تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
هزینه نصب و راه اندازی دستگاه نوبت دهی
  • hamidreza98
  • 1403/05/27
  • 2 نظر

هزینه نصب و راه اندازی دستگاه نوبت دهی

در دنیای پرشتاب امروزی، کارایی و بهره وری از اجزای کلیدی موفقیت هستند، به ویژه در صنایعی که زمان در آنها اهمیت دارد. در همین راستا یکی از پیشرفت‌های تکنولوژیکی که شیوه عملکرد کسب‌وکارها را متحول کرده است، دستگاه نوبت‌ دهی است. این دستگاه نوآورانه فرآیند مدیریت صف های مشتریان را ساده کرده و تجربه ای روان و بدون درز را برای مشتریان و کارمندان تضمین می کند.

در حالی که این دستگاه مزایای بی شماری را در بهبود جریان ارتباط و کارایی ارائه می دهد، هزینه نصب و راه اندازی دستگاه نوبت دهی می تواند برای سازمان هایی که به دنبال پیاده سازی این فناوری هستند مورد توجه قرار گیرد. حال اگر می خواهید دررابطه با این تکنولوژيی و هزینه های مربوط به نصب و راه اندازی آن به اطلاعات بیش تری دست یابید در ادامه ما را همراهی بفرمایید.

سیستم ها و ماژول های مرتبط با دستگاه نوبت دهی و هزینه های آنها

به طور کلی هزینه اولیه نصب یک دستگاه نوب دهی بسته به اندازه و پیچیدگی سیستم می تواند متفاوت باشد. این هزینه شامل خرید سخت‌افزار و نرم‌افزار مورد نیاز برای پشتیبانی از دستگاه و همچنین هرگونه هزینه نصبی است که ممکن است متحمل شوید. برخی از این سخت افزارها و نرم افزارهای مورد نیاز برای تکامل سیستم نوبت دهی و هزینه مربوط به هر کدام عبارت اند از: 

تعداد دستگاه فراخوان

تعداد دستگاه فراخوان

دستگاه فراخوان همانطور که از نامش پیداست در فراخوانی نوبت ها نقش دارد. مراکز می توانند با توجه به نیاز خود، دستگاه فراخوان ادغام یافته با سیستم نوبت دهی را در باجه ها قرار دهند. قیمت واحد هر دستگاه فراخوان 30000000 ریال است که این مبلغ با افزایش تعداد دستگاه های فراخوان فاکتور افزایش پیدا می کند. مثلا اگر شما به 5 عدد دستگاه فراخوان نیاز داشته باشید هزینه شما می شود 150000000 ریال.

تعداد تابلوی نمایشگر ال ای دی

تعداد تابلوی نمایشگر ال ای دی

شاید در بانک ها یا سایر مراکز مشاهده کرده اید که همزمان با فراخوانی نوبت، عددی در بالای باجه مدنظر نمایش داده می شود. این تابلو نمایشگر عدد، همان تابلوی نمایشگر ال ای دی است که شما می توانید طبق سلیقه و نیازهای مرکزتان این تابلوها را به کار برده یا از آنها استفاده نکنید.

نمایشگر مرکزی ال سی دی

نمایشگر مرکزی ال سی دی

 در این نمایشگر نوبت های فراخوانی شده و باجه یا اتاق مربوط به هر نوبت در در تلویزیونی بزرگ نمایش داده می شود. ادغام این نمایشگرها نیز با دستگاه نوبت دهی و فراخوان سلیقه ای می باشد. هزینه مربوط به راه اندازی یکی از این نمایشگرها 70000000 ریال است. 

نرم افزارهای نوبت دهی

نرم افزارهای نوبت دهی نیز بنا به درخواست مشتریان روی کیوسک های لمسی نوبت دهی نصب می شوند که هزینه جداگانه ای دارند. در این نرم افزارهای نوبت دهی می توان تعداد صف های خدمات و فراخوان به بخش ها را تعریف کرد؛ به گونه ای که مشخص شود چه تعداد نوبت و در چه بازه زمانی به یک اتاق یا باجه صادر شود. این نرم افزارها به قابلیت های زیادی مجهز هستند. قیمت نصب نرم افزارهای نولت دهی روی کیوسک 80000000 ریال می باشد.

برخی از سایر ماژول هایکه بر هزینه نصب و راه اندازی دستگاه نوبت دهی تاثیر می گذارند: 

  • ماژول نوبت دهی تلفنی و اینترنتی
  • ماژول فراخوان صوتی
  • پرینترها و غیره

کیوسک نوبت دهی به همراه نمایشگر لمسی

کیوسک نوبت دهی به همراه نمایشگر لمسی

اغلب دستگاه های نوبت دهی برای افزایش کارایی به کیوسک ها و نمایشگر های لمسی نیاز دارند. این کیوسک های لمسی نیز در مدل ها و اندازه های مختلفی موجود هستند که افراد باید متناسب با نیاز خود یکی از آن ها را به کار بگیرند. پیشنهاد ما به شما این است که حتما برای کارکرد صحیح دستگاه نوبت دهی تان از یک مشاور متخصص در این امر برای ادغام دستگاه نوبت دهی با نمایشگرهای لمسی کمک بگیرید.

دستگاه نوبت دهی دکمه ای

دستگاه نوبت دهی دکمه ای

دستگاه های نوبت دهی معرف به دستگاه های نوبت دهی بانکی هستند که بسیار مقرون به صرفه بوده و نقش زیادی در جلوگیری از ازدحام ایفا می کنند. این مدل دستگاه نوبت دهی با بهترین کیفیت و دوام در شرکت دیتک سیستم موجود است. شما مشتریان عزیز می توانید با مراجعه به سایت ما در رابطه با این محصول به اطلاعات بیشتری دست یابید.

سایر هزینه های راه اندازی نوبت دهی

سایر هزینه های راه اندازی نوبت دهی

برخی از هزینه های که ممکن است در رابطه با نصب و راه اندازی دستگاه نوبت دهی فراموش شود به شرح زیراند:

1. هزینه های آموزش کارکنان

سازمان‌ها ممکن است نیاز داشته باشند هزینه‌های آموزشی را برای کارکنانی که مسئول راه‌اندازی دستگاه و اطمینان از استفاده مؤثر آن در جلسات یا بحث‌ها هستند، در نظر بگیرند.

2. هزینه های مربوط به نگهداری و پشتیبانی

از نظر هزینه‌های عملیاتی، سازمان‌ها باید هزینه‌های نگهداری و پشتیبانی مداوم را نیز در نظر بگیرند که ممکن است با دستگاه نوبت دهی مرتبط باشد. این می‌تواند شامل به‌روزرسانی‌های منظم نرم‌افزار، خدمات پشتیبانی فنی و هر گونه تعمیر یا تعویض ضروری باشد که ممکن است در طول زمان ایجاد شود. این هزینه‌ها، اگرچه اغلب نادیده گرفته می‌شوند، مهم هستند که در بودجه کلی برای استفاده از این فناوری به شیوه‌ای پایدار و مؤثر لحاظ شوند.

3. هزینه های غیر مستقیم مرتبط با نصب دستگاه نوبت دهی

علاوه بر هزینه های مستقیم، سازمان ها باید هزینه های غیرمستقیم بالقوه پیاده سازی یک دستگاه نوبت دهی را نیز در نظر بگیرند. این می تواند شامل زمان و منابع مورد نیاز برای تنظیم گردش کار یا فرآیندها برای تطبیق با فناوری جدید و همچنین هرگونه اختلالی باشد که ممکن است در مرحله اجرا ایجاد شود. در حالی که ممکن است اندازه‌گیری این هزینه‌ها دشوار باشد، اما ملاحظات مهمی برای سازمان‌هایی است که به دنبال پذیرش این فناوری هستند.

مزایای نصب و راه اندازی دستگاه نوبت دهی

مزایای نصب و راه اندازی دستگاه نوبت دهی

اکنون بعد از تعاریف ارائه شده در بخش های فوق، شاید سوال شما این باشد که آیا مزایای این دستگاه ها ارزش این هزینه ها را دارد یا خیر؟ در پاسخ به این پرسش ما برخی از مزایای این فناوری را بر شمرده ایم:

کاهش زمان انتظار

یکی از مزایای اولیه نصب و راه اندازی دستگاه نوبت دهی کاهش زمان انتظار است. صف های طولانی و مناطق انتظار شلوغ می تواند منبع اصلی ناامیدی برای مشتریان باشد که منجر به تجربیات منفی و احتمال از دست دادن تجارت می شود. 

جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها

این ماشین‌ها می‌توانند زمان انتظار مشتری، ساعات اوج کسب‌وکار و الگوهای جریان مشتری را ردیابی و تجزیه و تحلیل کنند. این موضوع می تواند بینش‌های ارزشمندی را در اختیار کسب‌وکارها قرار دهند که می‌توان از آنها برای بهینه‌سازی عملیات و بهبود ارائه خدمات استفاده کرد. این رویکرد مبتنی بر داده می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا تصمیمات آگاهانه بگیرند و منابع را بهتر برای برآورده کردن خواسته‌های مشتری تخصیص دهند.

شفافیت در ارائه نوبت ها 

علاوه بر این، ماشین‌های نوبت‌گردان شفافیت و انصاف را در فرآیند مدیریت صف ارائه می‌دهند. با اختصاص شماره یا بلیط به مشتریان، ترتیب ارائه خدمات به مشتریان از قبل تعیین می شود و هرگونه سوگیری یا طرفداری بالقوه را از بین می برد. این امر تضمین می‌کند که به مشتریان بر اساس اولویت ارائه خدمات ارائه می‌شود که باعث ارتقای عدالت و اعتماد مشتری به کسب‌وکار می‌شود.

افزایش بهره وری

 این دستگاه ها می توانند کارایی عملیاتی و بهره وری کارکنان را بهبود بخشند. با خودکارسازی فرآیند مدیریت صف، کارمندان می توانند به جای مدیریت دستی صف ها، بر ارائه خدمات مشتری با کیفیت بالا تمرکز کنند. این می تواند منجر به ارائه سریعتر خدمات، کاهش خطاها و به طور کلی بهبود رضایت مشتری شود.

انعطاف پذیری بالا

یکی دیگر از مزیت های استفاده از دستگاه های نوبت دهی انعطاف پذیری و مقیاس پذیری آنهاست. این ماشین‌ها را می‌توان به راحتی برای رفع نیازهای خاص مشاغل مختلف، چه یک فروشگاه خرده‌فروشی کوچک یا یک اداره بزرگ دولتی، سفارشی کرد. علاوه بر این، ماشین‌های نوبت‌دهی را می‌توان به راحتی با سیستم‌ها و نرم‌افزارهای موجود ادغام کرد و آن‌ها را به یک ابزار اضافی برای هر عملیات تجاری تبدیل نمود.

 از دستگاه های نوبت دهی در چه مکان های استفاده می شود؟

از دستگاه های نوبت دهی در چه مکان های استفاده می شود؟

بیمارستان‌ها و مراکز درمانی 

در این مراکز، دستگاه‌های نوبت دهی به ساده‌سازی فرآیند ورود بیمار، کاهش زمان انتظار و بهبود تجربه کلی بیمار کمک می‌کنند. با اجازه دادن به بیماران برای چک کردن و دریافت شماره صف به صورت الکترونیکی، امکانات مراقبت های بهداشتی می توانند جریان بیمار را بهتر مدیریت کنند و ازدحام در مناطق انتظار را کاهش دهند.

بیشتر بدانید : نرم ‌افزار نوبت‌ دهی بیمارستان در کیوسک های لمسی

بانک‌ها و مؤسسات مالی 

با ارائه شماره صف مجازی به مشتریان، بانک ها می توانند زمان انتظار مشتریان در صف را کاهش دهند و خدمات کلی به مشتریان را بهبود بخشند. دستگاه‌های نوبت دهی در بانک‌ها اغلب دارای ویژگی‌هایی مانند زمان‌بندی قرار و اعلان‌های هستند تا مشتریان را از جایگاه خود در صف مطلع کنند.

فروشگاه‌های خرده‌فروشی

در محیط‌های شلوغ خرده‌فروشی، دستگاه‌های صف به کاهش زمان انتظار و کاهش ناامیدی مشتریان کمک می‌کنند. با اجازه دادن به مشتریان برای گرفتن یک شماره صف مجازی و مرور فروشگاه در حالی که منتظر هستند، خرده فروشان می توانند تجربه خرید کلی را بهبود بخشند و رضایت مشتری را افزایش دهند.

مراکز حمل و نقل مانند فرودگاه ها و ایستگاه های 

رستوران ها و موسسات خدمات غذایی 

دیتک سیستم تولید کننده انواع کیوسک ، استند و میز لمسی

دیتک سیستم تولید کننده انواع کیوسک ، استند و میز لمسی

 در نهایت می خواهیم شما را با خدمات سایت خودمان آشنا نماییم. دیتک سیستم پیشرو در تولید انواع کیوسک، استند و میز لمسی در ایران می باشد. با تمرکز بر نوآوری و کیفیت، محصولات این شرکت به طور گسترده در صنایع مختلف از جمله خرده فروشی، مهمان نوازی، مراقبت های بهداشتی و آموزش استفاده می شود. تعهد این شرکت به تعالی و رضایت مشتری، آن را از رقبای خود متمایز و آن را به نامی قابل اعتماد در بازار تبدیل کرده است.

یکی از ویژگی های کلیدی محصولات دیتک سیستم، تکنولوژی روز آنهاست. این شرکت از راه‌حل‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشرفته برای ایجاد دستگاه‌های تعاملی و کاربرپسند که نیازهای کسب‌وکارهای مدرن را برآورده می‌کند، استفاده می‌کند. کیوسک ها، استندها و میزهای لمسی تولید شده توسط این شرکت مجهز به صفحه نمایش های لمسی با وضوح بالا و پردازنده های قدرتمند هستند که امکان تعامل بدون درز با کاربر و عملکرد کارآمد را فراهم می کنند.

محصولات سایت ما علاوه بر قدرت تکنولوژیکی، به دوام و قابلیت اطمینان نیز معروف هستند. این شرکت از مواد با کیفیت بالا و روش‌های آزمایش دقیق استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که محصولات ارائه شده می‌توانند در برابر سختی‌های استفاده روزانه در محیط‌های تجاری مقاومت کنند. این تعهد به کیفیت باعث شده است که دیتک سیستم به دلیل تولید محصولات با دوام و قابل اعتماد شهرت داشته باشد.

علاوه بر این ها دیتک سیستم طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی را برای کیوسک های لمسی خود ارائه می دهد. مشتریان می‌توانند از میان اندازه‌ها، شکل‌ها، و رنگ های مختلف ، دستگاهی را بیابند که کاملاً متناسب با برند و الزامات زیبایی‌شناختی آنها باشد. همچنین این شرکت می‌تواند برنامه‌ها و ویژگی‌های نرم‌افزاری خاص را برای رفع نیازهای منحصربه‌فرد هر مشتری ادغام کند و ارزش و سودمندی محصولات خود را افزایش دهد.

یکی دیگر از نقاط قوت کلیدی دیتک سیستم خدمات و پشتیبانی آن به مشتریان است. تیم متخصصان آگاه و با تجربه این شرکت از نزدیک با مشتریان برای درک نیازهای آنها و ارائه راه حل های متناسب با نیازهای خاص آنها همکاری می کند. در دیتک سیستم چه مشاوره در مورد انتخاب محصول، سفارشی‌سازی، نصب یا نگهداری باشد، برای اطمینان از اینکه مشتریانش بالاترین سطح خدمات و پشتیبانی را دریافت می‌کنند، اختصاص داده شده است.

مقاله مرتبط: همه چیز در مورد کیوسک صدور بلیط

پیام بگذارید

تمام قسمتهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی هستند