهمی ایفا می کند چرا که بدون نیاز به نیروی انسانی امکان مسیریابی دقیق را برای افراد فراهم می نمایند. نمایش کامل مسیر و مشخص کردن مسیر مورد نظر شما از اتلاف زمان جلوگیری کرده و مانع از ازدحام بی دلیل می شود.

یافتن مسیر های ساده و راحت

در زمان مراجعه به محیط های شلوغ و پرتردد یا سازمان های اداری با محیط پیچیده ممکن است به مسیر های فرعی مثل ورودی های پارکینگ، آسانسور، خروجی های اضطراری و غیره نیاز داشته باشد که بدون شک در نقشه گذاری های سنتی این موارد چندان بولد نیستند. میز خدمات الکترونیک و راهنمای طبقات حتی ریزترین جزئیات را نیز در اختیار افراد قرار میدهد و دسترسی راحتی به فضاها برای آن ها فراهم می نماید؛ علاوه بر این با پشتیبانی از چندین زبان قابلیت ارائه خدمات به افراد خارجی را امکان پذیر می کند.

یافتن مسیر های ساده و راحت در کیوسک لمسی

آپدیت های خودکار

در نقشه گذاری های سنتی برای اعمال تغییرات باید هزینه هایی برای متریال در نظر گرفته می شد این در حالی است که با استفاده از کیوسک های راهنمای طبقاتی این هزینه ها به حداقل می رسد. در واقع در طراحی و تولید این تجهیزات از قابلیت آپدیت خودکار استفاده شده با هشدار اعلان فوری، کاربران را از تغییرات غیر منتظره آگاه می کند. این تغییرات شامل تمامی رویداد هایی است که در محیط رخ می دهند و می تواند تغییرات راه، ساخت و ساز های احتمالی، خرابی های موقت و غیره را در بر می گیرد.

جذابیت های بصری متنوع

بدون شک بکارگیری تکنولوژی های سه بعدی در نمایش تصاویر، رمز موفقیت میز خدمات الکترونیک و راهنمای طبقات است که با کمک گرافیک 3 بعدی تمام مسیر های موجود در محیط را با جزئیات کامل نمایش می دهد. در واقع به واسطه جذابیت های بصری ایجاد شده به راحتی می توان سطح عمیقی از وابستگی را در کاربران ایجاد کرده و تعامل بصری فراهم نمود.

راهنمای پیشرفته

امروزه بسیاری از کمپانی های بزرگ، مجتمع های تجاری، بیمارستان، کلینیک ها و غیره دارای ساختمان هایی با طبقات زیاد هستند که امکان طبقه بندی رتبه های شغلی را فراهم نموده است. به کمک کیوسک های لمسی که از نرم افزار میز خدمات الکترونیک استفاده می کنند می توان در ابتدای ورود جزئی ترین بخش های هر طبقه را به تفکیک مشاهده نمایید و یا نگاه کلی به دیگر بخش ها در سایر طبقات بیاندازید.

شخصی سازی نرم افزار

از قابلیت ها چشمگیر در این تجهیزات می توان به امکان شخصی سازی فضای داخلی آن به صورت گسترده اشاره کرد، در واقع این قابلیت به نوعی شرایط تبلیغات را براری سازمان های مختلف فراهم می کند و آن ا می توانند در فضای موجود برند و لوگوی خاص خود را تبلیغ کنند. در این محیط امکان سفارشی کردن رنگ های محیط، نمایش لوگو و دیگر عناصر بصری فراهم است.

جمع بندی

میز خدمات الکترونیک و راهنمای طبقات تکنولوژی جدید و جذابی است که به صاحبان کسب و کار این اجازه را می دهد تا در محیط های کاری شلوغ و پرتردد خود نظم و انضباط را برقرار نمایند. این تجهیزات دارای قابلیت ها و امکانات خاصی هستند که برای آشنایی بهتر با آن ها می توانید به وب سایت های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید.
 

شما می توانید برای دریافت قیمت و یا سفارش محصول از فرم زیر یا از صفحه تماس با ما اقدام نمایید.

درخواست محصول