تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
نصب و راه‌اندازی کیوسک نوبت دهی در مطب‌ها و کلینیک‌های تهران
  • hamidreza98
  • 1404/08/18
  • 0 نظر

نصب و راه‌اندازی کیوسک نوبت دهی در مطب‌ها و کلینیک‌های تهران

وجود کیوسک نوبت دهی در هر مرکز درمانی و بهداشتی نیاز است؛ چرا که امروزه تجمع مراجعین در چنین فضاهایی آنقدر محیط را شلوغ و درهم ریخته می‌کند که امکان دارد گاهی این صف‌های طولانی در مقابل پذیرش و درب مطب‌ها باعث ایجاد دعوا و پایمال شدن حقوق دیگران نیز گردد.

اما اگر کیوسک نوبت دهی در تهران را انتخاب کنید و برای نصب و راه‌اندازی آن اقدام نمایید، نه تنها از صف‌های طولانی جلوگیری کرده‌اید بلکه تعیین نوبت برای مراجعه کنندگان را نیز در ساعات و زمان مشخص تحت کنترل خود گرفته‌اید. گذشته از این موضوع، آمار دقیقی از افرادی که در هر تاریخ به مطب مراجعه کرده‌اند هم در اختیارتان است که این اقدام نظم و ترتیب فوق العاده‌ای را به محل کار شما ارائه می‌کند. حال اگر شما هم کنجکاو هستید تا اطلاعات کاملی در مورد کیوسک نوبت دهی در مطب‌ها و کلینیک‌های تهران داشته باشید تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

چرا کیوسک نوبت دهی برای کلینیک‌ها حیاتی است؟

اگر تنها یک بار به کلینیک‌ها و مطب‌های مختلف سر بزنید، متوجه می‌شوید که چقدر شلوغ و بی‌نظم هستند و از آن پس به این موضوع پی می‌برید که کیوسک نوبت دهی یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین دستگاه‌های است که باید در چنین فضاهایی قرار داشته باشد. وجود صف‌های طولانی در مطب‌ها برای ویزیت، برهم زننده نظم است. بنابراین شما با نصب کیوسک نوبت دهی، کاهش صف‌های درهم ریخته و طولانی را به ارمغان خواهید آورد. با وجود چنین دستگاهی آمار مراجعین در دستتان است. یعنی شما می‌دانید که در هر تاریخی چه تعداد مراجعه کننده به کلینیک یا مطب پزشکان مورد نظر خود داشته‌اید و این آمار به حساب و کتاب شما نیز کمک می‌کنند و در مواقعی می‌توانید کنترل دقیقی از مراجعه کنندگان به مطب مورد نظر داشته باشید. برای این کار می‌توانید کیوسک نوبت دهی در تهران را که یکی از بزرگترین بازارهای تجهیزات پزشکی و سلامت دیجیتال است ترجیح دهید.

چرا استفاده از کیوسک نوبت دهی به صرفه‌تر از روش سنتی است؟

چرا استفاده از کیوسک نوبت دهی به صرفه‌تر از روش سنتی است؟

امروزه دیگر کمتر کلینیک یا مطبی را می‌بینید که از روش‌های سنتی برای نوبت دادن استفاده کند؛ زیرا این روش منقضی شده و معایب آن نیز به عینه قابل مشاهده است. در واقع منشی‌ها و کارکنان قسمت پذیرش هیچگاه این موضوع را نمی‌پذیرند که افراد مختلف در جلوی درب مطب صف بگیرند و تجمع کنند و باعث بی‌نظمی و شلوغی شوند. این کار نه تنها آرامش بیماران را بر هم می‌زند بلکه تمرکز پزشک را نیز مختل خواهد کرد؛ از این رو طبیعی است که دلایل زیر باعث استفاده از کیوسک نوبت دهی در تهران باشد:

کاهش هزینه‌های پرسنل پذیرش

اگر کیوسک نوبت دهی نصب کنید، با کاهش هزینه‌های پرسنل پذیرش روبرو خواهید شد؛ زیرا دیگر لازم نیست افراد متعددی را برای نوبت دهی استخدام کرده و برای ایجاد نظم در این کار هزینه زیادی بپردازید. بلکه قرار دادن یک دستگاه کیوسک نوبت دهی می‌تواند همانند دو یا چند پرسنل پذیرش کارایی داشته و نوبت دهی دقیق و درستی ایجاد کند. با توجه به اینکه هزینه‌های مطب و پرداخت آنها سر به فلک کشیده است، بنابراین عاقلانه‌ترین و به صرفه‌ترین کار داشتن چنین دستگاهی است تا از بیمه کردن و پرداختن حقوق و مزایا به پرسنل پذیرش جلوگیری به عمل آورد.

افزایش سرعت و تجربه کاربری بیمار

افزایش سرعت و تجربه کاربری بیمار

از دیگر مزایای نصب کیوسک نوبت دهی در تهران و کلینیک‌های مجهز، افزایش سرعت و تجربه کاربری بیمار است. در واقع اگر هر بیمار برای دریافت نوبت به مطب یا کلینیک مورد نظر مراجعه کند، قطعاً زمان زیادی را صرف خواهد کرد؛ زیرا امکان دارد در اولین اقدام برای نوبت دهی در ترافیک زمان زیادی هدر دهد. همچنین زمان نوبت دهی او برای ویزیت پزشک به تاریخ دیگری موکول شود. اما با وجود کیوسک‌های نوبت دهی نه تنها زمانی هدر نمی‌رود بلکه به سرعت نوبت دهی انجام خواهد شد و تجربه کاربری بیمار نیز از چنین وضعیتی مثبت خواهد بود.

تحلیل داده‌ها و گزارشات بهبود مدیریت کلینیک

با وجود کیوسک نوبت دهی در تهران و کلینیک‌های آن تحلیل داده‌ها و گزارشات بسیار ساده و راحت‌تر می‌شوند گذشته از این موضوع مدیریت کلینیک بهبود خواهد یافت؛ چرا که زمان انتظار مراجعه کنندگان در کلینیک و مطب‌ها کاهش پیدا می‌کند و بر اساس نوبت دهی این دستگاه، دیگر نیاز نیست هر بیمار بیش از چند ساعت را در مطب در انتظار بگذراند. علاوه بر آن با وجود چنین دستگاهی با بهبود گردش مراجعین همراه خواهید بود. به صورتی که مراجعین یکی پس از دیگری وارد اتاق پزشک می‌شوند و پس از ویزیت و انجام خدمات مورد نیاز نوبت به فرد دیگری خواهد رسید.

ملاک‌های انتخاب کیوسک نوبت دهی حرفه‌ای برای مطب و کلینیک

ملاک‌های انتخاب کیوسک نوبت دهی حرفه‌ای برای مطب و کلینیک

اگر بخواهید برای خرید و راه‌اندازی کیوسک نوبت دهی در تهران اقدام نمایید، بدون شک ملاک‌هایی را در این زمینه مد نظر قرار خواهید داد؛ چرا که می‌توانند باعث سهولت انتخاب و تصمیم گیری شما شوند. در واقع شما نیز برای استفاده از چنین دستگاهی در کلینیک و مطب مورد نظر اهدافی دارید که تحقق و دستیابی به آنها از مهم‌ترین ایده‌آل‌هایتان است. بنابراین برای دسترسی به آنها تمام جزئیات مربوط به کیوسک نوبت دهی را بررسی خواهید نمود. معمولا ملاک‌های انتخاب کیوسک نوبت دهی حرفه‌ای برای مطب و کلینیک شامل موارد زیر می‌شوند:

سخت‌افزار استاندارد

از مهمترین ملاک‌هایی که به هنگام انتخاب و خرید کیوسک نوبت دهی در تهران باید مدنظر داشته باشید سخت‌افزار استاندارد آن است. در واقع کیوسک‌های نوبت دهی باید از تاچ اسکرین مناسبی برخوردار باشند. یعنی زمانی که شما برای کار کردن با آنها اقدام می‌کنید، باید عملکرد مناسبی از خود نشان دهند. این عملکرد به هنگام لمس صفحه و فشردن دکمه‌ها امکان‌پذیر خواهد بود. کیست‌های نوبت دهی مرغوب و با کیفیت از تاچ اسکرین یا صفحات لمسی برخوردارند و کار کردن را برای مراجعه کنندگان راحت‌تر کرده‌اند.

سهولت نصب، سرویس و به روز رسانی در محل تهران

سهولت نصب، سرویس و به روز رسانی در محل تهران

ملاک دیگری که موقع خرید و انتخاب کیوسک نوبت دهی در تهران مورد توجه قرار می‌گیرد سهولت نصب آن است. بسیار اهمیت دارد که نصب این دستگاه راحت باشد و شما بتوانید بدون هیچگونه مشکلی در محل مورد نظر آن را نصب نمایید. خوشبختانه سرویس و به‌روزرسانی این دستگاه در محل تهران انجام می‌شود؛ بنابراین نیاز نیست مسافت زیادی را برای انجام چنین اقداماتی طی کنید.

امنیت اطلاعات و رعایت مقررات حریم خصوصی

بسیار مهم است که کیوسک نوبت دهی در تهران دارای قابلیتی برای حفظ حریم خصوصی افراد داشته باشد. به این صورت که تمام اطلاعات بیمار در امنیت کامل قرار بگیرد و حریم خصوصی او رعایت شود. در این زمینه محفوظ ماندن نام پزشک و تعداد مراجعه کنندگان به او نیز اهمیت بالایی خواهد داشت؛ چرا که برخی افراد نمی‌خواهند کسی از مراجعه آنها به پزشک مطلع شود و سابقه پزشکی آنها را بداند. اگر دقت کرده باشید در کاغذهای نوبت دهی علاوه بر نام بیمار و پزشک شماره شناسایی و تاریخ و زمان مراجعه به پزشک نیز درج شده است. پس اگر این اطلاعات مخفی بماند، حریم خصوصی بیمار نیز رعایت شده است.

گزینه سفارشی سازی

ملاک دیگری که به هنگام انتخاب و نصب و راه‌اندازی کیوسک نوبت دهی حرفه‌ای برای مطب و کلینیک باید مورد توجه قرار گیرد، گزینه سفارشی سازی است. از جمله مواردی که در گزینه سفارشی سازی در کیوسک‌های نوبت دهی بسیار حائز اهمیت است، برندینگ کلینیک است. در واقع با وجود چنین قابلیتی شما می‌توانید برند کلینیک خود را در نوبت دهی لحاظ کنید و در چاپ برگه نوبت دهی تمام مشخصات مربوط به کلینیک را ارائه نمایید. چند زبانگی از دیگر موارد سفارشی سازی است که با وجود آن شما می‌توانید زبان نوبت دهی را تغییر دهید و بر اساس آن به صورت فارسی، انگلیسی، عربی و هر زبان دیگری چاپ کنید. در کنار این موارد امکان انتخاب طرح اولیه نیز برای کاربران امکان‌پذیر خواهد بود.

شیوه کار نصب و راه اندازی در کلینیک‌ها

شیوه کار نصب و راه اندازی در کلینیک‌ها

بعد از انتخاب و خرید کیوسک نوبت دهی در تهران زمان آن فرا می‌رسد که شیوه کار، نصب و راه اندازی آن را در کلینیک‌ها بیاموزید و بر اساس آن بتوانید بهترین تجربه کاربری را برای مراجعه کنندگان خود به ارمغان آورید. برای اطلاع از چنین مواردی توجه شما را به گام‌های زیر جلب می‌کنیم:

گام ۱: انتخاب محل مناسب کلینیک

پس از انتخاب کیوسک نوبت دهی در تهران زمان آن فرا می‌رسد که محل مناسبی برای قرارگیری آن انتخاب کنید. گاهی محل قرار گرفتن کیوسک نوبت دهی در کلینیک‌ها و مطب‌ها می‌تواند ورودی سالن باشد. در مواردی هم کنار پذیرش بهترین محل برای قرار دادن چنین دستگاهی خواهد بود.

گام ۲: اتصال شبکه، برق، چاپگر، بارکد خوان

گام دوم اقداماتی است که شامل اتصال شبکه و برق دستگاه می‌شود. در این مرحله شما باید برق را در محل مورد نظر به دستگاه متصل کرده و اتصال شبکه آن را بررسی کنید. پس از آن عملکرد چاپگر را مورد توجه قرار داده و بارکد خوان را نیز امتحان نمایید.

گام ۳: آموزش پرسنل و تست میدان واقعی

در این مرحله شما باید به پرسنل کلینیک و مطب آموزش‌های لازم در رابطه با استفاده از دستگاه کیوسک نوبت دهی در تهران را بدهید تا بتوانند به سادگی با آن کار کنند و بعد از آن باید میدان واقعی دستگاه را تست کنید تا ببینید چه اندازه امکان دریافت خدمات از آن وجود دارد و می‌تواند کاربری مناسبی را ایجاد نماید.

گام ۴: پیگیری گزارش‌ها، اصلاح ایرادات، بروز رسانی نرم‌افزار

در گام آخر باید به پیگیری گزارش‌های دستگاه کیوسک نوبت دهی در تهران بپردازید و بعد از آن ایرادات دستگاه را اصلاح نمایید. هر دستگاهی ممکن است ایرادات جزئی داشته باشد که با برطرف کردن آنها می‌توان بهترین تجربه کاربری را از دستگاه پیدا کرد. هرچند مدت یکبار نیز بهتر است به‌روزرسانی نرم‌افزار را انجام دهید تا دستگاه با قابلیت‌های جدید و عملکردی سریع‌تر به نوبت دهی بپردازد.

چرا دیتک سیستم گزینه مناسب برای کلینیک‌های تهران است؟

چرا دیتک سیستم گزینه مناسب برای کلینیک‌های تهران است؟

دیتک سیستم از جمله سایت‌های مناسب برای کلینیک‌های تهران است که می‌توانند از طریق آن کیوسک نوبت دهی خود را با جدیدترین و به روزترین به روز رسانی‌ها آپدیت کرده و تجربه کاربری فوق العاده‌ای را از آن داشته باشند. اگر شما هم برای نصب و راه‌اندازی کیوسک نوبت دهی در تهران دچار مشکل شده‌اید و در موارد دیگر که در زیر به آنها اشاره کرده‌ایم به کمک نیاز دارید، دیتک سیستم را هرگز فراموش نکنید:

تجربه نصب و راه‌اندازی در مطب‌ها و بیمارستان‌های تهران

دیتک سیستم تجربه نصب و راه‌اندازی کیوسک‌های نوبت دهی را در مطب‌ها و بیمارستان‌های تهران دارد؛ بنابراین قابل اعتمادترین و با‌تجربه‌ترین سایتی است که می‌توانید با خیال راحت به آن مراجعه کرده و خدمات کیوسک نوبت دهی خود را به آنها بسپارید. در این صورت دیگر لازم نیست دستگاه خود را به دست افرادی کم تجربه و مبتدی بدهید؛ چرا که چنین افرادی نه تنها دستگاه شما را نصب و راه‌اندازی نمی‌کنند بلکه ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری به آن وارد نمایند که باعث ضرر و زیان زیادی به آن شود و در نهایت شما مجبور به خرید دستگاهی دیگر گردید.

پشتیبانی تهران سرویس در محل قطعات یدکی موجود

دیتک سیستم با وجود پشتیبانی تهران می‌تواند کیوسک نوبت دهی در تهران را به سرعت نصب و راه اندازی کرده و سرویس آن را در محل مورد نظر انجام دهد. علاوه بر آن قطعات یدکی موجود را دارا بوده که در صورت معیوب بودن آنها را تعویض می‌کنند و دستگاه را با عملکرد اولیه در اختیار شما قرار می‌دهند.

نرم‌افزار سفارشی، زبان فارسی + انگلیسی، گزارشات مدیریتی

از دیگر مواردی که باعث می‌شود شما دیتک سیستم را انتخاب کنید، امکان سفارشی‌سازی نرم‌افزار کیوسک نوبت دهی است که می‌تواند برای شما ارائه زبان فارسی و انگلیسی را به ارمغان آورد و گزارشات مدیریتی را با جزئیات کامل در اختیارتان قرار دهد.

سوالات متداول

کیوسک نوبت دهی چیست؟

یکی از دستگاه‌های بسیار با کیفیت و کاربردی در زمینه نوبت دهی کیوسک نوبت دهی است که نیازی به پرسنل ندارد و به صورت کاملاً هوشمند کار می‌کند؛ از این رو کافیست کاربران با لمس صفحه آن و نشان کارت شناسایی خود موفق به دریافت نوبت از پزشک مورد نظر در کلینیک شوند.

کیوسک نوبت دهی به صرفه‌تر است یا روش‌های سنتی؟

بدون شک استفاده از کیوسک نوبت دهی روش به صرفه‌تری است؛ زیرا در هزینه‌های پرسنل پذیرش صرفه‌جویی کرده و باعث افزایش سرعت و تجربه کاربری بیماران می‌شود. علاوه بر آن گزارشات را بهبود داده و تحلیل داده‌ها را ساده‌تر می‌کند.

بهترین دستگاه کیوسک نوبت دهی در تهران چه قابلیت‌هایی دارد؟

ملاک‌های مختلفی برای انتخاب کیوسک نوبت دهی وجود دارد. اما بهترین و حرفه‌ای‌ترین آنها دارای سخت‌افزار استاندارد و سهولت نصب و سرویس به روز رسانی هستند و می‌توانند امنیت کاملی در برابر اطلاعات و حریم خصوصی افراد ایجاد کنند.

برای خرید کیوسک نوبت دهی چگونه اقدام کنیم؟

بهترین گزینه و اقدام در این زمینه کیوسک نوبت دهی در تهران است که به عنوان بزرگترین بازار تجهیزات پزشکی و سلامت دیجیتال فعالیت می‌کند.

برای نصب و راه‌اندازی کیوسک نوبت دهی چه کنیم؟

دیتک سیستم تمام خدمات نصب و راه‌اندازی پشتیبانی سرویس در محل سفارشی‌سازی نرم‌افزار و گزارشات مدیریتی را انجام می‌دهد. بنابراین بهترین گزینه برای مراجعه به هنگام نصب و راه‌اندازی کیوسک نوبت دهی در تهران است.

 

پیام بگذارید

تمام قسمتهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی هستند