تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
استند لمسی فروش بلیط در همایش گروه بازرگانی دورا
  • 1403/03/16

استند لمسی فروش بلیط در همایش گروه بازرگانی دورا

گروه بازرگانی الدورا که دارای دو برند الدورا و بالتین است، در زمینه مهندسی، تهیه، تولید، توزیع و خدمات فعالیت دارد. در الدورا استحکام و دوام قطعات بسیار مهم است و به همین دلیل از بهترین مواد در تولید استفاده می شود. مزیت الدورا نسبت به سایر رقبا در کیفیت بالای زندگی به دلیل استفاده از مواد درجه یک و ساخت تمام قطعات از نقشه های اصلی صنعت تولید است.

یکی دیگر از مزیت های مهم محصولات گروه بازرگانی الدورا خدمات پس از فروش می باشد که با بهره گیری از نیروی انسانی مجرب به تکنسین ها، مشتریان و نمایندگی های محترم ارائه می شود. مزایای ذکر شده به این معنی است که الدورا و بالتین به برندهای مورد اعتماد و شناخته شده در بازار لوازم یدکی و لوازم یدکی خودرو تبدیل شده اند.

دیتک سیستم در زمینه تولید انواع کیوسک لمسی و نوبت دهی فعالیت دارد از این رو در همایش سراسری گروه بازرگانی دورا اقدام به راه اندازی سه استند لمسی فروش بلیط جهت تهیه بلیط و پرینت آن جهت ورود به همایش کرد. استند لمسی ساینا 50 اینچ یکی از پرفروش ترین محصولات این مجموعه می باشد که جهت سفارش و اجاره آن می توانید با مشاوران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

تجهیزات این مجموعه در همایش دورا:

استند لمسی ساینا ، نرم افزار فروش بلیط