تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
استند نوبت دهی بانکی را از کجا بخریم؟
  • hamidreza98
  • 1403/06/06
  • 11 نظر

استند نوبت دهی بانکی را از کجا بخریم؟

بدون شک معطلی در صف های بسیار طولانی بانک ها و دیگر اماکن شلوغ تجربه ای بسیار ناخوشایندی برای تمامی افراد به شمار میرود، این معطلی میتواند علاوه بر اتلاف زمان شما باعث ایجاد نارضایتی و اضطراب نیز در تمامی مراجعه کننده ها شود. استند نوبت دهی بانکی یکی از بهترین راهکارهای ساماندهی صفوف و جلب رضایت مراجعه کننده ها می باشد. در حقیقت استند نوبت دهی را میتوان به عنوان دستگاهی معرفی کرد که به راحتی میتواند نوبت مراجعین بانک ها را ساماندهی کند و از بروز ازدحام جلوگیری کند. این استندها با صدور فیش نوبت آن ها را برای دریافت خدمات بانکی تعیین میکند. حال ممکن است این سوال برای شما بروز پیدا کند که استند نوبت دهی بانکی را از کجا بخریم؟ در ادامه در خرید این دستگاه هوشمند به شما کمک می کنیم.

نکات مهم در انتخاب استند نوبت دهی بانکی

نکات مهم در انتخاب استند نوبت دهی بانکی

در هنگام خرید استندهای نوبت دهی در مرحله اول باید به نوع فعالیت، حجم مراجعه کنندگان و البته بودجه ای که در دست دارید توجه کنید. امروزه استندهای نوبت دهی متنوعی از ساده تا دیجیتال در بازارهای داخلی عرضه شدهاست که شما میتوانید به سراغ خرید آن ها بروید. هر یک از این استندها دارای امکانات و قابلیت های متنوعی هستند که شما باید با توجه به خواسته های خود به سراغ خرید آن ها بروید. 

خرید استند نوبت دهی بانکی یک دستگاه بسیار ساده و شیک بوده که میتواند علاوه بر افزایش رضایت مراجعه کنندگان باعث بهبود راندمان کاری در بانک ها نیز شود. در ادامه برخی از اصلی ترین نکاتی که شما در هنگام خرید این دستگاه باید در نظر داشته باشید را شرح داده ایم: 

نوع فعالیت و نیاز مجموعه

یکی از اصلی ترین عوامل مهم در خصوص خرید دستگاه های نوبت دهی نوع فعالیت و نیاز مجموعه میباشد. به عنوان مثال نیازمندی های بانک با نیازمندهای مطب پزشک متفاوت خواهد بود. 

تعداد مراجعین

از دیگر عواملی که شما در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید حجم مراجعه کنندگان روزانه به بانک میباشد. در صورتی که بانک شما روزانه مراجعین بالایی دارد بهتر است به سراغ استندهایی بروید که صرعت صدور فیش بالاتر و ظرفیت بیشتری دارند بروید. 

 فضای موجود

اندازه و فضایی که شما برای نصب استند نوبت دهی بانکی در نظر گرفته اید نیز عواملی است که باید به آن توجه ویژه ای کنید. برای فضاهایی که کوچکتر هستند بهتر است به سراغ استندهای دیواری و یا رومیزی بروید تا بتوانید بهترین و شیک ترین فضا را ایجاد کنید. 

انواع استند نوبت دهی بانکی

امروزه استند نوبت دهی بانکی در انواع بسیار متنوعی تولید و عرضه شده است که هر یک از آن ها دارای ویژگی ها و کاربردهای مختص به خود هستند. برخی از رایج ترین و البته محبوب ترین استندهای نوبت دهی برای بانک میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 استند نوبت دهی دیجیتال

استند نوبت دهی دیجیتال

این دسته از انواع استندهای نوبت دهی از یک مانیتور  LCD و یا LED استفاده شده است که به راحتی میتواند شماره نوبت را به افراد نشان دهد. به این نکته توجه داشته باشید این دسته از استندهای نوبت دهی قابلیت اتصال به نرم افزار نوبت دهی را دارند و امکانات فوق العاده ای اعم از نمایش اطلاعات، پیام های متنوع را برای مراجعین را به همراه دارند. 

 استند نوبت دهی آنالوگ

استند نوبت دهی آنالوگ

از دیگر انواع استند نوبت دهی بانکی میتوان به استند نوبت دهی آنالوگ اشاره کرد. این استند نوبت دهی به صورت مکانیکی عملکرد خود را نشان میدهد و از یک برد با شماره های متنوع برای نمایش نوبت مراجعین استفاده میکند. این دسته از استندها ساده تر و البته قسمت مقرون به صرفه تری دارند؛ اما به این نکته توجه داشته باشید امکانات  ویژگی های به کار گرفته شده در آن ها بسیار کمتر و ساده تر می باشد. 

 استند نوبت دهی لمسی

استند نوبت دهی لمسی

استند نوبت دهی لمسی از دیگر انواع استندهای نوبت دهی برای بانک ها به شمار میرود که از یک صفحه نمایش لمسی تشکیل شده است که مراجعه کننده ها را به راحتی میتوانند نوبت خود را تنها با لمس آن دریافت کنند. این دسته از استندها کاربرد بسیار ساده تر و آسان تری نسبت به دیگر استندها دارند و البته جلوه مدرن تری را به فضای داخلی بانک ارائه میدهند. 

 استند نوبت دهی دکمه ای

استند نوبت دهی دکمه ای

یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب به عنوان استند نوبت دهی بانک میتوان به استند نوبت دهی دکمه ای اشاره کرد، این نوع استند دارای دکمه بوده و تنها مراجعین کافی است با فشردن آن ها نوبت خود را دریافت کنند. استند دکمه ای ساده و کارآمد بوده و در مکان هایی که حجم مراجعین بالایی دارد مناسب میباشد. 

یکی از بهترین انواع استند نوبت دهی دکمه ای میتوان به استند نوبت دهی دکمه ای آی کیو اشاره کرد. این دستگاه با داشتن رنگ پودری الکترواستاتیک با دوام بسیار بالا دارای قابلیت های بی نظیری اعم از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه، طراحی لوگو بر روی پلکس با نور LED، نصب انواع پرینتر های حرارتی و قابلیت نصب ۶ دکمه صنعتی(آسانسوری) میباشد. این دستگاه با داشتن ابعاد بسیار مناسب برابر با ۱۷۰ * ۲۵ * ۵۵ سانتی متر و وزن ۶۰ و ۸۸ کیلوگرم برای تمامی مجموعه های بانکی مناسب خواهد بود. به این نکته توجه داشته باشید این استند نوبت دهی قابلیت های شگفت انگیزی اعم از اتصال بیسیم با فرکانس بالا، تنظیم زمان بندی جهت نوبت دهی و گزارش دهی پویا و هوشمند جهت کنترل بازدهی باجه را دارد.

اجزای تشکیل دهنده استند نوبت دهی بانک 

اجزای تشکیل دهنده استند نوبت دهی بانک

استندهای نبوت دهی معمولاً از قطعات بسیار متنوعی تشکیل شده اند که با همکاری یکدیگر امکان صدور فیش و نمایش نوبت را برای مراجعه کنندگان فراهم میکنند. برخی از اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده استند نوبت دهی بانک میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  برد
  •  فیش پرینتر
  •  بارکد خوان
  •  کارت خوان
  •  انگشت نگار
  •  اسکنر سه بعدی
  •  آمپلی فایر

مزایای استفاده از استند نوبت دهی بانک

مزایای استفاده از استند نوبت دهی بانک

استفاده از استند نوبت دهی بانکی دارای مزیت های بی شماری برای مراجعین و بانک ها به همراه دارد. برخی از اصلی ترین مزیت های خرید استند نوبت دهی بانک میتوان به موارد زیر اشاره کرد: 

افزایش رضایت مراجعین

با استفاده از استند نوبت دهی بانک مراجعه کنندگان به راحتی میتوانند از زمان انتظار خود اطلاع پیدا کنند و برنامه ریزی دقیقی را برای انجام کارهای خود داشته باشند. این مورد به راحتی باعث افزایش رضایت مراجعین شده و البته به شدت نارضایتی مخاطبین بانک ها را کاهش میدهد و از معطلی در صف جلوگیری میکند.

کاهش زمان انتظار

استند نوبت دهی بانک با ساماندهی نوبت مراجعین بانک به راحتی میتواند زمان انتظار آن ها را کاهش دهد. این امر باعث میشود که مراجعین وقت خود را به بطالت نگذرانند و کارهای دیگر خود را نیز انجام دهند. 

افزایش نظم و انضباط

استفاده از این استند در بانک ها به راحتی میتواند باعث حکم رانی نظم و انضباط شود. با استفاده از این دستگاه مراجعین میدانند در چه زمانی نوبت آن ها خواهد شد و دیگر نیازی به ایستادن در صف نخواهند داشت. 

 بهبود راندمان کاری

استند نوبت دهی بانک میتواند زمان انتظار مراجعین را کاهش دهد و البته باعث حکم رانی نظم در بانک شود، این امر به خودی خود میتواند راندمان کاری کارکنان را به شدت افزایش دهد. کارکنان میتوانند با خیالی آسوده خدمات را به مراجعین ارائه دهند و دیگر نگران بی نظمی و با اتلاف وقت مراجعین نباشند. 

 کاهش هزینه ها

استفاده و خرید استند نوبت دهی بانک در طولانی مدت میتواند هزینه های بانک را به شدت کاهش دهد. این دستگاه با برقراری نظم، کاهش زمان انتظار نیازمندی به استخدام نیروی انسانی را کاهش میدهد. لازم به ذکر است رضایت مندی مراجعین از بانک میتواند باعث افزایش وفاداری آن ها و در نتیجه باعث رونق بانک شود. 

 بهبود وجه و اعتبار

استفاده از دستگاه نوبت دهی میتواند نشان دهنده توجه ویژه بانک به رفاه مراجعه کنندگان باشد و البته نشان دهنده کیفیت بالای خدمات بانکی نیز میباشد این امر به راحتی بر روی بهبود وجهه و اعتبار مجموعه تأثیر خواهد داشت. 

 جمع آوری اطلاعات آماری

تنها کافی است همین حالا به سراغ خرید استند نوبت دهی بانک بروید تا بتواند اطلاعات آماری از مراجعین خود را جمع آوری کنید و از ترافیک کاری خود مطلع شوید. این اطلاعات به راحتی بر روی بهبود عملکرد و ارائه خدمات بهتر به مخاطبین تأثیر خواهد داشت. 

سخن آخر

خرید استند نوبت دهی بانکی روشی بسیار کارآمد برای برقراری نظم، افزایش رضایت مراجعه کنندگان به بانگ و مدیریت صف خواهد بود. با استفاده از این سیستم شما را به راحتی میتوانید زمان انتظار مراجعه کنندگان را کاهش دهید و راندمان کاری بانک را بهبود ببخشید و البته باعث افزایش کیفیت خدمات رسانی به مشتریان نیز بشوید. با خرید استند نوبت دهی بانک شما با مزیت های بی شماری رو به رو خواهید شد و شاهد حکم رانی نظم و انضباط در سیستم بانکی خود خواهید بود. 

پیام بگذارید

تمام قسمتهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی هستند