تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
دیتک سیستم در نمایشگاه کنفرانس مدیریت فناوری
  • 1402/09/30

دیتک سیستم در نمایشگاه کنفرانس مدیریت فناوری

برپایی نمایشگاه های تخصصی در حوزه پژوهش و فناوری با محوریت حمایت و توسعه اقتصاد دانش بنیان، ایجاد فرصت ارائه آخرین دستاوردهای فناوری در صنعت نفت، گسترش تعاملات فناورانه و نوآورانه با کشورهای دوست و همسایگان، تقویت کمک، ظرفیت تولید ملی از طریق تبادل دانش فنی، برای مدیران ارشد و صنعتگران صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از نظر تقاضا و عرضه فناوری و همچنین دستاوردهای نوآورانه است.

در همین راستا و با توجه به نتایج مطلوب و برپایی موفق اولین کنفرانس و نمایشگاه ارتقای مدیریت فناورانه و تولید دانش بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت، دومین نشست فوق الذکر برگزار خواهد شد. برنامه همزمان با هفته پژوهش از تاریخ 28/9/1302 لغایت 30/9/1402 در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

در این راستا شرکت دیتک سیستم با آماده سازی استندهای لمسی ایستاده و همچنین میزهای لمسی در نمایشگاه ها درخشان ظاهر شد و با توجه به نیاز شرکت ها جهت ارائه محصولات، اقدام به راه اندازی این کیوسک های لمسی نمود. استند ایستاده ساینا 50 اینچ یکی از پر طرفدارترین محصول شرکت دیتک سیستم، در این نمایشگاه قبل رویت بود و این شرکت با توجه به کیفیت این محصول، بیشتر از پیش خود را ثابت کرد.

شما عزیزان می توانید جهت انجام مشاوره رایگان برای خرید یا اجاره انواع استند و میز لمسی هوشمند با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید.