تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
معرفی کیوسک نوبت دهی لمسی به همراه مزایای آن
  • hamidreza98
  • 1402/08/20
  • 2 نظر

معرفی کیوسک نوبت دهی لمسی به همراه مزایای آن

کیوسک نوبت دهی لمسی یکی از تجهیزات پیشرفته و فوق العاده کاربردی در کسب و کار است که به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند تجارت خود را گسترش دهند. در سال های اخیر استفاده از تجهیزات پیشرفته راه توسعه و گسترش کسب و کار را فراهم نموده که در میان آن ها کیوسک های نوبت دهی با قابلیت تاچ یکی از متفاوت ترین تجهیزات به شمار می آید.

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر انواع استند های لمسی، ویژگی و مزایای استفاده از آن ها بپردازیم، همچنین با مراجعه به سایت های حرفه ای در این زمینه می توانید نمونه های متفاوت از این تجهیزات را با قابلیت های مختلف مشاهده نمایید.

کیوسک نوبت دهی لمسی چیست؟

کیوسک نوبت دهی لمسی چیست؟

کیوسک نوبت دهی لمسی یکی از تجهیزات شناخته شده در کسب و کار مختلف است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید امور کاری را به بهترین شکل ممکن بهینه سازی کنید. اسن سازه پیشرفته یک نمایشگر لمسی است که نقش مهمی در ارتقا سطح کیفی کسب و کار مورد استفاده قرار میگیرد.

مهم نیست از این کیوسک در فروشگاه های کوچک استفاده می کنید یا رستوران ها، بکارگیری آن تاثیر بسزایی در رفاه حال صاحبان کسب و کار دارد و منجر به کاهش هزینه های غیر مستقیم خواهد شد. بکارگیری انواع کیوسک لمسی در بیزینس متفاوت سبب می شود تا بتوانید همگام با دنیای تکنولوژی گام بردارید.

این تجهیزات بر اساس کسب و کار مختلف قادر به ارائه خدمات متفاوتی است، در واقع این تجهیزات قابلیت پشتیبانی از نرم افزار های مختلف کسب و کار های متنوع را دارد، از این رو می توانید از یک وسیله در زمان های مختلف برای کسب و کار متنوع استفاده نمایید. طراحی فوق العاده شیک و جذاب، عملکرد بی نظیر، رابط کاربری ساده، قابلیت سهولت در استفاده، جذابیت های بصری و غیره از مهم ترین مزایای استفاده از تجهیزات به شمار می آیند.

بررسی ویژگی های کیوسک نوبت دهی لمسی

بررسی ویژگی های کیوسک نوبت دهی لمسی

با توجه به تعاریف فوق می توان گفت که انواع کیوسک نوبت دهی لمسی به واسطه داشتن ویژگی های منحصر بفرد از محبوبیت زیادی برخوردار هستند، این ویژگی های قابلیت های متفاوتی در اختیار مصرف کنندگان می گذارد. ویژگی های مذکور در میان مدل های متفاوت از تین محصول کامل مشابه است و موارد زیر را شامل می شود:

در طراحی این تجهیزات از ورودی های HDMI و خروجی VGA پشتیبانی می شود.

سیستم عامل موجود در این استند ها به صورت ویندوز و اندروید است که به واسطه آن عملیات کسب و کار متنوع، قابل اجرا است.

صفحه نمایش انواع کیوسک نوبت دهی لمسی ساخت کشور تایوان است و از ضمانت نامه معتبر این کشور برخوردار است، همچنین از مزیت فریم لمسی با کیفیت 10 نقطه بهره مند است.

در این تجهیزات امکان اتصالات خارجی فراهم شده و شما می توانید از مزیت اتصال به پرینتر، فلش، دستگاه کارتخوان و غیره استفاده کنید، این قابلیت ها سبب شده که عملکرد استند با کیفیت بهتر ارائه شود.

قابلیت شخصی سازی از دیگر ویژگی های بارز این تجهیزات به شمار می آیند که به واسطه آن امکان اعمال تغییرات در بخش های سخت افزار و نرم افزار دستگاه فراهم شده است. بر پایه این قابلیت می توان رم را ارتقا داد، همچنین CPU و هارد نیز با توجه به نیاز کاربر قابل تغییر و آپدیت است.

صفحه نمایشگر این تجهیزات در ابعاد 17 تا 80 اینچ طراحی و تولید می شود که این قابلیت به نوعی یک عامل تاثیر گذار در قیمت این محصول به شمار می آید، علاوه بر این می توانید از آن در محیط های مختلف بر اساس نیاز خود استفاده نمایید.

کیفیت تصویر فوق العاده این تجهیزات به گونه ای است که تصاویر و ویدئو ها به بهترین شکل ممکن نمایش داده می شود، جذابیت بصری، گرافیک پویا و امکان گسترش و توسعه اطلاعات به صورت آنی از مهم ترین عواملی است که این تجهیزات در معابر عمومی و کسب و کار مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

لازم است بدانید که: روش های نوین نوبت دهی در سازمان ها و مراکز خرید

کیوسک نوبت دهی از مزیت چند لمسی برخوردار است، همچنین با پشتیبانی از صفحه نمایشگر با کیفیت فول اچ دی و 4K قابلیت نمایش تصاویر را به بهترین شکل ممکن امکان پذیر می کند. قابلیت ضد ضربه بودن صفحه این کیوسک سبب شده تا در برابر آسیب های احتمالی، مقاومت عالی از خود به نمایش بگذارد.

از ویژگی های قابل توجه این تجهیزات می توان به استفاده از قطعات مقاوم اشاره کرد، در واقع کلیه قطعات موجود در این تجهیزات از کامپیوتر های 4 و 5 هسته هستند که امکان استفاده طولانی مدت را برای شما فراهم می کنند. عملکرد شبانه روز بدون نیاز به سیستم تهویه هوا در طولانی مدت از مهم ترین قابلیت های این مجموعه به شمار می آید؛ بدون شک همین امر سبب شده تا بتوان از این تجهیزات در بخش های درمانی و خدماتی به صورت شبانه روزی استفاده شود.

مزایای کیوسک نوبت دهی لمسی

مزایای کیوسک نوبت دهی لمسی

بر اساس ویژگی های عنوان شده می توان گفت که استفاده از این تجهیزات مزایای زیادی را برای مصرف کنندگان به همراه دارد که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

حداکثر رضایت خریدار

بر اساس آمار دریافتی و با توجه به نظر سنجی های انجام شده می توان گفت که درصد بالایی از استفاده کنندگان انواع کیوسک نوبت دهی لمسی از عملکرد این تجهیزات به شدت رضایت دارند. قابلیت استفاده در کسب و کار های بزرگ و کوچک با قابلیت شخصی سازی برای هر شغل و کاهش چشمگیر هزینه ها از مهم ترین دلایلی است که رضایت خاطر مشتریان را به همراه داشته، به همین دلیل این تجهیزات در سال های اخیر به مرور جایگزین روش های سنتی شده است.

افزایش میزان فروش

از دیگر مزایای کیوسک نوبت دهی می توان به افزایش فروش و خدمات اشاره کرد. حتما برای شما هم پیش آمده که به محض ورود به یک فروشگاه فردی از پرسنل در تمام مدت انتخاب کردن پشت سر شما راه می رود، حس ناخوشایندی که باعث تاثیرات منفی در انتخاب خواهد شد و گاهی اوقات خریدار برای رهایی از این حس آزار دهنده، فروشگاه را ترک می کند.

استفاده از کیوسک نوبت دهی لمسی به مشتریان این اجازه را می دهد تا بدون عجله محصولات را مشاهده و بررسی کنند و همین قابلیت مقایسه در لحظه سبب شده تا رضایت بیشتری از خرید خود داشته باشند.

روش جدید برای بازاریابی

شما به عنوان یک فروشنده نمی توانید در زمان ورود هر مشتری کلیه محصولات خود را به آن ها معرفی کنید. این کار علاوه بر زمان به انرژی زیادی نیاز دارد، به علاوه مشتریان تمایل زیادی به شنیدن تبلیغات تکراری ندارند زیرا شما برای هر مشتری جدید باید تبلیغات را از سر بگیرید.

با کمک کیوسک نوبت دهی لمسی می توان بدون نیاز زمان و انرژی می توانید به جذاب ترین حالت ممکن محصولات و کسب و کار خود را تبلیغ کنید، علاوه بر این می توانید همزمان با تبلیغات خود، تبلیغات کسب و کار مرتبط را نیز تبلیغ و از این راه به کسب درآمد برسید.

کاهش هزینه ها

از مهمترین مزایای استفاده از استند های لمسی می توان به کاهش هزینه های استخدام اشاره کرد، در واقع عملکرد این تجهیزات به گونه ای است که می توان از آنها بجای نیروی انسانی استفاده کرد و با این جایگزین شدن، تا حد زیادی می توانید در هزینه های استخدام و حقوق نیروی کار انسانی جلوگیری کرد. بکارگیری این تجهیزات میزان خطا و اشتباه را به صفر می رساند، از این رو در بخش های خدمات و فروش یک انتخاب ایده آل به شمار می آید.

افزایش تعامل و تبادل

با توجه به این که در طراحی این تجهیزات از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است، پس افراد می توانند به ساده ترین شکل ممکن با آن ارتباط برقرار کنند. رابط کاربری قوی حتی در اوج ترافیک کاری نیز بهترین بازدهی را خواهد داشت.

برتری بر رقبا

استفاده از تجهیزاتی که از تکنولوژی های روز دنیا بهره مند هستند سبب افزایش پرستیژ کاری شما خواهد شد، بکارگیری این تجهیزات سبب می شود تا بتوانید نمای ظاهری محیط های کاری را امروز و مدرن نشان دهید. این تجهیزات قابلیت شخصی سازی داشته و می توانید بر اساس نظرات مشتریان امکانات آن را مورد بررسی قرار دهید.

عوامل موثر در قیمت کیوسک نوبت دهی لمسی

عوامل موثر در قیمت کیوسک نوبت دهی لمسی

بر اساس قابلیت و مزایایی که این تجهیزات در اختیار شما قرار می دهند می توان گفت که خرید آن امری مفید و الزامی به شمار می آید. قیمت کیوسک نوبت دهی لمسی بر اساس معیار های خاصی تعیین می شود که به عنوان نکات مهم در زمان خرید نیز می توان به این مولفه ها دقت کرد و از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سایز بندی و ابعاد کیوسک نوبت دهی
  • متریال اولیه در تولید استند های لمسی
  • کیفیت تصویر و قابلیت های متنوع آن
  • نرم افزار های بکار رفته در استند نوبت دهی

جمع بندی

کیوسک نوبت دهی لمسی یکی از متفاوت ترین تجهیزاتی است که استفاده از آن در کسب و کار متنوع مزایای زیادی در اختیار شما قرار می دهد. این تجهیزات در مدل های متنوع با قابلیت های متفاوت طراحی شده که به واسطه آن می توانید کسب و کار خود را به سوی پیشرفت بیشتر سوق دهید. اگر قصد خرید این تجهیزات را دارید پیشنهاد میکنم ابتدا اطلاعات کامل درباره این دستگاه و نوع عملکرد آن به دست آورید و سپس اقدام به خرید کنید.

مقاله مرتبط: نرم ‌افزار نوبت‌ دهی بیمارستان در کیوسک های لمسی

پیام بگذارید

تمام قسمتهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی هستند