تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
استن لمسی ساینا 32 اینچ جهت فروش بلیط (کیوسک فروش بلیط)
  • 1403/02/05

استند لمسی ساینا 32 اینچ جهت فروش بلیط (کیوسک فروش بلیط)

استند لمسی ساینا 32 اینچ با قابلیت اتصال به دستگاه پوز (POS) و قابلیت پرداخت مبالغ این امکان را برای کسب و کارها فراهم می کند که بصورت آسان و عدم دخالت فروشنده خرید خود را انجام داده و پرداخت نمایند و درنهایت فیش یا رسید پرداخت را دریافت نمایند.

شرکت دیتک سیستم در این راستا در مجتمع تفریحی ورزشی آزادی تهران اقدام به نصب و راه اندازی یک دستگاه استند لمسی ساینا 32 اینچ نمود که این دستگاه مجهز به دستگاه کارتخوان و همچنین پرینتر حرارتی می باشد.

این استند دیجیتال جهت فروش بلیط در این مجتمع راه اندازی شد و نرم افزار فروش بلیط نیز بصورت سفارشی شده طراحی و بر روی کیوسک نصب و راه اندازی گردید تا همه مراحل فروش بدون دخالت فروشنده انجام شود. مراحل انجام به این صورت است که کاربر پس از انتخاب بلیط و پرداخت مبلغ با دستگاه پوز رسید و بلیط خود را از دستگاه تحویل میگیرد و این اقدامات بصورت خیلی کاربرپسند و راخت انجام می شود.

استند دیجیتال ساینا 32 اینج با کیفیت صفحه نمایش بالا و قابلیت چند لمسی، سخت افزار قدرتمندی را در اختیار شما قرار می دهد و با توجه به سیستم عامل ویندوز و یا اندروید نصب شده بر روی این محصول شما می توانید هر گونه خدماتی که مدنظرتان می باشد را در محل کسب و کار خود ارائه دهید.

شما عزیزان می توانید جهت مشاوره رایگان و سفارش محصول با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید تا بهترین انتخاب را برای کسب و کار خود داشته باشید.