تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
دیتک سیستم در الکامپ 1402
  • 1402/04/13

دیتک سیستم در نمایشگاه الکامپ 1402

نمایشگاه الکامپ یکی از دورهمی های تکنولوژی در ایران هست که طرفداران زیادی را نیز دارد که آخرین دوره آن در سال 98 برگزار شده بود و بعد از وقفه چند ساله مجدد در سال 1402 برگزار گردید. البته حضور بعد از چند سال مانند سال های ثبل رضایت بخش نبوده ولی تکنولوژی ها و حوزه های مختلفی در این صنعت در نمایشگاه شرکت کردند و محصولات خودشون رو به نمایش گذاشتند.

یکی از غرفه های فعال و همیشه حاضر در نمایشگاه ها شرکت دیتک سیستم بود که با حضور پر رنگ محصولات با کیفیت خود را به نمایش گذاشت. همچنین در بیشتر غرفه ها می شد این محصولات را به چشم دید که توسط شرکت های دیگر این کیوسک ها و میز های هوشمند خریداری و یا اجاره شده بود تا شرکت ها بتوانند محصولات خود را به صورت بهتر و بروز تر نمایش دهند و یا خدماتی از جمله نظرسنجی، قرعه کشی و نمایش وب سایت را در معرض دید قرار دهند.

نمایشگاه الکامپ 1402 یک نقطه عطف برای نمایش این محصولات در صنعت کسب و کار بود تا همگان بیشتر از حضور کیوسک های لمسی در کسب و کار خود مطلع شوند و نقش مهم آن ها بیشتر از پیش مشخص شود. شرکت دیتک سیستم نیز افتخار این امر را داشت که با اجاره انواع کیوسک و میز هوشمند لمسی در این نمایشگاه سهم قابل قبولی را دریافت کند و رضایت مشتریان خود را جلب کند.