تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
نمایشگاه اختصاصی کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و مناطق آزاد
  • 1402/09/14

نمایشگاه اقتصادی اوراسیا و مناطق آزاد

نمایشگاه اختصاصی کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و مناطق آزاد در محل نمایشگاه های تهران برگزار گردید و بالغ بر 100 شرکت که در حوزه های پتروشیمی، صنعت، خودور، انرژی، نفت، گاز و غیره فعالیت داشتند د رآن حضور بعمل آوردند. همچنین شرکت‌هایی از کشور‌های روسیه، ارمنستان، قزاقستان نیز در این نمایشگاه حضور داشتند. لازم بذکر است که روسیه، قرقیزستان، قزاقستان، ارمنستان و بلاروس اعضای اتحادیه اقتصادی اوراسیا را تشکیل می دهند که در 4 دی ماه قرار بر عقد قراردادی در رابطه با تجارت بین ایران و اوراسیا می باشد.

د راین نمایشگاه نیز مانند نمایشگاه های دیگر شرکت دیتک سیستم حضور پررنگی را با محصولات خود داشت و با استند های ایستاده همانند ساینا و میزهای هوشمند لمسی ویستا این مورد نیز قابل مشاهده می باشد که شامل رضایت بالایی از مشتریان ما می باشد. با توجه به نقش مهم این نمایشگاه در این حوزه زمانی شرکت دیتک سیستم سعی بر این داشت که استندهای لمسی خود را به بهترین نحو ارائه دهد و با پشتیبانی فعال و همچنین نصب و راه اندازی رایگان این محصولات در محل نمایشگاه تلاش خود را برای بهبود این امر داشته است. 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان در زمینه خرید و اجاره انواع استند و میزلمسی با مشاوران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید.