تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
کیوسک لمسی صندوق فروشگاهی
  • hamidreza98
  • 1403/04/31
  • 8 نظر

معرفی و مزایای کیوسک لمسی صندوق فروشگاهی

این روزها با رشد علم و تکنولوژی ساختار بسیاری از تجهیزات تغییر بسیاری پیدا کرده است و همین امر موجب شده است که تجهیزات جدیدی تولید و به بازار تولید و عرضه شوند که افراد راحتی بیشتری را تجربه کنند، یکی از تجهیزات مهم که این روزها در بسیاری از کسب و کارها ورود پیدا کرده است می توان به کیوسک لمسی صندوق فروشگاهی اشاره کرد که موجب شده است کسب و کارها راحتی بیشتری را تجربه کنند.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با کیوسک لمسی صندوق فروشگاهی، مزایا و معایبی که این تجهیزات دارند و غیره با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم که شناخت بیشتری از این محصول به دست آورید. با ما همراه باشید که خریدی بهینه را تجربه کنید.

اطلاعاتی در ارتباط با کیوسک لمسی صندوق فروشگاهی

اطلاعاتی در ارتباط با کیوسک لمسی صندوق فروشگاهی

کیوسک لمسی که با نام کیوسک تاچ شناخته شده است ابزاری هوشمند و تعاملی است که مجهز به صفحه نمایش لمسی است که برای آن یک سیستم عامل اندورید یا ویندوز تعبیه شده است که به شما کاربران عزیز این امکان را می دهد محتوای خود را از طریق این صفحه نمایش با مخاطبین خود در میان بگذارید.

این محصول اطلاعات و داده های موردنظر را با محتوای سرگرمی نشان می دهد و قابلیت های دیگری چون فروش بلیط به صورت نقدی یا آنلاین دارد.

برخی از این تجهیزات قابلیت اتصال به وای فای را دارند و مدیران یک کسب و کار می توانند آن را از راه دور مدیریت کنند. 

این تجهیزات ابعاد و اندازه های مختلفی دارند و فروشگاه ها می توانند آن را با توجه به کسب و کار خود خریداری نمایید و آن را در اندازه موردنظر انتخاب کنید.

این محصول را علاوه بر فروشگاه می توان برای مراکز مختلفی از قبیل رستوران، محیط های عمومی دیگر از جمله داروخانه، بیمارستان و محیط های تجاری استفاده کنید که این امر رضایت بسیاری از کاربران و مشتریان را به ارمغان آورده است.

این محصول را با نام های دیگری از قبیل کیوسک هوشمند، کیوسک دیجیتال، میز لمسی، استند لمسی فروشگاهی و کیوسک لمسی ایستاده می شناسند.

مقاله مرتبط:  انواع کیوسک پرداخت + نحوه استفاده و مزایای آن

دلیل استفاده از کیوسک لمسی فروشگاهی

این روزها با پیشرفت تکنولوژی، فروش و معرفی محصولات تحول بسیاری پیدا کرده است و جایگزینی بسیار مناسب برای روش های قدیمی به حساب می آید و می تواند به شکل موثری جایگزین آن شود.

مزایای استفاده از کیوسک لمسی فروشگاهی

مزایای استفاده از کیوسک لمسی فروشگاهی

استفاده از کیوسک لمسی فروشگاهی مزایای بیشماری را برای شما کاربران عزیز به همراه دارد که لازم است قبل از خرید این تجهیزات از این مزایا اطلاع پیدا کنید. از بارزترین مزایای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

افزایش فروش

بسیاری از مشتریان زمانی که با فروشنده مواجه می شوند که بر روی خرید آن ها نظارت دارد آن ها را معذب می کند که منجر می شود از  خرید خود صرفنظر کنند. استفاده از این محصول به مشتریان این امکان را می دهد بدون دخالت فروشنده خرید خود را انجام دهند و هزینه آن را پرداخت کنند که این امر افزایش فروش را برای آن ها به همراه دارد.

فرصت بازاریابی

این محصول قابلیت های بیشماری دارد که منجر می شود عملکرد آن رضایت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند که این امر رضایت و آگاهی کاربران را از محصولات فوق افزایش قابل توجهی دهد.

کاهش هزینه نیروی انسانی

این محصول جایگزینی مناسب و پیشرفته برای قسمت های راهنما، صندوق فروشگاه ها، موسسات و شرکت ها است که این امر هزینه های شما را کاهش دهد.

کسب رضایت مشتری

با توجه به ساختاری که این تجهیزات دارند این محصولات می توانند روشی مناسب برای جایگزینی با روش های سنتی باشد . این محصول نظارت کاملی بر روی فرآیند خرید، پرداخت و رضایت مشتریان دارد.

افزایش حریم خصوصی

همان طور که در جریان هستید این روزها افراد به دنبال راهکارهایی هستند که امنیت بالایی را در زمان خرید تجربه کنند و نگرانی بابت درز اطلاعات خود نداشته باشند. استفاده از کیوسک لمسی می تواند این اطمینان را در مشتریان به وجود آورد که خریدی مطمئن را تجربه می کنند و امنیت بالایی را احساس کنند چرا که در خرید آن ها نفر دومی دخالت ندارد. افراد می توانند ضمن خرید کالا و بهره مندی از خدمات حریم خصوصی خود را حفظ کنند که این امر می تواند حس اعتماد را در مشتریان ایجاد کند.

حفظ اطلاعات مشتری

حفظ اطلاعات در دنیای دیجیتال امروز امری مهم و حیاتی است. با کمک گرفتن از کیوسک لمسی می توانید با حفظ اطلاعات مشتری، رفتارهای آن ها را مورد ارزیابی قرار دهید. توجه داشته باشید که این اطلاعات در حافظ دستگاه ذخیره می شوند و تنها مدیریت می تواند به آن دسترسی به آن داشته باشد و در مواقع لزوم آن را تجزیه تحلیل کند.

تجزیه و تحلیل رفتار مشتری به شما این امکان را می دهد که در صورت بروز هرگونه مشکلی آن را برطرف کنید و اقدامات لازم را جهت بهبود آن را انجام دهید.

عدم نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم

استفاده از کیوسک لمسی فروشگاهی بهترین گزینه برای کسب و کارهای امروزی به شمار می آید چرا که به تعمیرات و نگهداری کمتری نیاز دارد و در صورت بروز هرگونه مشکلی شما می توانید به راحتی و بدون هیچگونه سختی آن را برطرف کنید و تجربه کاربری خود را ارتقا ببخشید.

همان طور که در جریان هستید در دنیای امروزی پیشی گرفتن از رقبای خود اهمیت بسیار زیادی دارد و شما با نصب این تجهیزات می توانید با همکاران خود رقابت تنگاتنگی را مشاهده کنید. با توجه به فناوری که در این تجهیزات به کار رفته است و ساختار ویژه ای که دارند می توانید هزینه های خود را کاهش دهید که این امر می تواند برای شما و مشتریان مزایای بیشماری را به همراه داشته باشد و درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

شما کاربران عزیز جهت اطلاعات بیشتر در خصوص کیوسک لمسی صندوق فروشگاه با کارشناسان فروش ما در مجموعه دیتک سیستم ارتباط برقرار کنید.

مدل های پرفروش کیوسک لمسی

مدل های پرفروش کیوسک لمسی

با توجه به محبوبیت و مزایای بیشماری که این محصول دارد مدل های مختلفی از این محصول تولید و به بازار عرضه شده است که ما در ادامه اطلاعاتی را در ارتباط با مدل های پرطرفدار و پرفروش استند لمسی با شما کاربران عزیز در میان خواهیم گذاشت.

استند لمسی دیواری والی

استند لمسی دیواری والی

استند لمسی والی، یکی از دستگاه های کاربردی است که با توجه به مزایایی که دارد این روزها فروش بالایی را در بازار از آن خود کرده است. از بارزترین مشخصات این محصول می توان به اشغال فضای کم و کارایی بالای آن اشاره کرد. استند دیواری والی مجهز به دو سیستم عامل ویندوز و اندروید است که انتخاب آن به نیاز کاربران بستگی دارد.

همان طور که از نام این محصول مشخص است امکان نصب آن بر روی دیوار وجود دارد و توانایی گردآوری اطلاعات کاربران را دارد. توجه داشته باشید شما با کمک این محصول می توانید به بهترین شکل ممکن کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید.

استند والی با توجه به طرح برداری و فناوری لمسی که در آن به کار رفته است امکان ارتباط متقابل میان کاربران و محتوا را فراهم کرده است. لازم به ذکر است مشتریان می توانند با لمس هر کدام از قسمت های این محصول به اطلاات جامعی دسترسی پیدا کنند و به بیان دیگر می تواند تعامل میان کاربر و محتوا را پویاتر نماید.

  • از بارزترین مشخصات این محصول می توان به صفحه نمایش آن اشاره کرد، پنل تصویری آن نیز ساخت کشور کره می باشد. 
  • قابلیت اتصال به وای فای را دارد و نوع اتصال آن بی سیم است.
  • مجهز به پورت یو اس بی و پورت شبکه است.

این محصول را می توان برای تبلیغات تجاری استفاده کرد و خدمات خود را به شیوه نوین و کاربر پسند با مشتریان خود در میان بگذارید. با توجه به ساختاری که این محصول دارد می توان آن را برای رستوران، فروشگاه، ساختمان های تجاری و غیره بدون محدودیت استفاده کرد و از مزایای آن نهایت بهره و استفاده را برد.

نرم افزار صندوق فروش و سفارشگیر

نرم افزار صندوق فروش و سفارشگیر

از دیگر محصولات پرفروش که این روزها توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کرده است می توان به نرم افزار صندوق فروش و سفارشگیر اشاره کرد. این محصول خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می دهد. این دستگاه تعاملی بر اساس آخرین تکنولوژی های روز دنیا تولید و طراحی شده است و برای مشتریان امکان خرید و دریافت اطلاعات را فراهم می کند.

نرم افزار منحصر به فردی که در این دستگاه به کار رفته است به مشتریان این امکان را می دهد که خریدهای خود را مدیریت کنند و پرداختی امن داشته باشند همچنین با ارائه اطلاعاتی در ارتباط با محصول و خدمات می تواند به مشتریان کمک بسیاری نماید.

کار با این دستگاه بسیار راحت است و نیاز به مهارت چندانی ندارد، برای این کار کافی است ابتدا کیوسک لمسی را روشن کنید و منتظر بمانید سیستم عامل آن بارگذاری شود و در صورتی که برای کار کردن با آن به اینترنت نیاز دارید لازم است که اینترنت آن را بررسی کنید. بر روی این محصول رابط گرافیکی نشان داده می شود و کاربران می توانند با لمس دکمه و منوی آن با این ستگاه کار کنند و خدمات خود را انتخاب نمایند. بعد از انتخاب خدمات موردنظر لازم است روش پرداخت خود را انتخاب کنید. کیوسک لمسی فروشگاهی معمولا روش های پرداخت متفاوتی چون نقدی، کارت اعتباری و برنامه های پرداخت موبایلی یا دیگر روش های الکترونیکی دارد که مشتری آزادی عمل بیشتری را برای پرداخت تجربه می کند و بعد از عملیات پرداخت رسید آن را دریافت می کند.

سخن پایانی

کیوسک لمسی صندوق فروشگاهی از قسمت های مختلفی چون پرینتر، بارکد خوان، دستگاه کارخوان و غیره تشکیل شده است و می تواند خدمات یک صندوق دار را به شما ارائه دهد، استفاده از این محصول هزینه های شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و رضایت مشتریان را به همراه دارد از این رو می توان گفت که وجود آن در هر مرکز خریدی لازم و ضروری است و می تواند به رونق آن کمک بسیاری کند.

مقاله پیسنهادی: همه چیز در مورد کیوسک صدور بلیط

پیام بگذارید

تمام قسمتهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی هستند