تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
نرم افزار صدور و چاپ بلیط دیجیتال

نرم افزار صدور و چاپ بلیط دیجیتال

ویدیو معرفی نرم افزار صدور و چاپ بلیط

معرفی نرم افزار فروش بلیط مخصوص کیوسک لمسی

نرم افزار صدور و چاپ دیجیتال کیوسک لمسی

برای شروع کار با نرم افزار ابتدا باید وارد شوید، در صفحه اول می توانید سه بخش جداگانه را مشاهده کنید که هر یک محتوای مخصوصی را شامل می شوند.

در قسمت بالای صفحه می توانید تصاویر یا ویدئو های تبلیغاتی را به راحتی آپلود کنید، این بخش مختص به بارگذاری طراحی شده و می توانید هر محتوای تصویری را با لوگوی معرف کسب و کار خود در آنجا قرار دهید. گفتنی است که به واسطه این نرم افزار به کسب در آمد بپردازید، به این ترتیب که ویدئو های دیگر کسب و کارهای متفاوت را به مدت محدود در این قسمت بارگذاری کرده و در ازای آن هزینه مشخصی دریافت نمایید.

در قسمت دوم از صفحه باز شده به بخش معرفی کالا و خدمات می رسیم که به دو گروه کالا یا خدمات تفکیک شده اند، در واقع این ها دسته بندی های اصلی هستند که هر یک زیر مجموعه های خاصی را پوشش می دهند. در توضیحات تکمیلی این بخش می توان به مثال زیر اشاره کرد:

تصور کنید که از این نرم افزار برای یک مجموعه آرایشگری استفاده می کنید به این ترتیب می توان خدمات آن را در دسته بندی اصلی و زیر مجموعه آن قرار داد، زیبایی، خدمات ناخن، مانیکور و غیره که به این ترتیب هر یک از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه در دسته بندی های مختلف قرار می گیرند.

بخش سوم از تصویر که در قسمت چپ آن قرار میگیرد شاهد لیبل هایی هستند که در آن تمامی آپشن و گزینه های موجود به همراه مبلغ نمایش داده می شوند. همچنین قابلیت هایی فراهم شده تا بتوانید تعداد مراجعه کنندگان را افزایش داد، در نهایت پس از انتخاب تمام موارد و گزینه های مربوطه می توان بر روی گزینه پرداخت کلیک کرده تا مجموع مبلغ نهایی بر روی دستگاه پس نمایش داده شود.

گفتنی است که نرم افزار فروش بلیط مخصوص کیوسک لمسی قابلیت چاپ بلیط را دارد، در واقع پس از کارت کشیدن و پرداخت هزینه توسط مشتری، بلیط مربوط به خدمات درخواستی چاپ خواهد شد. از این مدل کیوسک لمسی در مجموعه های متعدد مانند سینما، باغ وحش، تئاتر و غیره استفاده کاربردی می شود.

پنل نرم افزار صدور بلیط و چاپ

با ورود به قسمت کنترل پنل می توانید همانند تصویر زیر عمل کنید، به بیان دیگر با انتخاب گزینه  "گروه بندی کالا/خدمات" دسته های اصلی را تعریف کرده و سپس برای هر گروه اصلی زیر مجموعه های فرعی را مشخص نمایید؛ برای این کار می توانید وارد قسمت "کالا/خدمات" شده و زیر دسته مربوطه را برای هر دسته اصلی تعریف نمایید.

نرم افزار چاپ و صدور بلیط

چنانچه خدمات یا کالای اصلی تصویر مشخصی دارند می توانید برای معرفی بهتر آن را در قسمت مشخص شده تعریف نمایید.

شخصی سازی نرم افزار صدور بلیط آنلاین
 

با ورود به این بخش گزینه های متعددی پیش روی شما قرار میگیرد که برای رفاه بیشتر کاربران و توضیحات تکمیلی می توانید آن ها را کامل نمایید. این گزینه ها شامل قیمت ، توضیحات ، عکس کالای موردنظر هستند؛ همچنین می توانید حداقل و حداکثر تعداد خرید بلیط را نیز مشخص نمایید تا به این ترتیب برای هر کاربر یک بازه محدود و مشخص برای خرید وجود داشته باشد.

درخواست محصول