تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
استند تبلیغاتی ماشین در نمایشگاه خودرو
  • 1402/03/08

استند تبلیغاتی ماشین در نمایشگاه خودرو

میز لمسی هشومند در نمایشگاه خودرو

در دنیای پرشتاب امروزی، خرید خودرو به بخشی ضروری از زندگی ما تبدیل شده است،  با این حال، فرآیند سنتی خرید خودرو می تواند طاقت فرسا و زمان بر باشد، استفاده از کیوسک لمسی در نمایشگاه خودرو به عنوان یک استند تبلیغاتی جهت ارائه اطلاعات ماشین علاوه بر ایجاد جلوه بصری زیبا فرایند ارائه اطلاعات مورد نیاز خریدار را تسهیل میکند.

همواره نمایندگی های خودرو به دنبال راه هایی برای بهبود تجربه مشتری و کاهش زمان تصمیم گیری در نمایشگاه می باشند، همانطور که صنعت خودرو تکامل می یابد، روش های خرید خودرو نیز تغییر می کند.

یکی از جدیدترین موارد اضافه شده به نمایندگی های خودرو، کیوسک لمسی اطلاعات خودرو است که گزینه را برای تحقیق و مقایسه وسایل نقلیه در اختیار مشتریان قرار می دهد، این کیوسک ها نوعی تابلو دیجیتال هستند که به مشتریان اجازه می دهد به اطلاعات اضافی در مورد ویژگی های خودرو، قیمت گذاری، گزینه های مالی و تبلیغات در نمایندگی دسترسی داشته باشند. 

کیوسک تعاملی دیتک سیستم بدون نیاز به هیچ گونه کمکی از نماینده فروش، تجربه شخصی و سفارشی تری را به مصرف کننده ارائه می دهد، مشتریان اکنون می‌توانند به تنهایی و به شیوه‌ای تعاملی و جذاب، تمامی خودروها را مرور کنند، این استند ها اطلاع رسانی هم برای مشتریان و هم برای نماینده های فروش مفید هستند، مشتریان از سهولت دسترسی به اطلاعات دقیق در مورد وسایل نقلیه، مقایسه مدل ها و گزینه های مختلف و تصمیم گیری آگاهانه استقبال می کنند.

استند لمسی ایستاده در نمایشگاه خودرو

ارائه اطلاعات فنی خودرو توسط کیوسک لمسی 

ارائه اطلاعات فنی به شکلی نوین و جذاب توسط کیوسک لمسی به ویژه در مورد خرید خودرو، که مشتریان به دنبال تجربه ای لذت بخش و کارآمد هستند، بسیار مهم است.

علاوه بر این، فروشگاه‌های خودرو می‌توانند با خرید کیوسک لمسی با قیمتی مناسب، حجم کاری را برای فروشندگان خود کاهش دهند، فروشندگان می توانند به جای صرف وقت برای پاسخ دادن به سؤالات تکراری در مورد مدل ها و قیمت خودرو، بر ارائه کمک های بیشتر تمرکز کنند. مطالعات نشان داده است که مشتریان از استفاده از کیوسک های موجود در فروشگاه قدردانی می کنند و از آن لذت می برند.

به طور کلی، کیوسک لمسی فروشگاه خودرو راهی مناسب و کارآمد را برای مشتریان فراهم می کند تا فرآیند خرید خودرو را طی کنند و در عین حال تجربه  جذابی را نیز تجربه کنند. این فناوری تجربه خرید را با ارائه دسترسی لحظه‌ای به مدل‌های خودرو، گزینه‌های مالی و اطلاعات قیمت‌گذاری را متحول کرده است. علاوه بر این، کیوسک لمسی فروشگاه خودرو، کارایی فروشندگان را بهبود می بخشد و تجربه خرید دلپذیری را برای مشتریان فراهم می کند.

استند لمسی ساینا در نمایشگاه خودرو

مانیتور لمسی دیتک سیستم در نمایشگاه خودرو یک راهکار هوشمندانه

مانیتور لمسی دیتک سیستم برای نمایشگاه های خودرو را می توان به عنوان یک دستیار فروش هوشمند استفاده کرد، شما می توانید کلیه اطلاعات مربوط خودروهای داخل نمایشگاه رو به جای استفاده از تابلوهای کاغذی که بصورت سنتی استفاده می شوند، بر روی کیوسک بارگذاری کرده و با جذابیت بصری بیشتری این اطلاعات رو به مشتری ارائه بدید.

سخن پایانی

استفاده از کیوسک های لمسی این امکان رو به شما می دهد که فروشندگان ازسوالات تکراری و متعدد مشتریان، دچار خستگی نشده و انرژی خود را صرف ارائه خدمات بهتر به مشتریان می کنند.
اکثر نمایشگاه های خودرویی با کمبود فضا مواجه هستند، با کیوسک های لمسی دیتک سیستم شما می توانید مشکل کمبود فضا رو حل کنید، با بارگذاری اطلاعات خودرو از قبیل : عکس از قسمت های مختلف ماشین، مشخصات فنی خودرو، رنگ های موجود، گزینه های پرداخت و حتی تور مجازی از ماشین و آپشن های مختلف می توانید خودروهای خود را به مشتریان معرفی کنید.

میز هوشمند لمسی در نمایشگاه خودرو

مزایای استفاده از کیوسک ها لمسی جهت نمایشگاه های خودرویی

  • ارائه اطلاعات دقیق به مشتریان
  • جذابیت بصری
  • رفع مشکل کمبود فضا
  • ارائه خدمات بیشتر به مشتریان
  • استفاده از سیستم نظر سنجی و باشگاه مشتریان