تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
خرید استند ایستاده فروشگاهی و مزایای آن
  • hamidreza98
  • 1402/09/21
  • 2 نظر

خرید استند ایستاده فروشگاهی و مزایای آن

استند ایستاده فروشگاهی نمونه منحصر به فرد از تجهیزات پیشرفته است که امکانات و قابلیت های متفاوتی را در اختیار صاحبان کسب و کار این قرار می دهد. انواع کیوسک های فروشگاهی امکان ذخیره سازی اطلاعات و نمایش تبلیغ را دارند به این ترتیب می توانید در راستای معرفی کسب و کار خود از آن ها استفاده کنید.

بکارگیری این تجهیزات علاوه بر تاثیرات مثبت در کسب و کار، به راحتی می تواند توجه مشتریان را جلب کند به این ترتیب می توانید از مزیت نما و جذابیت خاصی که به کسب و کار میدهد، بهره مند شوید. این تجهیزات نیاز به نیروی کار اضافه را از بین می برد، همچنین می توان هزینه های مربوط به تبلیغات داخلی را به صفر رساند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این موضوع بپردازم.

استند ایستاده فروشگاهی چیست؟

استند ایستاده فروشگاهی چیست؟

استند ایستاده فروشگاهی یکی از تجهیزات هوشمند و کاربردی در کسب و کار است که در طراحی آن از صفحه نمایش لمسی بزرگ استفاده شده و قابلیت های متنوعی در اختیار شما قرار می دهد. ایده های متنوعی در طراحی و تولید این سازه ها بکار رفته که در میان آن ها نوع ایستاده این محصول به خوبی توانسته توجه خریداران را به خود جلب کند.

این سازه ها گاهی به صورت لمسی و گاهی به واسطه شاسی و کلید مدیریت و کنترل می شوند و همین تازه و نو بودن این تکنولوژی به راحتی می تواند نگاه مشتریان را به خود جلب نماید. این مدل استندهای فروشگاهی قابلیت پشتیبانی از نرم افزار های مختلف را دارند و هر فرد می تواند با توجه به کسب و کار خود، عملکرد این تجهیزات را شخصی سازی کند.

مزایای خرید استند ایستاده فروشگاهی

مزایای خرید استند ایستاده فروشگاهی

استفاده از این تجهیزات جلوه و نمای خاصی به فروشگاه شما خواهد داد و به نوعی می توان آن را یک عامل برای افزایش کلاس کاری محیط معرفی نمود. البته تنها مزیت خرید استند ایستاده فروشگاهی این نیست، بلکه به کمک آن میتوان تغییرات بسزایی در کسب و کار خویش ایجاد کنید که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاربرد متعدد

استند ایستاده فروشگاهی تجهیزات سازگار هستند که امکان پشتیبانی و شخصی سازی نرم افزار های موجود را فراهم نموده است. در واقع این گونه می توان گفت که مهم نیست در چه حیطه ای فعالیت می کنید، این سازه ها در تمام مجموعه های خدماتی و فروشگاهی قابل استفاده است.

بهترین نوع ارائه محصولات

بهترین نوع ارائه محصولات

همه از این که در فروشگاه ها مدام یکی از پرسنل به دنبال او راه بیفتد، معذب هستند. وجود استند ایستاده فروشگاهی در مراکز خرید مختلف به خریداران این امکان را می دهد تا بدون نیاز به نیروی کار اضافه برای معرفی اجناس، بتوان به راحتی محصولات خود را با تمام اطلاعات تکمیلی؛ در معرض دید افراد گذاشت.

دریافت گزارش کامل

این تجهیزات قابلیت های متفاوتی در اختیار کارفرمایان قرار می دهند، در واقع به کمک این سازه های می توان گزارش لحظه ای از عملکرد محیط، میزان فروش، سفارش مشتریان و غیره را به دست آورد.

و اما بهتر است بدانید : مزایای استفاده از استند لمسی در فروشگاه پوشاک

دریافت نظرات

این سازه ها قابلیت پشتیبانی از نرم افزار های مناسب هر شغل را دارند و هر کارفرما می تواند علاوه بر قابلیت های متعددی که در اختیار دارد، با شخصی سازی بخش نظر سنی، پیشنهاد و انتقادات؛ نقاط ضعف و قدرت خود را شناسایی کند.

نمایش محتوای یکسان

با استفاده از انواع استند ایستاده فروشگاهی در شعبات مختلف از کسب و کار خود، می توانید تبلیغات یکسان را به نمایش بگذارید. این تبلیغات می تواند درباره مجموعه کسب و کار خودتان باشد یا با دریافت هزینه، برای دیگر کسب و کار تکمیل کننده تبلیغ کنید. به عنوان مثال می توانید به عنوان یک فروشگاه لوازم آشپزخانه، به عنوان تکمیل کننده جهیزیه؛ تبلیغات فرش یا سرویس خواب را به نمایش بگذارید.

سرعت و بازدهی بیشتر

با خرید استند ایستاده فروشگاهی و قرار دادن آن در مکان های مختلف می توانید کیفیت و سرعت ارائه خدمات را به حداکثر برسانید. مشتریان می توانند بدون دخالت دیگران؛ تمام مشخصات محصول را از نظر کیفیت و قیمت بررسی کند و با رضایت کامل آن را خریداری کند. تمام عملیات انتخاب و خرید با چند کلیک ساده رخ می دهد و این تعامل بین مشتریان و دستگاه کمتر از یک دقیقه طول می کشد.

تنظیم قیمت های مقطوع

تنظیم قیمت های مقطوع

بدون شک هیچ مشتری بدون دریافت تخفیف کالایی را خریداری نمی کنند، البته این در صورتی است که بتواند با فروشنده درباره قیمت محصول بحث کند. استفاده از استند ایستاده فروشگاهی و تخصیص قیمت های مقطوع، خریداران تنها می توانند کارت بکشند و رمز خود را وارد کنند.

بهره مندی از قابلیت های پیشرفته

برقراری نظم در کسب و کار یکی از مهم ترین اقدامات موفقیت آمیز به شمار می آید و کمک می کند تا بتوانید در مدت کوتاه به هدف و نتیجه دلخواه خود برسید. برای برقراری نظم به نیرو کار حرفه ای نیاز دارید تا بتوانید تمام اقدامات لازم را بدون مشکل انجام دهید.

با خرید استند ایستاده فروشگاهی و قابلیت های منحصر به فرد آن مانند نمایش محصولات، امکان انتخاب و افزودن به سبد خرید، قابلیت پرداخت مستقیم به واسطه اتصال به دستگاه کارتخوان؛ می توانید عملکرد چند بخش را خلاصه کنید. این تجهیزات نیاز شما به نیروی کار انسانی را برطرف و بازدهی کار را نیز افزایش می دهند.

خرید استند ایستاده فروشگاهی از مجموعه های معتبر

خرید استند ایستاده فروشگاهی از مجموعه های معتبر

بر اساس ویژگی های عنوان شده خرید استند ایستاده فروشگاهی مزایای زیادی به همراه دارد و  قابلیت های متنوعی در اختیار شما قرار می دهد، البته توجه داشته باشد که پیش از خرید این تجهیزات توجه به برخی نکات از اهمیت زیادی برخوردار است. این سازه ها در ابعاد و اندازه مختلف طراحی و تولید می شوند، همچنین امکانات و قابلیت های هر یک از مدل های مختلف، با هم متفاوت هستند.

با مطالعه دقیق درباره نحوه عملکرد هر دستگاه و تناسب آن با امکانات مد نظر شما، همچنین بررسی ابعاد استند مورد نیاز با محیطی که می خواهید از آن استفاده کنید؛ بهترین استند ایستاده فروشگاهی را انتخاب و خریداری کنید. مجموعه های زیادی در زمینه فروش این تجهیزات فعالیت می کنند که می توانید با مراجعه به واحد پشتیبانی و فروش آن ها، اطلاعات مورد نظر خود را پیش از خرید استند ایستاده فروشگاهی به دست آورید.

مقاله مرتبط: صفر تا 100 میز هوشمند لمسی در کسب و کار

پیام بگذارید

تمام قسمتهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی هستند