تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
میز لمسی ویستا 50 در فروشگاه لوازم کوهنوردی
  • 1402/02/19

میز لمسی در فروشگاه لوازم کوهنوردی

 

تیزر میز لمسی ویستا 50 اینچ در فروشگاه لوازم کوهنوردی

 

میز لمسی ویستا 50 اینچ در فروشگاه لوازم و تجهیزات کوهنوردی، استفاده از این تکنولوژی بروز و عالی در نمایش گالری محصولات و همچنین پرزنت انواع آن بسیار مناسب و کارآمد می باشد. با این میز لمسی شما بجای اینکه تمامی لوازم را به سختی از انبار یا از قفسه ها بیرون آورده و به مشتری نسان دهید و در انتها آنها را مرتب کنید، در یک صفحه نمایش 50 اینجی به آسانی می توانید کالاهای خود را پرزنت و نمایش دهید.

این میز لمسی با توجه به درخواست مشتری سیستم عامل مورد نظر نصب و سپس در مکان تعیین شده راه اندازی شده است. میز لمسی ویستا 50 اینچ با توجه به زاویه دید مناسب یک گزینه عالی برای انواع فروشگاه ها می باشد که علاوه بر امکانات متنوع، قابلیت اتصال به اینترنت و وای فای را شامل می شود که در صورت نیاز می توانید تبلیغات، تیزر و گالری محصولات خود را به نمایش بگذارید. علاوه بر این قابلیت نمایش سایت بصورت آنلاین، نظرسنجی مشتریان و همچنین فروش را در این میزها تجربه نمایید.

شما می توانید برای کسب مشاوره رایگان جهت خرید یا اجاره انواع استند و میز لمسی با مشاوران ما در دیتک سیستم تماس بگیرید یا از صفحه محصولات فرم درخواست را پر نمایید.