تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
نرم افزار کیوسک پرداخت داروخانه

نرم افزار کیوسک پرداخت داروخانه

نرم افزار سفارش گیر کیوسک داروخانه یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی های پیشرفته در راستای افزایش رفاه حال مراجعه کنندگان است. با کمک این سیستم امکان شرایط دریافت خدمات برای مراجعه کنندگان به بهترین شکل فراهم می شود، همچنین به واسطه این تجهیزات قابلیت خودکارسازی خدمات شعبات مختلف داروخانه ها فراهم خواهد شد.

بکارگیری کیوسک داروخانه امکان استفاده از طیف وسیعی از خدمات رای بیماران و مراجعه کنندگان فراهم می شود، به این ترتیب بدون نیاز به مراجعه به باجه های پذیرش می توانند بخش عمده ای از اقدامات را به واسطه این دستگاه انجام دهند. عملکرد فوق العاده نرم افزار سفارش دارو در داروخانه سبب شده تا در بخش های متفاوت مورد استفاده قرار بگیرد، این تجهیزات بر اساس قابلیت های متفاوتی که دارند که شامل موارد زیر هستند:

  1. کیوسک های پرداخت 
  2. پلت فرم های سلف سرویس 

کیوسک-سفارشگیر-داروخانه

نرم افزار کیوسک پرداخت داروخانه

این مدل از نرم افزار سفارش گیر کیوسک داروخانه قابلیت انجام تمام پرداختی ها را فراهم می کند. در واقع مشتریان با کمک این سیستم نیازی ندارند که به باجه های پرداخت مراجعه کنند. عملکرد این تجهیزات به گونه ای است که مراجعه کننده قبض و رسید را از باجه پذیرش دریافت می کند و پرداخت آن را از طریق کیوسک انجام می دهد. 

کیوسک پرداخت دارای یک بخش اسکن بارکد است، مراجعه کنندگان می بایست بارکد روی قبض را در قسمت اسکن دستگاه قرار دهند و پس از اسکن بارکد و وارد کردن رمز؛ رسید پرداخت آن در اختیار مشتری قرار داده می شود. یک کمک نرم افزار سفارش گیر کیوسک داروخانه می توانید امن ترین روش پرداخت را تجربه کنید.

پلت فرم های سلف سرویس

صف های طولانی برای دریافت نوبت یا تحویل نسخه یکی از رویداد های ناخوشایند در زمان مراجعه به داروخانه یا مراکز درمانی مختلف است. بدون شک همین امر سبب شده تا در مراکز درمانی معتبر برای کاهش زمان تلف شده و بازدهی بیشتر از انواع کیوسک های نوبت دهی استفاده شود. با کمک این تجهیزات شرایط برای اقدامات مثبت مثل دریافت نوبت، دریافت رسید، پرداخت رسید، دریافت اطلاعات کاربردی درباره محصول، مبلغ فروش آن و غیره فراهم خواهد شد. نصب این نرم افزار به شما قابلیت شخصی سازی اطلاعات کاربردی داروخانه را می دهد که به واسطه آن مراجعه کنندگان می توانند به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنند.

مزایای-استفاده-از-کیوسک-پرداخت-داروخانه

مزایای استفاده از کیوسک داروخانه

  • رفاه بیشتر

به کمک نرم افزار سفارش گیر کیوسک داروخانه امکان دسترسی به نسخه ها و داروهای بدون نسخه برای بیماران فراهم می باشد، این اقدامات به صورت 24 ساعته است و زمان تلف شده در صف های طولانی را ندارد.

  • دریافت سریع خدمات

به کمک این تجهیزات زمان دریافت نسخه به حداقل می رسد و بیماران می توانند بدون نیاز به انتظار در صف؛ نسخه های خود را دریافت نمایند. 

  • کاهش زمان انتظار

در زمان مراجعه به داروخانه به روش های سنتی می بایست در صف های طولانی به انتظار نشست، بدون شک روند ارائه نسخه، دریافت رسید و پرداخت هزینه آن با مشکلات زیادی رو برو خواهد بود و زمان زیادی تلف خواهد شد. به کمک این تجهیزات می توان زمان تلف شده را به حداقل رساند.

  • دریافت اطلاعات

در نرم افزار سفارش گیر کیوسک داروخانه اطلاعات بیمار و سوابق بیمه و دارویی او ذخیره خواهد شد به این ترتیب امکان دسترسی ساده به این اطلاعات برای افراد فراهم خواهد. این قابلیت خطای احتمالی را به حداقل می رساند. در واقع به کمک این روش وارد کردن دستی اطلاعات به سادکی امکان پذیر است و نیاز به کاغذ بازی نخواهد داشت. با این روش حجم کاری کارکنان کاهش و پردازش پذیرش بیمار با سرعت بیشتر انجام خواهد شد.

صفحه-اصلی-نرم-افزار-کیوسک-پرداخت-داروخانه

در اینجا خلاصه ای از ویژگی کیوسک داروخانه آورده شده است:

  • قاپلیت پرداخت وجوه مربوط به نوبت دهی و خرید دارو از طریق کیوسک 
  • امکان استفاده از اسکنر کیوسک با دقت بالا به جای روش های سنتی و اسکنرهای دستی
  • قابلیت اتصال تجهیزات متفاوت مثل اسکنر، چاپگر، کارت RFID، پایانه پرداخت و غیره به کیوسک داروخانه
  • امکان سفارشی سازی قابلیت های کیوسک داروخانه از نظر رنگ‌ها و گرافیک‌ها برای جذابیت های بصری بیشتر به منظور رفاه حال مراجعه کنندگان

با ما تماس بگیرید تا ببینید آیا کیوسک تعاملی برای داروخانه‌ی شما مناسب است یا خیر؟

درخواست محصول