نرم افزار نظرسنجی و ثبت اطلاعات
کیوسک ها دستگاه های اتوماتیک هستند که طیف وسیعی از مزایا از جمله افزایش کارایی و صرفه جویی در هزینه را ارائه می دهند. به عنوان یک ابزار دیجیتال، کیوسک های لمسی مزایای بی شماری را هم برای مشاغل و هم برای مشتریان ارائه می دهند. یکی از مزایای کلیدی کیوسک لمسی افزایش کارایی است. کسبوکارها با اجازه دادن به مشتریان برای انجام وظایف خاص، مانند چک کردن سفارش، میتوانند حجم کاری کارکنان خود را کاهش دهند و آنها را برای کارهای پیچیدهتر آزاد کنند.
یکی دیگر از مزایای کیوسک لمسی این است که می توانند به کاهش هزینه ها کمک کنند. با خودکار کردن فرآیندهای خاص، مشاغل می توانند در هزینه های نیروی کار صرفه جویی کنند و خطر خطاهایی را که اغلب از ورود دستی داده ها به وجود می آیند، کاهش دهند. بهعلاوه، کیوسکها میتوانند از طریق استفاده از نظرسنجیها برای جمعآوری بازخورد مشتریان، ایده های ارزشمندی را برای کسبوکارها ارائه دهند.
در واقع، تحقیقات نشان داده که با بررسی، استفاده مشتریان از کیوسک لمسی و کیوسک اطلاعاتی، کسبوکارها میتوانند با کشف اینکه چه چیزی خوب کار میکند و چه چیزی به تغییر نیاز دارد، تجربه مشتری را بهبود بخشد. یکی دیگر از مزایای استفاده از کیوسک لمسی برای انجام نظرسنجی این است که آنها روشی راحت و محتاطانه برای ارائه نظرات خود به مشتریان ارائه می دهند. این امر به ویژه برای مشتریانی که ممکن است در ارائه بازخورد به صورت حضوری یا تلفنی تردید داشته باشند بسیار مهم است.
به طور کلی، کیوسک لمسی ابزار ارزشمندی برای مشاغلی هستند که به دنبال بهبود کارایی و کاهش هزینه ها هستند و در عین حال ارزش و راحتی را برای مشتریان خود فراهم می کنند. علاوه بر این، کیوسک ها می توانند به عنوان یک روش تماس کلیدی در ارتباط با مشتری عمل کنند و ایده های ارزشمندی را برای کسب و کارها فراهم کنند تا تجربه کلی را برای مشتریان خود بهبود بخشند. با استفاده از کیوسک لمسی به عنوان وسیله ای برای انجام نظرسنجی، کسب و کارها می توانند نگاه ارزشمندی در مورد تجربه مشتری به دست آورند، کیفیت خدمات و سطح رضایت را بهبود بخشند.
نکته کلیدی در بخش نظرسنجی ایجاد یک سیستم باشگاه مشتریان به راحترین روش ممکن است. با ثبت اطلاعات مشتریان که در نظرسنجی شرکت کرده اند.
شما در واقع با بررسی وضعیت کسب و کار خود از نگاه مشتریان و همچنین با دریافت و ثبت اطلاعات مشتریان خود پایگاه قابل استنادی از شماره تماس مشتریان خود به دست می آورید. که در آینده می توانید با بررسی نظر مشتری در ارائه خدمات یا کالا با ارائه پیشنهادهای جذاب آنها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.
معرفی نرم افزار نظرسنجی و ثبت اطلاعات
نرم افزار نظرسنجی دیتک سیستم، یک نرم افزار تحت وب می باشد. که این قابلیت رو به شما می دهد که از هر روشی می توانید با مشتریان خود در ارتباط باشید.
همانطور که در صفحه اول نرم افزار می بینید شامل قسمت های مختلف است. که باعث افزایش جذابیت و همچنین سادگی است که از گیج شدن مشتری جلوگیری می کند.
نرم افزار نظرسنجی دیتک سیستم طوری طراحی شده که شما می توانید کلیه پرسش ها و جواب ها رو بصورت دلخواه تنظیم کنید.
همچنین قابلیت استفاده از انواع متن و عکس و استیکر جهت استفاده در سوالات به راحتی در نرم افزار تعریف شده است.
در زیر چند تصویر از قسمت های نرم افزار رو مشاهده نمایید.
بخش تعریف سوالات مورد نظر جهت نظرسنجی
بخش ثبت اطلاعات مشتریان
طراحی سوالات و جواب ها بصوری تصویری یا عکس
پشتیبانی از استیکر ها برای طراحی سوالات
شما عزیزان می توانید برای مشاوره رایگان و همچنین درخواست قیمت این نرم افزار از طریق فرم زیر و یا از صفحه تماس با ما، با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.