تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
نرم افزار صدور و چاپ بلیط دیجیتال

نرم افزار صدور و چاپ بلیط دیجیتال

ویدیو معرفی نرم افزار صدور و چاپ بلیط

نرم افزار صدور و چاپ دیجیتال یکی از راهکارهای مهم و جدید در عرصه نوبت دهی و صدور بلیط در مراکز عمومی به شمار می آید. نرم افزار صدور بلیط بر روی کیوسک های لمسی قابل اجرا است و شما با استفاده از این نرم افزار این امکان را دارید که بلیط خود را هر زمان که تمایل داشتد آماده کنید، به بیان دیگر این نرم افزار شرایطی را فراهم می آورد که مشتریان عزیز به صورت مستقیم بلیط را از کیوسک تهیه کنند.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با نرم افزار صدور و چاپ دیجیتال کیوسک لمسی در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. با ما همراه باشید.

اطلاعاتی در ارتباط با نرم افزار خرید بلیط در کیوسک لمسی

یکی از راهکارهای مهم برای تسهیل در امور و خدمات مربوطه در مکان های عمومی به شمار می آید، نرم افزارهایی که به این منظور استفاده می شود قابلیت اجرا بر روی کیوسک های لمسی را دارد، در واقع می توان گفت که این نرم افزارها شرایطی را فراهم می آورند که مشتریان مستقیما و بدون دخالت افراد بلیط موردنظر را از کیوسک ها تهیه کنند.

استفاده از کیوسک های لمسی راهکارهای هوشمند و عاقلانه است که علاوه بر صدور بلیط می تواند رابط کاربر بصری جذاب و آسانی را برای کاربران عزیز ارائه دهد. این دستگاه را می توان در مکان های مختلفی بدون محدودیت استفاده کرد، از جمله کاربردهای نرم افزار نوبت دهی یا صدور بلیط می توان به موزه و مکان های گردشگری، تئاتر، سینما، ورزشگاه ها و غیره اشاره کرد.

معرفی نرم افزار فروش بلیط مخصوص کیوسک لمسی

نرم افزار صدور و چاپ دیجیتال کیوسک لمسی

برای شروع کار با نرم افزار ابتدا باید وارد شوید، در صفحه اول می توانید سه بخش جداگانه را مشاهده کنید که هر یک محتوای مخصوصی را شامل می شوند.

در قسمت بالای صفحه می توانید تصاویر یا ویدئو های تبلیغاتی را به راحتی آپلود کنید، این بخش مختص به بارگذاری طراحی شده و می توانید هر محتوای تصویری را با لوگوی معرف کسب و کار خود در آنجا قرار دهید. گفتنی است که به واسطه این نرم افزار به کسب در آمد بپردازید، به این ترتیب که ویدئو های دیگر کسب و کارهای متفاوت را به مدت محدود در این قسمت بارگذاری کرده و در ازای آن هزینه مشخصی دریافت نمایید.

در قسمت دوم از صفحه باز شده به بخش معرفی کالا و خدمات می رسیم که به دو گروه کالا یا خدمات تفکیک شده اند، در واقع این ها دسته بندی های اصلی هستند که هر یک زیر مجموعه های خاصی را پوشش می دهند. در توضیحات تکمیلی این بخش می توان به مثال زیر اشاره کرد:

تصور کنید که از این نرم افزار برای یک مجموعه آرایشگری استفاده می کنید به این ترتیب می توان خدمات آن را در دسته بندی اصلی و زیر مجموعه آن قرار داد، زیبایی، خدمات ناخن، مانیکور و غیره که به این ترتیب هر یک از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه در دسته بندی های مختلف قرار می گیرند.

بخش سوم از تصویر که در قسمت چپ آن قرار میگیرد شاهد لیبل هایی هستند که در آن تمامی آپشن و گزینه های موجود به همراه مبلغ نمایش داده می شوند. همچنین قابلیت هایی فراهم شده تا بتوانید تعداد مراجعه کنندگان را افزایش داد، در نهایت پس از انتخاب تمام موارد و گزینه های مربوطه می توان بر روی گزینه پرداخت کلیک کرده تا مجموع مبلغ نهایی بر روی دستگاه پس نمایش داده شود.

گفتنی است که نرم افزار فروش بلیط مخصوص کیوسک لمسی قابلیت چاپ بلیط را دارد، در واقع پس از کارت کشیدن و پرداخت هزینه توسط مشتری، بلیط مربوط به خدمات درخواستی چاپ خواهد شد. از این مدل کیوسک لمسی در مجموعه های متعدد مانند سینما، باغ وحش، تئاتر و غیره استفاده کاربردی می شود.

پنل نرم افزار صدور بلیط و چاپ

با ورود به قسمت کنترل پنل می توانید همانند تصویر زیر عمل کنید، به بیان دیگر با انتخاب گزینه  "گروه بندی کالا/خدمات" دسته های اصلی را تعریف کرده و سپس برای هر گروه اصلی زیر مجموعه های فرعی را مشخص نمایید؛ برای این کار می توانید وارد قسمت "کالا/خدمات" شده و زیر دسته مربوطه را برای هر دسته اصلی تعریف نمایید.

نرم افزار چاپ و صدور بلیط

چنانچه خدمات یا کالای اصلی تصویر مشخصی دارند می توانید برای معرفی بهتر آن را در قسمت مشخص شده تعریف نمایید.

شخصی سازی نرم افزار صدور بلیط آنلاین
 

با ورود به این بخش گزینه های متعددی پیش روی شما قرار میگیرد که برای رفاه بیشتر کاربران و توضیحات تکمیلی می توانید آن ها را کامل نمایید. این گزینه ها شامل قیمت ، توضیحات ، عکس کالای موردنظر هستند؛ همچنین می توانید حداقل و حداکثر تعداد خرید بلیط را نیز مشخص نمایید تا به این ترتیب برای هر کاربر یک بازه محدود و مشخص برای خرید وجود داشته باشد.

نرم افزار فروش بلیط

نرم افزاری که در مجموعه ما تولید و در دسترس مشتریان عزیز قرار می گیرد شامل دو قسمت اصلی می باشد که ما در ادامه اطلاعاتی را در این باره با شما قرار می دهیم.

قسمت اول که با نام interface شناخته شده است و می توان گفت که رابط کاربری نرم افزار است و می تواند قسمت تعاملی نرم افزار به شمار آید و در قسمت کیوسک به مشتریان عزیز نمایش داده می شود.

این بخش از نظر کاربری چندان پیچیدگی خاصی ندارد وکاربری بسیار ساده و کاربر پسند دارد.

یکی از بارزترین ویژگی های این دستگاه می توان به سهولت در استفاده از نرم افزار اشاره کرد که مشتریان عزیز بتوانند به راحتی بدون کمک دیگران از آن استفاده کنند و به خدمات موردنیاز خود دسترسی داشته باشند.

قسمت دیگر پنل مدیریتی نرم افزار صدور و چاب نوبت است که در آن افراد می توانند بلیط و قیمت را به همراه گزارشات مشاهده و دریافت کنند.

مخاطبین و مشتریان می توانند از طریق این نرم افزار بلیط، تعداد بلیط و فاکتور خود را مشخص کنند و در نهایت با کلیک بر روی قسمت پرداخت مبلغ موردنظر را پرداخت کنند هر چند امکان پرداخت نقدی و از طریق کارتخوان نیز امکان پذیر است، بعد از پرداخت هزینه موردنظر بلیط فرد به صورت اتومات چاپ می شود و می توانید آن را دریافت کنید.

لازم به ذکر است که در صفحه باز شده شما می توانید فیلم، انیمیشن، عکس یا تیزرهای تبلیغاتی را دانلود کنید و در صورت تمایل می توانید تغییراتی را در بک گراند نرم افزار و سبد خرید خود ایجاد کنید.

بخش راهبری یا همان پنل مدیریتی نرم افزار

شما در این قسمت می توانید نرم افزارهای مختلف را به همراه قیمت مشاهده کنید، لازم به ذکر است که نوع خدمات بلیط ها را می توان به موارد مختلفی دسته بندی کرد و امکان تعریف قیمت ها به ریال یا تومان نیز امکان پذیر است.

لازم به ذکر است که در یک بخش از نرم افزار شما می توانید انواع بلیط را مشاهده کنید که با توجه به هر سانس یا خدمات دسته بندی می شود.

در قسمت دیگر گزارشات نرم افزار وجود دارد که شما می توانید خدمات را با توجه به نوع خدمات و تاریخی که دارند از همدیگر تفکیک کنید و گزارشات موردنظر خود را تهیه نمایید.

بهتر است که بدانید یکی از رایج ترین کاربردی های نرم افزار صدور و چاپ دیجیتال کیوسک لمسی می توان به استخرها و مراکز ورزشی و همچنین سینماها اشاره کرد که مشتریان عزیز می توانند با سرعت هرچه تمام تر بلیط موردنیاز خود را تهیه کنند.

مزایای استفاده از نرم افزار صدور و چاپ دیجیتال کیوسک لمسی

استفاده از نرم افزار صدور و چاپ دیجیتال کیوسک لمسی، مزایایی را برای کاربرن عزیز به همراه دارد که لازم است افراد در ارتباط با آن اطلاعات لازم را داشته باشند تا بتوانند خریدی بهینه را تجربه کنند، ما در ادامه شما دوستان عزیز را با برخی از مزایای استفاده از نرم افزار کیوسک لمسی آشنا خواهیم کرد که شناخت بهتری از این تجهیزات کاربردی به دست آورید:

  1. صدور بلیط دهی را با سرعت بیشتری همراه می کند.
  2. خطای انسانی را در زمان صدور بلیط دهی به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
  3. وجود این دستگاه شما را از استخدام نیروی کار بسیار بی نیاز می کند چرا که با وجود آن نیازی به حضور اپوراتور دائمی نیست و دستگاه عملیات نوبت دهی و چاپ نوبت را اتومات انجام می دهد.
  4. استفاه از این نرم افزار، رضایت مشتریان عزیز را به همراه دارد و می تواند تجربه کاربری بهتری را در اختیار آن ها قرار دهد.
  5. از صف های طولانی مدت برای رزرو و دریافت نوبت جلوگیری می کند و این امر کمک می کند که محیط شما با نظم بیشتری همراه باشد.
  6. کاربران عزیز می توانند در تمامی ساعات شبانه روز، بلیط خود را دریافت کنند و نگرانی از این بابت نداشته باشند.
  7. مواردی که در سطرهای بالا اشاره کردیم تنها بخشی از مزایای استفاده از نرم افزار صدور و چاپ دیجیتال کیوسک لمسی است و با خرید و استفاده از این محصول خود می توانید به دیگر مزایایی که دارد پی ببرید.
  8. یکی از بارزترین ویژگی های این محصول که سبب تمایز آن شده است می توان به خرید امن اشاره کرد و ارباب رجوع بدون نگرانی و استرس می تواند خرید خود را انجام دهد.
  9. استفاده از نرم افزار صدور و چاپ دیجیتال موجب می شود که پرستیژ کاری شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند و ارباب رجوع از این که مرکز شما را انتخاب کرده است رضایت لازم را داشته باشد.
  10. وجود این محصول سبب شده است که خدمات به مشتریان افزایش پیدا کند که این امر رضایت آن ها را به همراه دارد.
  11. کلیه اطلاعات موجود در شعبه های مختلف را برای ساماندهی و سازماندهی بهتر بررسی و یکپارچه سازی می کند.
  12. با توجه به تکنولوژی جدید و مدرنی که این دستگاه و نرم افزار دارد مشتریان از کار کردن با آن احساس بهتری دارند.

کاربردهای مختلف نرم افزار صدور و چاپ دیجیتال کیوسک لمسی

با توجه به موارد بالا شاید تا کنون پی برده باشید که می توانید از این دستگاه بدون محدودیت برای امور مختلفی استفاده کرد، از جمله موارد استفاده از این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مترو و قطارهای داخل شهری
  • فرودگاه، ایستگاه قطار و پایانه های مسافربری
  • مجتمع های تفریحی و محیط های گردشگری
  • شهربازی، سالن بازی کودکان و پارک ها
  • سالن های تئاتر موزه و کتابخانه ها

شما کاربران عزیز برای آن که بتوانید خریدی بهینه را تجربه کنید بهتر است به کیفیت این تجهیزات توجه داشته باشید.

ویژگی های نرم افزار صدور و چاپ دیجیتال کیوسک لمسی

شما با استفاده از این نرم افزار می توانید خدماتی که در مجموعه خود ارائه می دهید همراه با سانس ها، قیمت و تصویر در اختیار مشتریان عزیز قرار دهید.

  • به راحتی می توانید خدمات و بازدیدکنندگان از هرکدام خدمات را مشخص کنید.
  • با دریافت شماره از مخاطبین برای آن ها پیام های حاوی مطالب زیبا جهت خوش آمد گویی ارسال می شود.
  • در صورتی که خدماتی در مجموعه شامل تخفیف شده باشد از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود.
  • می توانید نرم افزار را به زبان های مختلفی راه اندازی کنید.
  • می توانید گزارشات را به صورت روزانه و ماهانه و غیره دریافت کنید.
  • ارائه گزارشات مختلف با تفکیک خدمات 
  • می توانید با توجه به فروش خود گزاراشاتی را ارائه دهید.
  • شما با استفاده از نرم افزار نوبت دهی می توانید پیام های مناسبتی یا حتی تبلیغات را در رسیدهای چاپ شده درج کنید.
  • امکان درج ویدیو و تیزر تبلیغاتی  در قسمت بالای صفحه نمایش را برای شما کاربران عزیز فراهم می کند.
  • امکان اتصال به دستگاه پوز را دارد.

شما می توانید با کمک این نرم افزار توضیحات مختصری در ارتباط با مشاغل مربوطه  یا پیام های تبلیغاتی در فیش بلیط درج کنید.

استفاده از این نرم افزار برای شما شرایطی را فراهم می آورد که پیام های تصادفی چون اشعار، سخنی از بزرگان و غیره در قسمت انتهایی فیش چاپ شده در مکان های فرهنگی چاپ شود که این امر زیبایی بسیاری را برای بلیط ها دارد.

برورز رسانی های مداوم نرم افزار مانع از قطع شدن یا هنگ کردن این دستگاه می شود.

درخواست محصول