آیا تا به حال تجربه ازدحام یا بینظمی در محیط کاری خود را داشته اید که باعث نارضایتی مشتریان شده باشد؟ آیا احساس میکنید روشهای سنتی مدیریت صف دیگر پاسخگوی نیازهای واقعیت امروز نیستند؟ چطور میتوانید با استفاده از یک سیستم جدید و مدرن، تصویر برند خود را در ذهن مشتریان تقویت کنید؟ آیا میخواهید مشتریانتان تجربهای فراتر از تصور از خدمات شما داشته باشند؟ چگونه میتوانید بدون افزایش هزینههای نیروی انسانی، سرعت و کیفیت خدماترسانی را ارتقا دهید؟کیوسک فراخوان مشتری چیست و چرا به آن نیاز دارید؟ در ادامه پاسخ تمام سوالت خود را دریافت می کنید.
فهرست مطالب
در سال های اخیر تقاضای خرید غذای حاضری سبب شده محیط های زیادی در زمینه ارائه غذا آماده فعالیت خود را آغاز نموده اند. این مجموعه ها سعی دارند با بکارگیری جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا، بهترین امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. انواع کیوسک های لمسی و دستگاه های فراخوان مشتری که امکان سفارش غذا و پرداخت هزینه آن به سادگی فراهم می کنند و باعث می شوند تا راندمان کاری این محیط ها در ارائه خدمات به مشتریان افزایش پیدا کند. ما در ادامه در تلاش هستیم اطلاعات کاملی را در ارتباط با دستگاه فراخوان مشتری در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم و شما را با کاربردهای منحصر به فرد کیوسک فراخوان مشتری آشنا کنیم. با ما همراه باشید.
کیوسک فراخوان مشتری، تجربه مدیریت صف را به سطحی فراتر از تصور میرساند. این دستگاه در محیطهایی مانند رستورانها، مراکز درمانی، بانکها و فروشگاهها استفاده میشود تا نظم را به فرآیند نوبتدهی بیاورد و تعامل مشتری با خدمات را بهبود بخشد. با استفاده از این فناوری، مشتریان بدون سردرگمی و انتظار طولانی، اطلاعات دقیق در مورد وضعیت نوبت یا سفارش خود دریافت میکنند. این سیستم، جایگزینی واقعیت محور برای روشهای سنتی و ناکارآمد مدیریت صف است که سرعت، شفافیت و رضایت مشتریان را به همراه دارد.
با نصب این دستگاه در فضای کاری خود، شما میتوانید فرایند خدماترسانی را به شکلی مدرن و حرفهای مدیریت کنید. این کیوسک ضمن اینکه نظم و کارایی را افزایش میدهد، در بهبود تجربه مشتری و ارتقای تصویر برند شما نیز تاثیر گذار خواهد بود. مشتریان شما با مشاهده این تکنولوژی پیشرفته، احساس احترام و اهمیت بیشتری میکنند و به وفاداری بیشتر به برند شما تشویق میشوند. از آنجایی که این دستگاه از سیستمهای هوشمند و قابل شخصی سازی بهره میبرد، قادر است که به نیازهای مختلف هر کسبوکار پاسخ داده و در عین حال، هزینههای مدیریت منابع انسانی را به طور قابل توجهی کاهش دهد.
این ابزار مدرن و هوشمند، نظم و سرعت را به فرآیند نوبتدهی میآورد و تجربهای دلنشین برای مشتریان رقم میزند. دیگر خبری از صفهای طولانی و سردرگمی نیست! کیوسک فراخوان، با طراحی شگفتانگیز و عملکرد بینقص خود، تصویر کسبوکار شما را در ذهن مشتری به یک شاهکار ماندگار تبدیل میکند. در واقع، تجربهای فراتر از تصور برای شما و مشتریان به همراه خواهد داشت. با استفاده از این فناوری پیشرفته، مشتریان شما با خیالی آسوده، زمان دقیق دریافت خدمات خود را میدانند و از انتظار بیهوده نجات پیدا میکنند. از سوی دیگر، شما بهعنوان مدیر، بدون نگرانی از بینظمی یا شکایات، روی ارتقای کیفیت خدمات مجموعه متمرکز می شوید. احتمالا تا اینجای متن ذوق زده شده اید که این تحول را به محیط کاری خود بیاورید. ویژگیهای هوشمند و مدرن این ابزارهای مدرن عبارت است از:
کیوسکها بر اساس نیاز هر کسب و کار قابل تنظیم هستند.
این دستگاه ها با سیستم های حسابداری، انبارداری یا خدمات مشتری یکپارچه می شوند.
کیوسکها داده های مربوط به زمان انتظار، تعداد مشتریان و بهره وری خدمات را ثبت و تحلیل میکنند. این فرآیند در عین حال که تجربه ای کارآمد برای مشتریان فراهم میکند به افزایش کارایی و نظم کسب و کارها منجر خواهد شد.
کاربردهای کیوسک فراخوان مشتری در واقع تسهیل خدمات در هر محیط کاری است. کیوسک های فراخوان مشتری در مکانهای مختلف قابل استفاده بوده و از حق نگذریم بهبود چشمگیری در مدیریت صف و ارائه خدمات ایجاد میکند:
در رستورانها و کافیشاپ ها این دستگاه به مشتریان اجازه می دهد بدون نیاز به حضور فیزیکی در صف، از آماده شدن سفارشهای خود مطلع شوند. بهویژه در رستورانهای پرجمعیت، این سیستم نظم و سرعت را به تجربه مشتریان اضافه خواهد کرد.
در بانکها و مراکز اداری، کیوسک فراخوان شماره نوبت مشتریان را مدیریت کرده و آنها را به سمت باجه یا بخش مربوطه هدایت میکند. این فرآیند از هرگونه سردرگمی و تأخیر جلوگیری نموده و رضایت مراجعین را افزایش میدهد.
در بیمارستانها و کلینیکها با بهره گیری از این سیستم، بیماران قادر هستند که بهصورت دقیق از زمان نوبت خود مطلع شده و بدون ازدحام و نگرانی، خدمات درمانی دریافت کنند.
در فروشگاههای بزرگ یا مراکز خدمات مشتری، این دستگاه به جهت مدیریت صف مشتریان مهم بوده و زمان انتظار را به حداقل میرساند.
کیوسک فراخوان مشتری یکی از متفاوت ترین تجهیزات پیشرفته است که امکانات و قابلیت های متفاوتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. فراخوان در لحظه سبب می شود تا مشتریان بتوانند برای برنامه ریزی دقیق داشته باشند. در واقع آن ها می توانند با توجه بازه زمانی که برای تحویل غذا در نظر گرفته شده به دیگر امورات خود بپردازند.
تجهیزات مذکور این قابلیت را دارد که افراد در زمان سفارش غذا بدون هیچ گونه دردسر و معطلی غذای خود را سفارش دهند و هزینه آن را پرداخت نمایند؛ فرض کنید به یک رستوران رفته اید و یک پیجر دریافت کردیده اید که با کمک آن می توانید غذای خود را سفارش دهید و مهماندار با وارد کردن شماره پیجر به مشتری اطلاع می دهد که غذا آماده شده است، در واقع استفاده از دستگاه فراخوان مشتری انتخابی بسیار کاربردی و موثر برای مکان های است که روزانه حجم بالایی مشتری دارند و امکان رسیدگی به همه را ندارند.
عملکرد این دستگاه به صورت دقیق و مرحله به مرحله به شرح زیر است:
دریافت اطلاعات مشتری
مشتری هنگام ورود به محل، سفارش یا درخواست خود را از طریق کیوسک ثبت میکند. این فرآیند ممکن است شامل وارد کردن اطلاعات اولیه، انتخاب خدمات موردنظر یا گرفتن شماره نوبت باشد. دستگاه به صورت خودکار کدی به مشتری اختصاص می دهد که شماره نوبت یا شناسه سفارش او است.
مدیریت صف و زمان بندی
کیوسک با استفاده از سیستم هوشمند، نوبت مشتریان را به ترتیب ورود یا بر اساس اولویت خدمات مانند خدمات فوری یا معمولی مدیریت میکند. در محیط هایی که خدمات چندگانه ارائه می شود، این سیستم نوبت دهی را بهصورت دستهبندیشده انجام خواهد داد.
اعلام نوبت
زمانی که نوبت مشتری فرا می رسد، کیوسک از طریق صفحه نمایش، اعلام صوتی یا ارسال پیام در صورت اتصال به تلفن همراه، مشتری را مطلع می سازد. این اعلام ها با وضوح بالا و در زمان مناسب انجام میشوند تا هیچ سردرگمی یا تأخیری به وجود نیاید.
اطلاعرسانی به کارکنان
سیستم کیوسک، اطلاعات مربوط به نوبت ها و سفارش ها را به شکل همزمان به کارکنان منتقل میکند. این اطلاعات حاوی جزئیات سفارش، نام مشتری و خدمات موردنیاز خواهد بود که باعث تسهیل فرآیند خدمات رسانی می گردد.
پایان خدمات و رضایتسنجی
پس از تکمیل خدمت یا تحویل سفارش، برخی از کیوسک ها امکان نظرسنجی از مشتری را نیز میسر می سازند. هدف این است که بازخورد مشتریان را جمعآوری و برای بهبود خدمات استفاده کنند.
کیوسک فراخوان مشتری فراخوان مشتری در ابتدا به شکل ابتدایی طراحی و تولید می شد اما به مروز زمان و با پیشرفت تکنولوژی مدل های جدید با قابلیت های فوق العاده طراحی شده که هر یک از آن ها امکانات خاصی در اختیار افراد قرار می دهند. این تجهیزات در دو مدل پیجر صوتی و پیجر لرزشی تولید و به بازار عرضه شده اند که انتخاب هر کدام از آن ها بسته به شرایط و نوع کاربری که از آن انتظار دارید بستگی دارد. ما در ادامه اطلاعاتی را در ارتباط با این دو نمونه پیجر در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم که بیشتر با این محصول کاربردی آشنا شوید تا بتوانید انتخابی بهینه را داشته باشید.
استفاده از این دستگاه با توجه به مزایای بالایی که دارد مورد علاقه بسیاری از کسب و کارها قرار گرفته است، در کشور استند فراخوان مشتری مدل لرزشی کاربرد چندانی ندارد و تنها می توانید آن را در محیط هایی چون فود کورت و فست فود های مطرح و شناخته شده مشاهده نمایید.
همان طور که از نام این محصولات مشخص است این پیجرها به صورت لرزشی اطلاع رسانی می کنند اما در نمونه های دیگری از این محصول شما می توانید هشدارهای نوری و صورتی را نیز مشاهده نمایید.
عملکرد کیوسک فراخوان مشتری مدل لرزشی به این صورت است که شما با مراجعه به صندوق و ثبت سفارش یک پیجر دریافت می کنید که به صورت وایرلس فعال می شوند و این امکان را برای شما به وجود می آورد که در هر جا هستید منتظر نوبت خود باشید که با رسیدن نوبت شما، متصدی با وارد کردن شماره از طریق صفحه کلید شما را با هشدارهای لرزشی متوجه می کند و بعد از تحویل دادن پیجر می توانید سفارش خود را دریافت کنید.
پیجرهای لرزشی مجهز به پایه شارژ هستند که می توان 10 عدد پیجر را بر روی آن قرار داد که عملیات شارژ دهی آن ها انجام می شود، این دستگاه ها به دلیل بدنه محکم و خاصیت ضد آبی که دارند مدت زمان بسیاری برای شما کار می کنند. با وجود مزایای عنوان شده، استفاده از این پیجر ها در ایران چندان مرسوم نیست چرا که ممکن است به دلیل غفلت مشتریان دجار ضربه و آسیب دیدگی شود که این امر هزینه های زیادی به همراه دارد.
خرید پیجر های همراه به نوبه خود هزینه هایی را در بر دارد به همین دلیل انتخاب مناسبی برای محیط های شلوغ نیست چرا که باید به تعداد مشتریان حاضرین پیجر همراه خریداری کرد. از مهم ترین ویژگی های این پیجرها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مطلب پیشنهادی: کیوسک چاپ و صدور بلیط سینما و مزایای آن
کیوسک فراخوان مشتری صوتی، نمونه ای از پر کاربرد ترین کیوسک های موجود در بازار است که مجهز به قابلیت هایی چون نمایشگر و فراخوان صوتی هستند و برای آن نمایشگر ال ای دی تعبیه شده است که می تواند اعدادهایی که سه رقمی هستند را نیز برای شما نمایش دهند، عملکرد استند فراخوان مشتری مدل صوتی به گونه ای است که شما یک نوبت دریافت می کنید و منتظر می مانید که متصدی با فشردن صفحه کلید شماره های مورد نظر را وارد می کند و سیستم شماره شما را با صدای بلند اعلام می کند.
کیوسک فراخوان مشتری صوتی، قابلیت نصب بر روی دیوار یا سقف را دارد و برای افرادی محدودیت فضا دارند انتخاب ایده آلی به حساب می آید زیرا فضای بسیاری را آشغال نمی کند و شما می توانید به راحتی ان را نصب نمایید، کیوسک صوتی بیشترین کاربرد را در بیمارستان، دفاتر پیشخوان دولت و غیره دارد.
استفاده از صفحه نمایشگر در این پیجر ها به افراد دیگر کمک می کنند تا بتوانند با محاسبه تعداد نوبت های باقی مانده، بازه زمانی مشخص تا نوبت خود را تعیین کنند. در صورتی که مدت زمان زیادی تا نوبت آن ها باقی مانده باشد می توانند به دیگر امورات روزمره خود رسیدگی کنند.
در سال های اخیر استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، سطح رفاه و آرامش افراد را افزایش داده است، دستگاه فراخوان مشتری با کنترل و مدیریت رفتار مشتریان، نظم را در محیط برقرار میکنند. در واقع وجود مدیریت و نظم درست در هر صنف و شغلی، توجه مراجعه کنندگان را به خود جلب می کنند.
بدون شک افراد طالب این هستند که برای انجام امورات خود به محیط هایی مراجعه کنند که با مدیریت درست و اصولی، نظم را رعایت می کنند و با نظارت درست؛ نیاز و خواسته مشتریان را در کمترین زمان ممکن به بهترین شکل انجام می دهند. برای رعایت موارد عنوان شده علاوه بر تلاش و مدیریت انسانی، وجود تجهیزات از اهمیت زیادی برخوردار است.
از مهم ترین مزایای استفاده از کیوسک فراخوان مشتری می توان به مدیریت صف در مراکز شلوغ اشاره کرد که این امر می تواند به نظم محیط کمک کند و از هدر رفتن وقت جلوگیری کند و برای محیط هایی که میزان ارباب رجوع آن بالا است گزینه ای مناسب به حساب می آید.
از دیگر مزایای استفاده از استند فراخوان مشتری می توان به موارد زیر اشاره کرد:
همچنین شما می توانید مطالعه کنید : نرم افزار نوبت دهی بیمارستان در کیوسک های لمسی
امروزه مشغله های کاری سبب شده تا در هر محیط خدماتی شاهد صف های طولانی از مردم بود که در صورت عدم برقراری نظم، شلوغی زیادی به وجود خواهد آمد. در گذشته عدم وجود امکانات و تجهیزات پیشرفته باعث ازدحام و شلوغی زیادی می شد و گاهی مشکلات بزرگتری مثل بحث و هرج و مرج نیز در این بین به وجود می آمد.
کیوسک فراخوان مشتری یکی از تجهیزات کاربردی و مفید است که با نوبت دهی و فراخوانی درست و دقیق گام بزرگی در حهت برقراری نظم در محیط های شلوغ برداشته است، این تجهیزات با مدیریت صف و کنترل بر رفتار مشتریان از بروز مشکلات بزرگ جلوگیری می کنند؛ البته که این تجهیزات امکانات زیادی به همراه دارند کع از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
حال که با مطالعه این نوشتار به اهمیت و مزایای کیوسک فراخوان مشتری پی بردید و در تلاش هستید که این محصولات کاربردی را خریداری نمایید بهتر است به نکاتی که در ادامه آن ها اشاره می کنیم توجه داشته باشید تا بتوانید خریدی به صرفه و لذت بخش را تجربه کنید:
کیوسک فراخوان مشتری که برای محل کار خود انتخاب می کنید باید مجهز به منوی جذاب باشد برای هر محصول عکسی واضح و با کیفیت بالا را انتخاب کنید، برای آن که بتوانید مشتریان را بیشتر در گیر کنید می توانید اطلاعاتی را در ارتباط با مواد تشکیل دهنده و هر توضیح دیگری که به شما در زمان انتخاب کمک می کند ارائه دهید.
نرم افزاری را برای کیوسک لمسی انتخاب نمایید که برای شما قابلیت اضافه یا حذف کردن اطلاعات را داشته باشد، این گزینه به شما کمک می کند که بتواند اطلاعات مورد نظر خود را حذفريال اضافه و یا در صورت لزوم ویرایش کنید.
راهکارهایی مناسب را جهت ارتباط با مشتری انتخاب کنید که بتواند اطلاعات آن ها ا ذخیره نماید.
شما می توانید برنامه ای را برای نرم افزار انتخاب کنید که بتواند فرد را در زمان آماده شدن سفارش آگاه کند.
کیوسک فراخوان مشتری به دلیل داشتن یک سری ویژگی های ارزنده باعث شده است تا در بیشتر کسب و کارها داشتن آن ضرورت پیدا کند. نصب این سیستم برای بیشتر کسب و کارها بسیار مقرون به صرفه است مثلا در رستوران های بزرگ به راحتی مشتریان می توانند بدون دغدغه غذای خود را سفارش دهند و منتظر تحویل غذای خود باشند. این دستگاه نسبت به استخدام پرسنل اضافه باعث صرفه جویی در هزینه ها شده است.
بیشتر برندهای معتبری که این تجهیزات را عرضه می کنند دارای تیم پشتیبانی قوی و خدمات پس از فروش هستند. پس از نصب و راه اندازی این دستگاه گارانتی ان را فعال می کنند. امکان خرابی و از کار افتادگی این دستگاه ها کم است و به راحتی می توانید منوی سفارشی خود را به دستگاه بدهید.
کیوسک فراخوان مشتری بدون نرم افزارهای خاصی طراحی می شود. سیستم این دستگاه ها ساده هستند و با قیمت مناسبی عرضه می شوند. این سیستم ها در انواع داروخانه ها، فروشگاه های لباس، رستوران ها، مراکز خرید، بیمارستان ها و غیره قابل استفاده هستند. از این رو فاکتورهای مهمی روی قیمت آن ها تاثیر می گذارد.
اولین فاکتور مدل دستگاه است. کیوسک ها در دو مدل لرزشی و صوتی طراحی و ساخته می شوند. مدل های لرزشی قیمت کمتری نسبت به مدل های صوتی دارند. بیشتر کسب و کارها ترجیح می دهند تا کیوسک های صوتی استفاده کنند. چون قابلیت نصب در فضاهای مختلف را دارند و ماندگاری و طول عمر بالایی دارند.
فاکتور بعدی برند این دستگاه است. بیشتر برندهای معتبر روی کیفیت ارائه خدمات حساس هستند. این برندها سعی می کنند تا در طراحی و ساخت این کیوسک ها از متریال های با کیفیت استفاده کنند. در نتیجه ممکن است نسبت به نمونه های شرکت های رقیب قیمت بالاتری داشته باشند.
امکانات دستگاه فاکتور بعدی است که روی قیمت نهایی دستگاه تاثیر می گذارد. بر روی این دستگاه امکان نصب کلیدهای مختلف وجود دارد. هر کلید را می توان برای یک عملکرد خاص تعریف کرد. مثلا در رستوران ها می توان یک کیوسک با تعداد کلیدهای زیاد سفارش دارد. در نتیجه هر چه کیوسک امکانات بیشتری داشته باشد قیمت بالاتری هم خواهد داشت.
در نهایت قیمت این دستگاه در مقابل خدماتی که ارائه می دهد بسیار مقرون به صرفه است و برای کسب و کارهای پر تردد با مشتریان بالا یک ضرورت محسوب می شود.
سخن پایانی
کیوسک فراخوان مشتری از جمله تجهیزات کاربردی است که حضور آن در بسیاری از مکان ها احساس می شود و امروزه با توجه به امکانات و مزایای بالایی که کیوسک فراخوان مشتری برای مراکز به وجود آورده است لزوم استفاده از این محصولات در بسیاری از مکان ها احساس می شود.
این تجهیزات کاربردی می توانند به کارها سرعت عمل بیشتری ببخشند و از هر گونه بی نظمی، هرج و مرج جلوگیری کند و فعالیت شما را با دقت و هماهنگی بیشتری همراه کند به همین دلیل برندهای مختلفی اقدام به تولید این محصولات کاربردی نموده اند که شما می توانید برای خرید بهترین کیوسک فراخوان مشتری با قیمتی به صرفه و کیفیتی بالا با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.
پیام بگذارید
تمام قسمتهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی هستند