تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
کیوسک لمسی روماک 24 اینچ

کیوسک لمسی روماک 24 اینچ

کیوسک لمسی روماک 24 اینچ مدل جدید و جایگزین محصول قبلی با نام روماک 19 اینچ میباشد.

با توجه به استقبال از مدل روماک 19 اینچ این مدل با ابعاد صفحه بزرگتر و همچنین طراحی ارگونومی بهتر طراحی و ساخته شده است.

قابلیت اتصال دستگاه پوز و بارکد اسکنر

طراحی روماک 24 اینچی به گونه است که قابلیت اتصال دستگاه پوز در کنار دستگاه و همچنین بارکد اسکنر جهت خواندن انواع بارکد میله ای و یا QR Code را دارا می باشد، به همین دلیل استفاده از این مدل به عنوان کیوسک پرداخت و یا صندوق فروش توصیه می شود.

قابلیت اتصال کیبورد و پرینتر

اگر نیاز به کیوسک لمسی دارید که قابلیت نصب کیبورد صنعتی فلزی را دارا باشد ما به شما کیوسک لمسی روماک 24 اینچ را توصیه میکنیم طراحی این کیوسک به گونه است که شما میتوانید با سفارش کیبورد صنعتی به صورت مجزا و ماژولار. با نصب آن در جلوی کیوسک از یک کیبورد فلزی جهت تایپ و وارد کردن اطلاعات بهره مند شوید.

از طرفی داخل بدنه این مدل فضای مناسب جهت قرار گیری پرینتر نیز در نظر گرفته شده است و شما میتوانید با سفارش پرینتر به همراه این کیوسک از قابلیت چاپ رسید به مراجعین خود بهره مند شوید.

صفحه نمایش صنعتی به همراه تاچ با سرعت >9 صدم ثانیه

صفحه نمایش بکار رفته در این مدل یک صفحه LED با کیفیت با سایز 24 اینچ میباشد که به دلیل ابعاد صفحه بزرگ کار کردن با این کیوسک را برای کاربر بسیار لذت بخش میسازد. قابلیت نمایش 24 میلیون رنگ و روشنایی 34000 نیت از ویژگی های منحصر به فرد این صفحه نمایش میباشد.

سیستم عمل اندروید و ویندوز؟

شما میتوانید با توجه به نیاز خود هر یک از سیستم عامل های اندروید یا ویندوز را برای این محصول سفارش دهید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیوسک لمسی روماک 24 اینچ با ما تماس بگیرید.

روماک 24

درخواست محصول