تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
کیوسک‌ های دیجیتال با صفحه لمسی برای نمایشگاه
  • hamidreza98
  • 1403/07/29
  • 0 نظر

کیوسک‌ های دیجیتال با صفحه لمسی برای نمایشگاه

کیوسک‌ها در نمایشگاه، دستگاه‌هایی هستند با صفحه نمایش بزرگ که امکانات مختلفی را در اختیار حضار در نمایشگاه قرار می‌دهند. در واقع کیوسک دیجیتال فروشگاهی را می‌توان یک پل ارتباطاتی مابین سازمان دهنده‌ها و شرکت کننده‌ها نمایشگاه دانست. کاربران می‌توانند با استفاده از این محصول، اطلاعات مختلفی در رابطه با نمایشگاهی که در آن شرکت کرده‌اند به دست بیاورند. از جمله این اطلاعات می‌توان به سالن‌ها، نقشه محل برگزاری و برنامه‌ رویدادهای آینده، اشاره کرد. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با کیوسک‌های دیجیتالی لمسی و کاربرد آن‌ها در نمایشگاه، آشنا شوید.

تجربه کاربری بهبود یافته در نمایشگاه ها با کیوسک های لمسی دیجیتال

زمانی که وارد یک نمایشگاه بسیار بزرگ می‌شوید، مطمئناً سردرگم شده و نمی‌دانید کجا بروید یا چه کاری را انجام دهید؟ این کیوسک‌ها در نمایشگاه‌ها، حضور دارند تا یک راهنمای مفید برای شما باشند. در واقع با وجود کیوسک‌ها، افراد سریع‌تر و آسان‌تر به اطلاعاتی که می‌خواهند دسترسی پیدا می‌کنند. همین مسئله، تجربه کاربری مراجعه کنندگان را بهبود بخشیده و آن‌ها با علاقه بیش‌تری در نمایشگاه‌ها، حضور پیدا می‌کنند.

اطلاعاتی که کیوسک ‌های دیجیتال با صفحه لمسی در اختیار افراد می‌گذارند، مربوط به برنامه و رویدادهای نمایشگاه، لیست سخنران‌ها، نقشه محل برگزاری و سالن‌های مهم، موضوعات کارگاه‌ها و مسائلی از این دست است. این محصولات هوشمند، کاربران با استفاده از نقشه و نشانگرهایی خاص، آن‌ها را راهنمایی می‌کنند تا به مقصد خود برسند.

افراد با استفاده از این کیوسک دیجیتال فروشگاهی به راحتی می‌توانند در هر سمینار یا کارگاهی که خواستند، ثبت نام و نام نویسی کنند. کار با این دستگاه‌ها، بسیار راحت است و کاربران با دادن اطلاعات شخصی خود به راحتی در بخش‌های مختلف، ثبت نام می‌شوند. وجود این قابلیت در کیوسک‌های لمسی و دیجیتال، باعث شده تا روند ثبت نام با سرعت بیش‌تری انجام شود و دیگر شاهد صف‌های طولانی مدت نباشیم. 

از دیگر قابلیت‌های کیوسک که باعث بهبود تجربه کاربری حضار در نمایشگاه شده است می‌توان به قابلیت ارتباط بین شرکت کنندگان با یکدیگر و همچنین سازمان دهنده‌ها، اشاره کرد. ضمناً می‌توان بر روی این دستگاه‌ها، شبکه‌های اجتماعی رویدادها را به شرکت کنندگان نشان داد. 

اهمیت کیوسک برای کسب و کار نوپا

به خوبی می‌دانید در نمایشگاه‌ها، انواع کسب و کارها، حضور دارند و برخی از آن‌ها، برندهای مشهور هستند؛ بنابراین شما باید با خلاقیت، نظر شرکت کنندگان را به خود جلب کنید. کیوسک‌ های دیجیتال با صفحه لمسی گزینه مناسبی خواهد بود. شاید با خود بگویید که کسب و کار نوپای من از پس خرید کیوسک بر نخواهد آمد. 

نگران نباشید دیتک سیستم، امکان اجاره کیوسک دیجیتال فروشگاهی را برای کسب و کارها فراهم کرده است. از آنجایی که مدت زمان کوتاهی در نمایشگاه حضور دارید؛ بنابراین اجاره آن می‌تواند کار عاقلانه‌تری است. پیشنهاد می‌شود که غرفه خود را به همراه کیوسک‌های لمسی به گونه‌ای تنظیم کنید تا نظر حضار را به خود جذب کند. 

کیوسک لمسی در نمایشگاه چه قابلیت هایی را در اختیار ما می گذارد؟

کیوسک‌های لمسی با توجه به امکاناتی که دارند، می‌توانند قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار ما بگذارند. این قابلیت‌ها که در ادامه به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت، می‌توانند کسب و کار شما را رونق ببخشند و درآمد و سود بسیاری عاید شما خواهد شد.

  • شما می‌توانید با استفاده از این کیوسک‌ها، محصولات و خدمات خود را در قالب‌های زیبا و متنوع به بازدیدکنندگان معرفی کنید. 
  • می‌توان با استفاده از کیوسک‌های دیجیتال با صفحه لمسی برخی از تبلیغات و تیزرهای ویدئویی را به نمایش درآورد.
  • این محصولات سیستم فراخوانی به غرفه را دارند و آن را از طریق پیامک به افراد دیگر، ارسال می‌کنند.
  • با وجود کیوسک دیجیتال فروشگاهی می‌توانید افردا را در باشگاه مشتریان خود ثبت کنید.
  • این محصولات، اطلاعات مفیدی در رابطه با میزان بازدید از کیوسک و همچنین محصولات شما را ارائه می‌دهند. در این صورت می‌توانید تحلیل مناسبی برای روزهای بعدی نمایشگاه داشته باشید.

بیشتر بدانید : همه چیز در مورد کیوسک‌های سفارشگیر داروخانه‌ای

کیوسک های دیجیتالی لمسی چه ویژگی هایی دارند؟

کیوسک‌ های دیجیتال لمسی با توجه به سیستم سخت افزاری که دارند، می‌توانند ویژگی‌های متفاوتی را در اختیار شما و دیگر افراد بگذارند. به طور کلی این محصولات، ویژگی‌های خود را در قالب یک صفحه نمایش با 24 اینچی تا 65 اینچ به نمایش می‌گذارند. در ادامه به بررسی ویژگی‌هایی که یک کیوسک دارد، خواهیم پرداخت.

  • شما می‌توانید برای استفاده از کیوسک دیجیتال فروشگاهی، نسبت به نصب سیستم عامل ویندوز یا اندروید اقدام کنید.
  • هر گونه نرم‌افزار که بخواهید می‌توانید در سیستم عامل خود نصب کنید.
  • در این کیوسک‌ها، پورت‌های USB3 و USB2 قرار دارند که می‌توانید فلش و دیگر اتصالات را به آن‌ها متصل کنید.
  • صفحه لمسی که راحتی استفاده را برای بازدیدکنندگان و شما به ارمغان می‌آورد.
  • شما می‌توانید با کیوسک خود به اینترنت متصل شوید و وب سایت خود را به نمایش در بیاورید. این اتصال می‌تواند از طریق شبکه وای فای یا کابل LAN باشد.
  • در کیوسک‌ها، حافظه‌ای برای ذخیره اطلاعات، قرار داده شده است. این حافظه از نوع هارد و در حجم‌های مختلفی، عرضه می‌شود.
  • شما حتی می‌توانید پس از خرید برای ارتقا دستگاه خود، اقدام کرده و آن را به نسخه‌ای به‌روزتر تبدیل کنید.
  • در این دستگاه همچنین پورت VGA و HDMI دیده می‌شود.
  • در کیوسک دیجیتال فروشگاهی، اسپیکرهای قدرتمندی وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها صداهای مختلف را پخش کنید.

همان‌طور که مشاهده کردید، امکانات بسیاری زیادی در کیوسک‌ های دیجیتال با صفحه لمسی وجود دارند که ما تنها بخشی از آن‌ها را شرح دادیم.  به دلیل استفاده از سیستم کامپیوتری قدرتمند در کیوسک‌ها، شما قدرت مانور بیشتری برای نشان دادن تبلیغات خود در نمایشگاه‌ها دارید. همچنین شما می‌توانید دستگاه خود را به مدت 24 ساعت، روشن بگذارید بدون این که برای آن مشکلی پیش بیاید.

چگونه کیوسک لمسی را اجاره کنیم؟

از آن جایی که نمایشگاه، چند روز بیش‌تر نیست؛ به همین دلیل دیتک سیستم، کیوسک دیجیتال فروشگاهی را به شما اجاره می‌دهد. کافی است با کارشناسان ما در تماس باشید و کیوسک را برای روزی که می‌خواهید رزرو کنید. آن‌ها با توجه به خواسته‌های شما و حرفه کاری که دارید، سیستم عامل مورد نیاز و همچنین نرم‌افزارهای لازم را نصب می‌کنند. در نهایت در روز تعیین در نمایشگاه، کیوسک را تحویل شما می‌دهند.

از بابت کار با کیوسک، نگران نباشید؛ زیرا کار با آن، بسیار آسان است. همچنین کارشناسان ما پس از نصب کیوسک در محل مورد نظر، کار با این دستگاه را به شما آموزش می‌دهند. دستگاه با توجه به میل شما می‌تواند تا آخرین روز نمایشگاه یا هر زمان که خواستید در اختیار شما باشد.

قیمت کیوسک دیجیتالی

قیمت کیوسک دیجیتال فروشگاهی به عوامل بسیاری وابسته است، اما اگر بخواهیم مهم‌ترین آن‌ها را بیان کنیم، می‌توان گفت اندازه، رابط کاربری و نحوه عملکرد کیوسک جز مهم‌تریم عوامل مؤثر بر قیمت هستند. در خرید گوشی، لپ تاپ یا هر وسیله الکترونیکی دیگر، اندازه صفحه نمایش از عوامل تأثیر گذار روی قیمت هستند. 

معمولاً کیوسک‌ها برای مشاغل مختلف از 15 اینچ به بالا موجود هستند و هر چقدر این اندازه بیش‌تر باشد، قیمت آن‌ها نیز بیشتر خواهد شد. در نظر داشته باشید که لمسی بودن کیوسک نیز باعث افزایش قیمت این وسیله می‌شود. از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت، کامپیوتری است که در کیوسک قرار داده می‌شود و هر چه این کامپیوتر، قوی‌تر باشد؛ در نتیجه کارایی کیوسک نیز بیشتر خواهد بود.

استفاده از کاتالوگ و بروشورهای چاپی قدیمی یا کیوسک دیجیتال فروشگاهی

مطمئناً، هنوز هم کسب و کارهایی را در نمایشگاه می‌بینید که از کاتالوگ‌های چاپی استفاده می‌کنند. استفاده از کیوسک به جا کاتالوگ در نمایشگاه به غیر از قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که در اختیار شما می‌گذارد، مزیت‌هایی را در برخواهد داشت که کاتالوگ‌های چاپی ندارند. در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

جلوگیری از هزینه‌های اضافی

شما باید هزینه زیادی را صرف چاپ بروشور و کاتالوگ چاپی کنید و در صورتی که نیاز تغییر باشد، باید چاپ مجدد انجام دهید. چاپ مجدد نیز هزینه اضافی است که در صورت اشتباه یا به وجود آمدن ایده جدید در ذهن شما، مطرح می‌شود. در سمت مقابل، هر زمان که بخواهید می‌توانید فایل نمایش داده شده بر روی کیوسک را تغییر دهید و فایل جدیدی جایگزین کنید بدون این که هزینه‌ای داشته باشد.

تعامل و ارتباط پویا با کاربران

با استفاده از کیوسک دیجیتال فروشگاهی این امکان وجود دارد تا کاربران همه محصولات شما را مشاهده کنند و همچنین با جستجو، هر محصولی را پیدا خواهند کرد. اما اطلاعات چاپی بر روی کاتالوگ، این امکانات را به بازدیدکنندگان نخواهد داد.

تحلیل بهتر مشتریان

با توجه به آماری که کیوسک به شما می‌دهد می‌توانید به راحتی، محصول یا خدمت مورد علاقه بازدیدکنندگان را بشناسید. برای استراتژی‌های بهتر در بازاریابی به طور حتم کیوسک، گزینه بهتری از کاتالوگ‌های چاپی است. با آماری که از کیوسک در روز اول دریافت می‌کنید، خود را برای روزهای آینده در نمایشگاه آماده کنید.

مقاله مرتبط: بروزترین روش‌های سفارشگیری در رستوران

سخن پایانی

کیوسک دیجیتال فروشگاهی با صفحه لمسی را می‌توان یک گزینه مناسب برای همایش‌ها و نمایشگاه‌ها دانست. در واقع برای این که نظر بازدیدکنندگان را بیشتر به سمت غرفه خود جلب کنید، این محصولات می‌توانند به شما، کمک شایانی بکنند. با استفاده از قابلیت‌های کیوسک، محصولات و خدمات خود را در قالب‌های بسیار زیبا و خیره کننده به نمایش بگذارید تا افراد به سادگی از کنار غرفه شما رد نشوند. اگر هزینه خرید کیوسک را ندارید، دیتک سیستم می‌تواند این محصولات را به شما اجاره دهد.

پیام بگذارید

تمام قسمتهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی هستند