تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
نرم افزار داروخانه شارپ بر روی روماک 24
  • 1403/06/08

نرم افزار داروخانه شارپ بر روی روماک 24

 

نرم افزار داروخانه شارپ یکی از برندهای معتبر در زمینه ارائه خدمات نرم افزاری داروخانه ها می باشد که برای ارائه آن یک سیستم مورد اعتماد و با سخت افزاری که پاسخگو آن باشد مورد نیاز می باشد. در همین راستا ین شرکت اقدام به نصب این نرم افزار بر روی استندهای لمسی روماک 24 و استند لمسی ساینا نمود که این دو محصول بخوبی پاسخگو و مناسب برای ارائه این نرم افزار در داروخانه ها می باشد.

این دو محصول کیوسک لمسی این قابلیت را دارد که بصورت چند لمسی و با پشتیبانی کامل از نرم افزار آن را اجرا نمایند و همچنین با توجه به اتصال به دستگاه پوز می توان عملیات پرداخت را نیز بر روی آن انجام داد. همچنین با توجه به اتصال این دو محصول به پرینتر حرارتی قابلیت چاپ رسید نیز در آن محیا می باشد. از این رو پیشنهاد می شود برای ست کردن این نرم افزار برای ارائه خدماتی بهتر در داروخانه های خود از این محصولات لمسی نیز استفاده نمایید.

نرم افزار داروخانه شارپ نصب شده در استند روماک

این نرم افزار قابلیت کنترل انبار، فروش در داروخانه و کاهش خطای انسانی را در خود جای داده است. اما این نرم افزار را باید به بهترین نحو به مشتریان خود ارائه دهید که با استفاده از استندهای لمسی ایستاده مطابق با آن این کار را انجام دهید.

جهت سفارش و راه اندازی می توانید از بخش پشتیبانی با همکاران تماس حاصل نمایید.